Monday, December 24, 2012

Nga Kor Ming UGUT Hamidah Osman "You Revealed.., You Watch Out..! I Will GO After You..."

Dah ketaQ lutut dengan pembongkaran skandal tanah 10,625 ekar wakil rakyat DAP, Nga Kor Ming semakin gelabah tahap babi....

Yb dari parti biaDAP ini telah membuat ugutan kepada salah seorang Exco Kerajaan Negeri Perak, Datuk Hamidah Osman.

7 comments:

Anonymous said...

Salah satu dari banyak ciri2 samseng ialah Mengugut. Saya percaya dikalangan ahli2 DAP sendiri tahu bahawa DAP adalah parti yang bukan sahaja bersifat cuvanis tetapi juga mengamal budaya samseng. Jadi perbuatan samseng Nga Kor Ming tidak mengejutkan. Mungkin setelah berkawan dengan PAS budaya samseng DAP semakin menjadi2 kerana Nik Aziz sendiri adalah penyokong budaya samseng sehingga Nik Aziz pernah mengeluarkan 'FATWA SONGSANG' yang mengatakan bahawa 'Allah juga samseng'. Wallahualam.

Anonymous said...

Mana PDRM? Mana Menteri Amaran? Takkan orang dah kena ugut mcm tu PDRM x buat apa-apa? Apa org politik ni ''above the law' ka?
tangkap sj Komunis-komunis ni...tunggu apa lagi? Kalau tak tangkap jugak kita patut bagi Menteri Amaran kalah dalam Pemilihan UMNO akan datang sj....dah benci tahap kritikal dgn menteri amaran ni...

Anonymous said...

alamak ISA dah di kurangkan kuasanya... lepas dah berlaku insiden buruk baru la boleh siasat dan buat tangkapan... kalau belum berlaku apa2 lagi tunggu je lah....

Anonymous said...

..cina2 kapiaq dah naik tocang.. semua pasal gay tua kutuk nak mampos tu.. ngidam nak jadik pm msia..

Anonymous said...

Dasyat betul ugutan dia,knp polis x tangkap dia lg,tp yg aku tengok ucapan hamidah kat Tv3 aritu dia kata dia kena ugut kalu dedahkan dokuman tentang tanah itu beliau akn disaman jika bukti palsu..

Anonymous said...

Antara sebab kenapa PR maukan ISA dimansuhkan supaya mereka dengan mudah buat ugutan dan provokosi terhadap kestabilan negara dan memperlekehkan raja-jaja melayu. Siapa yang rugi sekarang?

Anonymous said...

Ramai anak haram chin peng dalam dap.