Friday, December 28, 2012

Norlaila Konfim Sewaktu Main Dengan Anwar Dia Tak Pakai Kondom....

Sehingga ke hari ini, Anwar tidak pernah mengambil sebarang tindakan undang undang terhadap wanita bernama Norlaila yang menceritakan pengalaman mengadakan hubungan seks dengan bekas Timbalan Perdana Menteri itu...

JOM saksikan video klip dibawah ini;


15 comments:

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Uruk-Hai said...

Salam Tuan Mohon dipautkan blog saya dihalaman blog tuan, mediauruk.blogspot.com..terima kaseh tuan..

Anonymous said...

Gua sudah panas dengan minah nieeee...

https://www.facebook.com/adlinbinti.abdjalil?fref=ts

Anonymous said...

Pada dap tak de la orang macam ni jadi pm. Lagi pun senang dap nak control , rahsia dalam tangan.....

butonajib said...

Suara tu bukan suara anwar bhaiii...
Suara macam suara orang melaka baru belajar nak cakap penang....

kantoi lagi kah kah kah kah

Anonymous said...

Bro MIK....xde citer lain ke nak post...sudah2lah, kalau tak malu pada Tuhan, malulah pada anak bini dan keluarga....jgn jadi manusia terlalu bangsat.....

Anonymous said...

Puak pencacai akan mati2 menafikan walu pun sebanyak dan sebesar mana pun bukti yg di dedahkan. Minda mereka sudah tertanam yg si anu itu baik dan tak wat benda2 macam tu.

Anonymous said...

Pas pimpinan hadi tak berani bangkang penzina dan peliwat tak boleh jadi pm. Cina kristian dap suka peliwat dan penzina jadi pm.

Anonymous said...

pencacai exclusive for umno only, pls remember that...

JAUH BERJALAN said...

Tanyalah pada diri sendiri semenjak zaman pelajar hingga sekarang siapakah yang mendalangi setiap demonstrasi dan rusuhan kalau bukan Anwar anak Pak Brahim.

Hanya mementingkan diri sendiri. Memperalatkan orang lain untuk menghalalkan apa yang dia buat.

Setiap kali dia mendalangi rusuhan yang rugi adalah Bangsa melayu itu sendiri.

Baik yang menyuokong mauhu pun tidak.

Inilah manusia yang dianugerahkan dengan ilmu SESUMPAH yang amat jarang ada pada insan lain.

Anonymous said...

biar lah..ALLAH Yang Maha Mengetahui segalanya...masing2 jawab depan ALLAH nanti..

Anonymous said...

If one innocently applies an insufficient amount of sealer
on a very porous concrete material, the said material may not be effective at all.

Another benefit of rubber mulch versus typical mulch is its lifespan.

And when we would cut for the plumbing work, I had to patch
around that and make it solid.

Anonymous said...

Personal opinion is generally exhibited in various types of editorial writings.
E-papers are able to take advantage of story, sacrificing other, decidedly less important stories and giving as much detail about breaking news
as possible. Today, Most of newspapers are offering their online editions.
Thus, by putting the price, you get targeted customers
who are very interested in what you are offering; in other words, you get hot leads.
Even though they are made of metal, they are smaller in
size, able to fit on counters or end displays.


Take a look at my web site ... click here

Anonymous said...

In the US, we still express this as cubic inches, feet, or yards.
If a hairline crack in concrete has turned into a large crack, it will need to be cleaned out before the patching and repairing process.
Repairing larger cracks or holes in driveways takes a
little more time and preparation.

Anonymous said...

Aside from Microsoft and Nintendo, another top competitor, Sony,
will also be releasing some top-rated games
for its own console - the Playstation. When you decide to buy the Flight simulator Game, then
first you have to be sure that exactly what are you want.
Multiple PC and Controller Support Install
on as many PCs/MAC as you like. If you are using your
own clubs, clean it with a wet cloth at least every
2-3 days. It features its own unique economy in which players can buy and sell things they make and
so on, several real world companies are actually getting into the game to offer
services, such as H&R Block.