Saturday, December 1, 2012

Ramalan Najib.. Kalau TAK Terpilih Jadi Calon PRU Akan Boikot Dan Lompat Parti

Memetik sedikit petikan intipati ucapan penangguhan YAB Presiden UMNO Datuk Sri Najib yang menutup tirai Perhimpunan Agung UMNO 2012 sebentar tadi, beliau meramalkan 5 kemungkinan yang akan berlaku jika seseorang pemimpin UMNO itu tidak terpilih sebagai calon PRU ke 13 nanti.

Pertama - akan sokong sepenuhnya
Kedua - akan sokong sahaja...
Ketiga - tidak akan bekerja...
Keempat - Sabotaj parti...!
Kelima - Lompat parti...!!

Blog MIK ingin tahu, kepada pemimpin UMNO yang bercita-cita untuk menjadi calon PRU ke 13, anda berada dikategori yang mana...?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

21 comments:

Anonymous said...

tak ada ahli bawahan yg akan menentang presiden. yg akan menentang dan lawan ialah orang atasan. kalu cakap bab taat dan setia, itu hanya utk golongan atasan sahaja. jgn kaitkan dengan ahli bawahan yg setia dan menjunjung perlembagaan parti. orang atasan sahaja yg tak puas hati. org bawahan yg tak puas hati ialah calon itu memang tak kena dengan hati mereka. memang patut la mereka tentang dan lawan presiden pasal suka dengar penasihat sekelilingnya sahaja. bab calon, biar ahli bawahan pilih bersama dengan ditentukan oleh mr presiden. jgn dok dengar member kamcing yg bercakap pasal mereka memang kaki kencing.

wasim46 said...

sokong 100%

wasim46 said...

sikap dan lagak setengah pemimpin anak beranak yg tak sedar diri jadi punca besar kejatuhan umno bila kalah salahkan akar umbi contohnye bini najip n rais yg banyak jadi menyusahkan parti umno tu sendiri

bayan said...

Kita sokong BN 100% ,tapi kita takut pentol pentol UMNO kalau tak dapat jadi calon mula lah.............

Dulu dulu banyak dah berlaku.Kesian kpd calon yg terpilih.Pulak tu calon payung terjun.Calon yg terpilih jadi tak tentu arah dan juga jentera gerak kerja parti jadi tempang.

Kalau boleh PRU13 ni Pentol pentol UMNO jangan buat perangai.Kalau tak terpilih tak ada rezeki sebagai YB,itu pun kalau menang.Ini semua Ketentuan Allah.

Anonymous said...

Cuba lihat spin dari Malaysiakini...

KJ: Kemenangan pro-A bukti orang muda kembali pada Umno

Ahmad Fadli KC
4:26PM Dis 1 2012

Kemenangan besar kumpulan pro-Aspirasi dalam pilihan raya kampus dan populariti presiden Umno dalam media sosial bukti jelas golongan muda sudah kembali kepada Umno, kata Ketua Pemudanya, Khairy Jamaluddin dalam ucapan penggulungan perbahasan persidangan agung Umno ke-66.

"Kalau kita tengok Facebook, penyokong Datuk Seri Najib lebih 1.25 juta berbanding ketua umum mereka yang tidak sampai 200 ribu sahaja," katanya merujuk kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurutnya tawaran pendidikan percuma Pakatan Rakyat jelas ditolak mahasiswa melalui pilihan raya kampus yang dimenangi kumpulan pro-Aspirasi yang menyokong kerajaan.

"Kalau itulah tawaran mereka kepada mahasiswa, referendumnya adalah pilihan raya mahasiswa.

Beliau turut memuji keputusan kerajaan meminda Akta Universiti dan Kolej Universiti (Auku) yang disifatkannya tepat sehingga membolehkan mahasiswa bergiat aktif dalam Kelab Penyokong Barisan Nasional di universiti masing-masing.

"Hari ini apabila Auku dipinda ramai lagi mahasiswa buka baju sokong Umno," tegasnya.

Beliau turut menyahut seruan Ketua Puteri Umno, Datuk Seri Rosnah Rashid Shirlin agar sayap Pemuda dan Puteri bekerjasama menubuhkan akademi kepimpinan untuk golongan muda.

Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Jalil yang menjadi penggulung terakhir di antara tiga sayap parti mencadangkan agar Barisan Nasional lebih cakna dengan golongan ibu tunggal melalui pembentukan polisi khusus untuk golongan itu.

Beliau sendiri bersedia menggembleng Wanita BN untuk menghantar satu pelan menyeluruh kepada kerajaan untuk tujuan itu.

http://www.malaysiakini.com/news/215658

res2 said...

tu la main duit byk sgt, org dtg perhimpunan dpt duit, tp parti lain kalau kita pegi perhimpunan siap kene kuar duit, tp tetap ramai yg sokong dan menang juga.!

Anonymous said...

For instance, they may select a type of lettuce
that has purple coloring in it as well as green.
As much as you may want to grow radishes and lentils in
your kitchen you don't want to blemish your frugal reputation. Try these top five organic garden weed controls that actually work.

Also visit my weblog :: bunion

Anonymous said...

There was a point when I was single that I used to judge people I dated by whether they liked cats or not.
When Muslims and Christians weren't in good terms, Christian monks believe to have escaped the persecution and found a shelter within the walls of the persecuted tombs and temples of ancient Egypt, but ironically, those monks have ripped many of the reliefs on those tombs because they distracted them from practicing their religion, not to mention that the reliefs represented "fake" religion that they didn't want to be
associated with. Stars and the loaded are sometimes (however,
not always) capable to go beyond the holding out course of action
to obtain immediate gratification. Connector: i - Phone 5 features built-in wireless syncing capabilities, inductive charging a
la Palm Pre. When scrapping with newspaper clippings, in most situations
it is important to take the proper steps to make
them archival safe before putting them with your photos in your scrapbooks.


My web site egyptian newspapers

Anonymous said...

The process is accomplished with just the click
of a button. The advert designs can range from being simple text affairs that are very basic, which also tend to
be less expensive, to the more expensive, fully graphic designed
adverts with photo quality images that can take up a whole page of the newspaper.
As a whole the paper has some major drawbacks, there are no pictures,
essentially no world news and the front page contained a spelling error.
Thus, by putting the price, you get targeted customers who are very interested in what you are offering; in other words,
you get hot leads. Thats why Indian Hindi papers are very popular in all
corners of India.

Also visit my website click here

Anonymous said...

Pastes are isotropic but may exhibit anomalous double refraction.
Sub-Genre: Reality Simulation - Person-centered reality simulation games
provide the user with the ability to control a single, or
sometimes a handful, of individual characters. So, if the games
above don't whet your appetite, it's not that hard
to find more - Tanzanite is one of the new exotic gemstones to come onto the market.
If you are using your own clubs, clean it with a wet
cloth at least every 2-3 days. 3) Physical parameters: The simulators are almost
real, but actually they are on the ground, I mean around the sea level.


My website simulator

Anonymous said...

And a key to the programs success will be the development
and implementation of an outreach and education campaign to encourage participation in the CLASS program.
If so, taking steps like trying to prevent further injury or loss of blood are the most important thing
you can do. Katz helps clients find relief from the pain without resorting to medications
or invasive procedures. , one of the chiropractors in Fayetteville, is
pleased to announce the implementation of programs for
natural detoxification therapy. Finally, I think anyone would be inspired by Lynda's story.

Take a look at my page letterspace

Anonymous said...

You'll also opt in purchasing a survey scanner if you should happen to feel that you need better probabilities in finding the ore that you would like to mine. Some mining firms lost 30 per cent of their share values in the early August stock market meltdown. Data mining is mostly a relatively new term that represents the process by that predictive patterns are made from information.

Anonymous said...

Reporting of factual information in a free and fair
manner is the very essence of this profession. He spoke slightingly but
without bitterness of everything he had written, and I knew his new book must be very good for him
to speak, without bitterness, of the faults of the past books.
As a whole the paper has some major drawbacks, there are no pictures, essentially no world news and the front
page contained a spelling error. Newspapers act as the ideal method of public relations due to its strength as the best way of communication.

Just save your old newspapers, or get some from friends and
neighbors and start packing.

my web-site; click here

Anonymous said...

It is widespread thing to encounter some sorts of illnesses within our life,
but the factor is it really is uncommon to meet the proper treatment as soon as.
Go here to instantly download Yeast Infection No
More Book What precisely makes Yeast Infection No More Book unique is the degree
of focus that is given to each and every aspect needed
to attain permanent escape from candidiasis linked symptoms.
Her book doesn't just give a temporary quick fix, but provides all the information necessary for understanding, combating and ultimately curing yeast infection. Michael has done his stint and it should be left to rest. ’ ”   The final breaking point, she says, was when he said he wanted to move his ex-stripper girlfriend in with them.

Take a look at my web blog Taeniodontia

Anonymous said...

Generally speaking, there are several main techniques made use of by data
mining software: clustering, distinction, regression and association approaches.
If you have lower defence you can survive as well, but it won't be as easy. Thanks for reading this article about Oregon gem mining on Associatedcontent.

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump