Tuesday, December 11, 2012

UPDATE GAZA 10 - Azeez & Kelab Putera Siapkan Sumbangan Bekalan Makanan Untuk Rakyat Palestine

Hari ke tiga berada di bumi Gaza dalam Misi Khas Bantuan Kemanusiaan, Presiden Kelab Putera 1 Malaysia Dato' Azeez Rahim membuat pantauan memastika bungkusan bekalan makanan keperluan asas sudah siap untuk diagihkan kepada mangsa kekejaman Zionist di Gaza.



11 comments:

Anonymous said...

sekadar bertanya...kita semua sedia maklum datuk azeez ketua misi ini tetapi ada bersamanya lbh 20 org lagi, jd klu blh siarkan juga la usaha rakan2 lain yang pergi bersama daripada asyik muka datuk azeez saja yg dipaparkan...ramai yg berkata pertolongannya sekadar mahukan publisiti jd sebagai cara tuk membuktikan bahawa pemergian mereka ikhlas tuk membantu sedara seagama kita disana tunjukkan la jg gambar2 sukarelawan lain yg pergi bersama..seolah2 datuk azeez sorg saja buat kerja yg lain pergi berjalan2 bak kata abby...memang tak dinafikan akan keikhlasan datuk azeez ni tp demi untuk kurangkan fitnah atau kata2 yang tak enak pasal beliau elok jg kurangkan publisiti diri dia dan biarlah publisiti diberi sama rata pd ahli delegasi yang lain sbb mereka pun pertaruhkan nyawa mereka jg disana bukannya datuk azeez seorang...sekian..

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...

Sebenarnya ini lah yg berlaku,,, azeez hanya arahkan media ambil gambar beliau sahaja, lepas tu beliau gi tido dlm bilik aircond la, pihak media dan wartwan akn serik dh jika ada job delegasi dibawah azeez ni

Anonymous said...

..undi pakatan untuk gay tua jadik pm msia?!.. hehe.. wait long long la kulop..

Anonymous said...

Hello Hero Terengganu di atas, atleast umno ada usaha hantar wakil ke Gaza. PR,PAS ada?? Ckp saja bergegar,kutuk usaha murni umno..tp sekor pn x pergi mbantu. Yg tahu hanya berdoa menjerit2 hancurkan sesama umat islam...kalau mcm tu nak memimpin negara,anda silap..teruskan bermimpi. Nik Ajis pun dah merapu n nyanyuk! Anwar terus mencari lubang jubur utk diratah! Lim Guan Eng tak henti2 utk menindas org melayu! In ur dream PR...in ur dream..

Anonymous said...

jangan salahkan azeez,dia ketua delegasi dan jurucakap bagi pasukan tersebut jadi rasanya x salah gambar beliau lebih banyak dikeluarkan..saya yakin xder arahan khusus agar gambar beliau sahaja diambil

Anonymous said...

Many people argue that eating too many plants grown with commercial fertilizers or pesticides can cause health problems.

Due to the popularity of organic gardening, organic
potting soil and compost are available at most garden centers.
Subtle gardening themes act upon the subconscious, and merely give the observer a pleasant feeling.


Feel free to visit my blog post :: mischief

Anonymous said...

The city of Danbury's metro options into NYC, give anyone in New Milford, Newtown, Bethel, New Fairfield and Sherman options for travelling south. First, ready mixed concrete in Sunderland can help you get your construction job done faster. For faster setting concrete, use less water, for more workability, use more water.

Anonymous said...

To make things easier and help you make savings, various newspaper services have
invented the scheme of Newspaper subscription deals.

The advert designs can range from being simple text affairs that are very basic,
which also tend to be less expensive, to the
more expensive, fully graphic designed adverts with photo quality images that can take up a whole page of the newspaper.
Hamas itself would believe it can take over the entire movement,
making it more violent against Israel and aggressive toward other
Palestinians", says Barry Rubin in a commentary on UPI. Generally Tuyetkegel Blognic could be consisted of any types such as social, economic, political, art, cultural, terrorism, suicides, religious, health, technology, science, business, marketing, and disaster news. Thats why Indian Hindi papers are very popular in all corners of India.

my web page :: click here

Anonymous said...

Of course, the dictatorship in Egypt is far different than what the vast majority
of Americans face. Egyptian cotton bedding has become the
popular choice of many savvy consumers. It ends
when God kills thousands of His Chosen People with a plague
(love those germs) and an earthquake (shake, rattle and roll) as punishment for rumblings in the ranks.
They also delight in the creativity provided by the activities.
The second and major mutiny ends with a bang and not a whimper.


Look into my weblog :: egyptian newspapers

Anonymous said...

Eva Mentis seemed like someone who had gone though what I was going through so I ordered
the product I got it in 10 days and I started using it immediately From the very
first application I could feel a difference. - If your hair feels rough,
condition it right away. Read this article, and it will show you any steps and tips to block websites in Windows 8′s Hosts File.
Khas (Vetiveria Ziziniodis):- used as an effective hair restorer.

The herbal solution is said to be a natural one, but, this does not necessarily indicate that it is more effective than other available procedures.


Here is my web page: bridal hairstyles