Tuesday, December 11, 2012

UPDATE GAZA 13 – Impian Perdana Menteri Palestine Berharap Dapat Solat Bersama Najib Di Masjid Al-Aqsa...


Sebentar tadi bertempat di Al-Shouterd Camp kediaman Presiden Hammas Palestine, Dr Ismail Haniyeh telah menerima kunjungan hormat Presiden Kelab Putera 1 Malaysia, Dato’ Azeez Rahim sebagai wakil kepada YAB Perdana Menteri Datuk Sri Najib Tun Razak.

Pertemuan ini sangat besar ertinya bagi pemimpin Palestine itu kerana beliau sangat sangat menyanjung tinggi kasih saying rakyat Malaysia yang sentiasa menykong perjuangan Palestine dari cengkaman Zionist.

Perdana Menteri Palestine itu dalam ucapannya menyatakan impian mahu membawa Najib bersolat di Masjid Al Aqsa sekiranya suatu hari nanti Palestine benar benar menjadi sebuah Negara yang bebas dari belenggu peperangan yang didalangi oleh Israel.



Mufti Besar Perlis Dr Juanda yang fasih berbahasa Arab telah menjadi juru bahasa dalam majlis ini.


Ismail Haniyeh memaklumkan beliau sempat menalipon Najib dan diberitahu bahawa Perdana menteri kita akan pergi bertemu beliau pada sekitar Januari 2013 sekiranya tidak ada aral melintang. Presiden Hammas itu melafazkan kesyukuran kehadrat Allah kerana mempunyai saudara islam seperti Malaysia yang sangat menyayangi rakyat dinegaranya.


7 comments:

Otak geliga said...

kita mmg SAYANG dgn saudara seIslam kita di Palestine....cumanya ada ramai dr pembangkang yg mana kasih sayangnya dilebihkan khas utk ISRAEL ZIONIS LAKNATULLAH sehingga terpacul

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel" & ramailah pencacai2nya BANGKIT mengiyakan dlm memutar ayat berkenaan semahunya seolah2 ayat itu berniat BAIK, SUCI & MURNI

semuanya dgn izin Allah, maka berbogellah mereka2 seantero dunia utk memakai semula pakaian yg sudah TERLONDEH itu...SERBAN diletak di kepala semula, jubah dikemas2kan & mereka TERSENYUM SUMBING seolah2 org lain BODOH PIANG seperti mereka

Anonymous said...

aku pung teringin nak solat kat masjidil aqsa tu...insyaallah

Anonymous said...

..a proven formula untuk kemenangan Islam adalah perpaduan ummah.. bkn perpecahan..

..Rasullullah saw selalu mengingatkan umat baginda agar bersatu..

..gay tua sekoq kat msia mmg suka menangguk di air keroh demi nak jadik pm msia.. segala janji ditabur.. dgn cina kapiaq dia janji dgn hindu dia janji.. dgn lebai2 kulop pas dia janji.. tapi tak pernah ditepati..

..antara sifat2munapig.. bila bercakap dia bohong.. bila berjanji dia tidak tepati bila dia beri amanah dia khianat..

Anonymous said...

Apakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok sejak dari zaman bujang cikangrong, sperti pengakuan adik terangkat beliau dari tahun 75/76 lagi, mereka berdua hidup sebagai merpati dua secoli, bila malam tiba, semua orang nyenyak tiduor, beliau berdua berasmara dana, dibawah lampu listrik, dalam bilek, diatas katil, bercium ciuman, berpeluk pelukan, aku gosok engkau lipat, aiskrim mengaiskrim, jubor menjubor. Inilah Hero Tamil yg sering melalak lalak kata fitnah lah, konspirasi kepala bapak dia lah, kena racun arsenik lah, kena suntikan HIV lah, ada pembunoh upahan lah, lupa2nya besar punya kaki jubor. Sskit kronik stor kunyit lupanya. Peliwat terkutok lagi jijik.
Hingga ke hari ini masih tak reti reti nak bertaubat, masih tetap melakukan perbuatan terkutok dan jijik, masih melanggani pelacur2 jalanan, mak nyah, jantan2, boypren2, isteri Yb Jamban dan Cina Doll dalam dan luar negara. Apakah spesis yg macam gini, pejuang keselamatan Israel, agen barua lahanat Yahudi Zionist Neocons, yg Nabi tidak mengaku umat, ini diangkat, dijilat dan dijulang sebagai anukera tuhan? Apakah spesis yg terkutok lagi jijik ini dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah. Inilah spesis2 kurap dari Pgayr dan ahlul2 bahalul PAS PIS PUS yg sudah sewel lagi bengap nak mampos, sanggup dikencingkan, sanggup diperbodoh bodohkan oleh pemimpin2 terencat akal Fuckaton haramjadah.
Yg sedar dan insaf, bermufarakah dgn segera, demi nasib anak2 bngsa, dan demi agama, bngsa dan negara. Rejam lah spesis2 keparat, bngsat dan lahanat ini sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zioinist demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari agenda jahat, kotor dan jijik Yahudi Zionist bacul, komunis biaDAP yg rasis giler vavi dan PAS pemisah, pengkafiran,permurtadan,kehancuran Islam dan bngsa Melayu ,sanggup jadi talibarut dan sanggup tukang cuci berak mencret pemimpin2 komunis biaDAP tokong.

Anonymous said...

haji hadi,nik aziz dan nuar bila agaknya ketua hamas nak ajak mereka solat kat masjid aqsa tu?

Anonymous said...

bukan hamas tapi pardana menteri palestine.kalau mereka nak solat ngan erdan menteri palestine itu kena jadi perdan menteri malaysia lah dulu

Anonymous said...

kalau dah 'nampak' si anu-arr tu pemecah belahkan masyarakat..menghina Islam,memijak agama Islam tetapi menggangkat agama lain..punca ketidak tenteraman negara..pencetus kekejaman..penggalak maksiat LGBT dsb.nya . buat apa nak tunggu lagi??akta hasutan dan 'jenayah' yg paling besar zaman moden ini...dah jadi 'bubur' baru nak ambil tindakan..buat apa??negara dah tergadai baru nak pertahan..buat apa?kita sebok bantu negara lain..tapi kita 'tak sebok' dgn kekalutan dan ke'musnahan' dlm negara kita sendiri. Perang saudara dah pun bermula..cuma tunggu perang sabil saja belum..anuwar dah pun jadi dalangnya...supaya kita berperang.nanti dia dpt saham jual beli senjata aaagaknya.wALLAHU a'lam