Wednesday, December 12, 2012

UPDATE GAZA 15 – Bilakah Anwar Ibrahim Akan Menjejakkan Kakinya Di Bumi GAZA..? Ada Beraann…??



Akibat dari menjadi mangsa peperangan kerana kerakusan dan kekejaman Lakanatullah YAHOOD Zionist Israel, maka rakyat Palestine kini tidak mampu untuk hidup senang lenang dan mewah….

Mereka belum pernah berpeluang merasai nikmat hidup aman dan harmoni, bebas kesana kemari.., menikmati kehidupan mewah…, mendapat gaji lumayan…, menerima pelancung luar dan pelbagai lagi sepertimana kita nikmati disini.

Kehidupan mereka hanya memperjudikan nyawa! Entah bila lagi ada serangan ledakan bom atau tembakan dari udara yang mahu meragut nyawa kerana dalam benak fikiran juak juak Laknatullah Yahood Zionist, mereka mahu lenyapkan bangsa Palestine yang beragama islam, mereka mahu kuasai sepenuhnya tanah Palestine untuk melebarkan lagi jajahan Israel…!!

Memusnahkan bangunan yang menjadi lambang pembangunan Palestine bukanlah perkara yang pelik untuk kita saksikan dibumi Gaza ini. Lihatlah dibawah ini, peninggalan runtuhan bangunan sebuah Balai Polis di Al-Taffah pekan Gaza..!

Kehadiran delegasi 2nd Wave Road To Gaza kesini dibumi Palestine telah menyaksikan segala-galanya. Rakyat Gaza hidup sengsara, mereka menyabung nyawa saban hari tidak tahu dimana kesudahannya..? 

Bekalan makanan tidak pernah cukup. Sungguh terharu jika kita mendengar keluhan mereka.

Mereka adalah saudara islam kita, mereka adalah manusia yang tidak mahu dilahirkan menerima nasib malang ini…

Renung dengan mata hati lihatlah anak anak Palestine ini…? Apakah ada masa depan yang akan menanti atau apakah mereka akan berpeluang menemui usia yang panjang…?? Bedilan BOM pada bila bila masa sahaja tiada siapa yang mampu menahannya walaupun kuasa besar dunia seperti Amerika.

Anwar yang bersahabat dengan Yahudi ini beranikah pijak dibumi Palestine dan menyatakan komitmen beliau untuk menyokong perjuangan umat islam khususnya di Gaza menentang juak juak Laknatullah Zionist Israel…?

18 comments:

Anonymous said...

anuar cari cina doll boleh la. buat amalan murni? jauh panggang dari api

Anonymous said...

takkan ke palestin, dia cuma akan ke israel dan disambut dgn kapet merah..

Anonymous said...

..gay tua sekoq ni nak menjamin keselamatan negara israel.. hehe.. taqbir !..

..israel yg punyai ratusan nuclear warheads pointing at each arabs capital incl Ka'abah.. poise to strike any time.. day or night.. 24/7..

..begitu la lahanat nya gay tua sekoq ni..

Anonymous said...

gay tua sekor ni mana berani beb...nanti dana yahudi x masyuuuuk

Paku Payung said...

Sebut nama GAZA pun dah kecut teloq.

Inikan pula nak kesana.

Orang lain kedepan di dok sondol belakang.

Masa dalam ABIM lagi dia dok buat kerja macam, ni.

Orang lain kena tangkap dia dok goyang teloq.



Anonymous said...

si anwar dajal nih xdak apa pun. Parti Ajaran Sesat yg bnyk mnyusahkan dan memecah belahkan perpaduan umat ISLAM. Hancurkan PAS demi ISLAM !

murali said...

tak yah nak ungkit-2 kebaikkan yg dibuat dgn membanding-2kan dgn org lain, sia-2 je nnt usaha anda itu !

Anonymous said...

dia ada pi palestin tapi pakai rambut palsu

Anonymous said...

The Regional Animal Hospitаl in Үoгba Linda is
ωell equipped to handle the emеrgenciеѕ.
Prеdominаntlу the cоmputer software will endeaνor to
lure yοu intο pаying foг non-eхistеnt software program to cleaг away the νiruѕes that are infесting your Cοmputег.

Hег boοκ doesn't just give a temporary quick fix, but provides all the information necessary for understanding, combating and ultimately curing yeast infection. Michael has done his stint and it should be left to rest. o - Focus on the optometry practice (no ambition to supply a retail eyewear answer).

my page - aerodynamic

Anonymous said...

In this case, it might be better to start an organic vegetable garden in a raised bed.
Due to the popularity of organic gardening, organic potting
soil and compost are available at most garden
centers. Each has his own concoction of soapy water,
tobacco juice or hot pepper solutions to to deter these nasty pests and try those first.



My webpage - sleazy

Anonymous said...

37 kits (round that up to 9 total quart and a half kits).
First, ready mixed concrete in Sunderland can help you get your construction job done
faster. * Not Ideal For Floors: While this is a great option for the walls, it's a less-than-impressive option for the floors.

Anonymous said...

Ground cover can be added to pedophile the landscape.
Mulch will reduce weed growth and prevent new weeds from growing in the garden.
In this same respect, mulch aids in the prevention of soil splashing onto plants.


my weblog mulching

Anonymous said...

Of course, the dictatorship in Egypt is far different than what the vast majority of Americans face.
Some of the papers that come out only once a week
have managed to gather a large number of readers.
This is where the online websites play quite a vital role.
As of now, I can only speculate that there are more good than bad to go on-line for
the newspaper publishers in Malaysia as apparently there has been no case where a newspaper publisher has
gone bust. " Despite Saudi assurances of textbook reform, the May 2006 Freedom House report entitled "Saudi Arabia's Curriculum of Intolerance" reveals that the teaching of hatred continues.

Also visit my web page egyptian newspapers

Anonymous said...

37 kits (round that up to 9 total quart and a half kits).
Another benefit of rubber mulch versus typical mulch is its
lifespan. Read your warranty carefully, and you'll see that it probably doesn't cover walls with efflorescence.


Also visit my webpage :: concrete

Anonymous said...

And a key to the programs success will be the development and implementation of an outreach and education campaign
to encourage participation in the CLASS program. Crowe, The Tony Rice Unit, Chesapeake and Aldridge, and Bennett & Gaudreau) on mandolin and mandola, Tony Williamson (mandolin), Chris Brashear (fiddle), and Tom Corbett (mandolin).
Numerous adjustments are usually made to improve the buying experience for
site visitors to the golf website. Different from other
girls, she did not wear the very sexy short dress and very high-heeled shoes, she only wore a white skirt,
which suited her slim figure very much, and her hair was very straight,
she had white and smooth skin, a pair of big eyes which could speak for her, I
saw the unique charm in her. She was not the type to accept poverty and illiteracy without protest.



Here is my weblog ... invited

Anonymous said...

With over 30 years of specialisation in seamless flooring, Flawless Flooring
has managed to satisfy the different and unique requirements of every customer.
Another benefit of rubber mulch versus typical mulch is its
lifespan. For faster setting concrete,
use less water, for more workability, use more water.

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump