Thursday, December 13, 2012

UPDATE GAZA 19 – JOM Abby Abadi, JOM Bob Lokman.., JOM Nik Aziz Ke Gaza Kalau Berani…!!



Sehubungan dengan penghormatan yang tinggi dari Perdana Menteri Palestine, Dr Ismail Haniyeh kepada Presiden Kelab Putera 1 Malaysia, Dato’ Azeez Rahim dilantik sebagai DUTA Kehormat untuk rakyat Palestine, Azeez mempelawa sesiapa sahaja yang ingin membantu perjuangan rakyat Palestine untuk bersama sama dengan beliau…..

“Tidak kira bangsa, tidak kira agama…, malah tidak kira apa fahaman politik sekalipun, ketepikanlah sementara semua itu, ayuhlah kita mencurah bakti, membantu rakyat Palestine khususnya di Gaza yang menghadapi kepayahan hidup” kata beliau sewaktu mengadakan sidang media

Blogger MIK sukalah menyeru kepada juak juak murahan kucingg kurap seperti Abby Abadi, Bok Lokman, malah Nik Aziz itu sendiri, inilah masa dan peluang terbaik untuk BERJIHAD…! Tunggu apa lagi…?


8 comments:

Anak Lenggong said...

Berani ke..mana diorang berani..nike ajis simusang berjanggut tu kalau nak pegi baru nak naik kapal je dah sakit..nanti tak sempat nak jadi mb lagi..bob lokman dan abby..mana berni, setakat membuat fitnah dan burukkan orang lain boleh laa sebab kalau mereka ikut keGaza, nanti ilang sumer pendapatan..nanti pulus sebagai penceramah buat fitnah diatas pentas pas ilang..abby tu setakat bukak kain kat tentera israel boleh laa..nak bawak anak jantan melencung pun dah takut melayu pas maeah.

Anonymous said...

Budak2 BERSHIT hanya berani dijalanraya Kolumpo.

wasim46 said...

sapa kata nik ajis tak berani dia loni duk tengah tapa di gua musang dengan mat sabu n aji adi selepas satu purnama nanti mereka akan ke palestin dengan kapal sink.itu jam mati habis lah israel diamuk oleh pahlawan musang berjanggut ni.

Anonymous said...

Nik Ajis, Bob Lokman dan Abby tak dapat pergi sebab kena standby jaga SIVARASA dekat hospital.

Anonymous said...

..apa hal dgn hindu sekoq tu? ..dah nazak nak manpos ka..

Anonymous said...

Utusan Dan Azeez Kantoi Lagi..

Semua Ketua Rombongan dilantik Duta Khas Palestin bukan Ketua Putera UMNO seorang sahaja

KUALA LUMPUR: Sehingga kini beratus orang mungkin telah dilantik sebagai Duta Khas Palestin dari seluruh dunia dan salah seorang dari mereka adalah Datuk Abdul Azeez Rahim, Ketua Putera Umno Malaysia.

Kerana berbangga dengan perlantikan itu, akhbar Umno telah membuat laporan muka depan tentang perlantikan Abdul Azeez, Pengerusi Kelab Putera 1Malaysia itu.

Antara laporan itu, Utusan memaklumkan, perlantikan itu satu pengiktirafan buat Malaysia yang pertama kali dilakukan.


Namun sebelum perlantikan Abdul Azeez, kira-kira 50 orang dari seluruh dunia telah menerima perlantikan yang sama pada 4 Syawal lalu.

19 dari mereka adalah rakyat Malaysia yang datang ke Gaza atas nama Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia (MAPIM).


Salah seorang penerima itu, Dr Fauzi Zakaria berkata, beliau dan kira-kira 50 lagi ditanya apakah mereka mahu memperjuangkan nasib rakyat Palestin sebelum diberikan watikah sebagai Duta Khas itu.


(Dr Fauzi menunjukkan sijil Duta Kehormatnya yang diberikan oleh kerajaan Palestin pada 22 Ogos 2012 lalu)

Selepas berkata setuju, mereka diminta berbaiah (berikrar) dengan nama Allah akan memperjuangkan nasib rakyat Palestin.

Selepas itu, mereka dianugerahkan sijil berupa perlantikan sebagai Duta Khas itu sebagaimana surat yang diterima Abdul Rahim yang dilaporkan akhbar Umno itu hari ini.

"Kami dah terima perlantikan itu 4 Syawal (22 Ogos 2012) iaitu kira-kira empat bulan lalu lagi, tetapi kerana bukan pemimpin Umno, tak adalah muka kami masuk muka depan Utusan," kata Fauzi kepada Harakahdaily.

Menurutnya, pelbagai NGO dari seluruh dunia datang ke Gaza untuk membantu rakyat Palestin.

"Biasanya ketua rombongan atau ketua NGO yang datang akan dilantik sebagai Duta Khas Palestin ini," katanya.

http://paspb2.blogspot.com/2012/12/azeez-utusan-kantoi-semua-ketua.html

Anonymous said...

Anon 4...biasalah UMNO kalau tak kerana nak dptkan nama atau sanjungan, UMNO takkan kemana2pun....

Anonymous said...

http://en.harakah.net.my/index.php/headline/6360-exposed-utusans-trumpeting-of-umno-mans-appointment-as-honorary-palestine-ambassador.html