Thursday, December 6, 2012

WOW..!! Anwar Cuba BELI Papa Gomo Dengan Nilai USD 5 Million

Haiwan Politik seperti Anwar Ibrahim sanggup lakukan apa sahaja...! Wajib baca kupasan sangat baik ini, di SINI

8 comments:

Anonymous said...

Excellent and outstanding gameplan by Papa Gomo and all the pro BN bloggers. Congrate to all of you for the final kick at the ass to anwar ibrahim personally and to PR as a whole.

Anonymous said...

Dia dah biasa telanjang dengan cina doll secara sembunyi-sembunyi. Kali ni kita telanjangkan dia depan ramai-ramai. kahkahkah......

Anonymous said...

MOney Cant Buy Happiness. Mr. Anwar What Goes Around Comes Around.Whatever Happened to you its your own doings.Ingat Bukan semua orang Boleh di beli dengan Wang.Final Countdown....Bye...Bye Putrajaya.

Anonymous said...

wakakakaka

5 sen pun tak laku nak kata USD 5 million?

Jual buntut ke?

Anonymous said...

Masih menunggu anuwar buat presscon mengaku berTaubat.....

Anonymous said...

Salam Bro,USD 5 Million tu murah Bro! Taruklah harga sekurang-kurangnya harga macam Cristiano Ronaldo,Barulah berbaloi!Tapi apapun maruah lebih tinggi harganya kan!Aku percaya Papa Gomo akan terus teguh iman dan terus mendedahkan segala kepincangan dan keburukan PKR,PAS,DAP.Hidup UMNO....Hidup BN

Anonymous said...

Kau org jgn pcaya sgt dgn aljubri ni bkn ke dia ni raja sgala tmberang dn pnipu teragung semalaya. Lg kau org sume nk prcaya ckp manusia yg nabi x mgaku umat dia. buang karen jer..

Anonymous said...

Sebenarnya..anuwar yg dah kena 'beli'... dia tak sedar yg dia dah pun kena lelong..penyokong anuwar yg masih nak pertahankan dia?? lebih baik duduk atas pagar...tak nampak ke yg kawan2 baik dan org2 kuat anuwar dah 'cabut' tak nak tanggung dosa lagi??apa hal pulak penyokong2 'buta mata' tak sedar2 lagi??berapa dpt dari nuar??