SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Wednesday, February 29, 2012

GEMPAARR & PANAASS..!! Benarkah Wan Azizah Desak Badrulamin Bersumpah Mubahalah...?

Badrulamin cuba mengheret nama Tengku Mahkota Pahang,Tengku Abdullah bagi menyelamatkan dirinya daripada tuduhan berkhalwat dengan isteri orang di Kuantan baru-baru ini dan tindakan terbaru ini cukup membuktikan beliau tersepit dengan tuduhan tersebut....!

Tindakan mengaitkan Tengku Mahkota ini merupakan satu lagi tindakan yang paling tidak bermoral oleh Ustaz Celup ini selain mengambil kesempatan memporak-perandakan rumahtangga orang lain dengan memancing isteri orang untuk berkhalwat dengannya di hotel tersebut.

Katanya, kes berkenaan mendapat perhatian Tengku Mahkota yang didakwa mengenalinya secara peribadi.

"Dan rupanya kes saya ini juga diberikan perhatian oleh Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah yang memang mengenali saya secara peribadi, yang dua kali saya dijemput berceramah dalam majlis beliau.

"Dan beliau tadi mengarahkan orang kanannya bertemu saya, mendengar sendiri versi saya dan berbincang sendiri dengan lawyer saya.

"Dan gambaran yang diberikan ialah kemungkinan besar Tengku Mahkota akan campur tangan untuk menghentikan perbuatan fitnah, perbuatan jijik Umno yang tidak sudah-sudah menggunakan alat fitnah untuk menyerang, menyerang dan menyerang," katanya.

Sebagai orang yang dilihat kononnya beragama, kita cabar Badrulamin dan pasangannya melakukan sumpah mubahalah bahawa mereka tidak melakukan khalwat dan jauh sekali antara mereka terlibat dengan zina.

Mereka tidak perlu berdolak dalik dengan menyalahkan orang lain termasuklah mengaitkan UMNO yang menjadi perancang disebalik kejadian khalwat itu....

Malah tindakan Badrulamin dan pasangannya yang mengatakan bahawa tangkapan tersebut adalah fitnah terancang merupakan sesuatu yang tidak masuk akal.

Ustaz PKR ini sudah tidak ada jalan lain kalau benar-benar beliau merasakan difitnah,diperangkap atau sebagainya.... Jalan terbaik untuk beliau adalah bersumpah laknat...!

Begitu juga dengan wanita tersebut, bersumpahlah dengan nama Allah bahawa mereka tidak melakukan itu semua dan kita percaya Allah akan tunjukkan kebenaran ataupun balasanya kepada sesiapa sahaja.

Penjelasan yang Badrulamin berikan juga membuktikan bahawa wujud kejadian khalwat di antara mereka dan mengikut sumber-sumber tertentu hubungan kedua pasangan haram ini telah berlaku sekian lama tetapi mereka berjaya menyembunyikannya hinggalah tertangkap perbuatan sumbang mereka ini.

Bila Badrul Amin mengaitkan Tengku Mahkota Pahang yang kini difahamkan berada di Korea Selatan, beliau sebenarnya sedang mencari talian hayat untuk menyelamatkan maruah beliau dan keluarganya.

Ada juga sumber mendakwa bahawa ada pihak-pihak tertentu sedang berusaha untuk membayar dengan harga yang mahal kepada suami wanita terbabit supaya kes tersebut tidak dipanjangkan sehingga ke mahkamah.

Sebagai orang yang kononnya dilihat beragama dan mempunyai pengetahuan keagamaan yang tinggi,tingkah laku perbuatan Badrul Amin sebenarnya dilihat cukup keji...!

Teramat jijik sekali dan wajarlah suami wanita terbabit memukul beliau walaupun sebenarnya ketika itu Badrul Amin dan pasangan lebih layak untuk kita rejam dengan batu ataupun disembelih lehernya.

Badrul Amin sedang berusaha untuk membuktikan beliau adalah suami kepada isteri –isteri yang cukup baik dan juga untuk menyelamatkan maruahnya yang mencari makan dengan menjual vcd vdc yang kononnya penuh dengan motivasi...,ibarat orang sedang lemas beliau akan cuba berpaut di apa sahaja keadaan untuk menyelamatkan diri!

Beliau tidak perlu menyalahkan sesiapa termasuklah wanita tersebut kerana untuk membuktikan bahawa dirinnya telah insaf kerana menceroboh taman kepunyaan orang lain, beliau harus bertaubat!

Manakala wanita yang dicekup berkhalwat itu juga "wajib sujud di kaki" suaminya memohon ampun dan beliau akan berdosa sepanjang hayat sekiranya suami beliau tidak mengampunkan segala kecurangannya itu...!!

Blog Sanggah Tok Janggut

Kurang Ajar..! Yb Gan ADUN Rawang Berpakaian Tidak Sopan Dalam Majlis Rasmi.....

Inilah dia cara berpakaian seorang wakil rakyat di Selangor...!

YB Gan Pei Nei, ADUN Rawang tidak memperdulikan sensitiviti orang ramai, beliau dengan selamba mengenakan pakaian tidak sopan tanpa lengan, sleeveless..!

Mungkin Yb Gan ingin menunjukkan ketiaknya yang licin dicukur setiap hari....

Gambar Panaass Terkini..! Yb Bogel Bersama Pak Lebai Janggut 5 Inci....

Jom Kita Tengok...! Noh Omar Belasah Ng Suee Lim DAP Sekinchan Kaw Kaw.....!!


Tuesday, February 28, 2012

Apa Komen Anda....? Saksikan Kedua dua Foto Ini.....

Apa pandangan dan pendapat anda setelah menyaksikan kedua dua foto ini..?

Adakah kehadiran isteri masing masing sebagai bukti kedua dua mahkluk ini adalah seorang suami mithali yang sedang mendepani adu dumba fitnah jahat daripada musuh musuh politik mereka...?

Sejauh mana kejujuran didalam hati kedua dua isteri ini memberikan sokongan kepada suami masing masing ataupun terpaksa menjaga maruah keluarga, tambahan pula mereka adalah pemimpin parti politik...?

Video Klip KANTOI..! Badrulamin Tersasul Kata Ada Konspirasi "Orang Dalam PKR " Perangkap Dia Dalam Kes Khalwat....

Badrulamin Bengang Apabila Faekah Mula Campurtangan Bajet RM15 Juta Untuk Unit Penerangan Selangor….!


Mari kita imbas kembali apa yang dijanjikan oleh Ketua Penerangan Negeri Selangor, Dr Badrulamin sebaik sahaja kerajaan negeri meluluskan bajet RM15 Juta.
Badrul Amin juga menjelaskan selepas kerajaan negeri mengumumkan peruntukan RM15 juta untuk tujuan penerangan negeri, pihaknya akan menaikkan edaran akhbar negeri Selangorkini berkali ganda bagi menjawab dakwaan pembangkang negeri. 

"Daripada 60,000, kita jangkakan meningkat kepada 300,000 naskhah diedarkan selepas hari raya Adilfitri nanti," katanya penceramah terkenal itu yang juga ahli majlis pimpinan pusat PKR.

Sumber – klik sini
Berikut pula adalah sms yang diterima sebentar tadi dari dalam kain PKR Selangor sebentar tadi….;
Masalah Badrol dengan pejabat MB bermula bila Faekah diambil kerja oleh Khalid. Faekah mula minta detail reports on progs expenses. Masa tu si khalwati ni berangan nak haddle the bulk of the RM15M peruntukan by Khalid. Bila kena soal dengan Faekah dia menyentap dan buat merajuk. Bukan dia saja yg kena, boss TVs pun kena audit oleh Faekah. Dia pun menyentap dan join Antara Pos dengan membawa sebhgn dpd team TVs..
 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
  • Khalwati merujuk kepada Badrulamin….
  • Khalid merujuk kepada MB Selangor yang paling gagap didunia, Tan Sri Khalid Gagap
  • TVs merujuk kepada TV Selangor
Ada kisah yang sangat menarik untuk dibaca..!  Pengakuan ikhlas dari seorang wanita yang masih bersuami ditangkap berkhalwat dengan Badrulamin…. Tajuknya “Saya Pergi Jumpa Ustaz Badrul Amin Atas Tujuan Mahu Melarikan Diri Daripada Suami....”

GEMPAARRR Swis Garden…!! “Orang Dalam PKR” Sendiri Yang Kenakan Badrul Amin…..

Habis riuh rendah sakan berdendanglah cerita kunuunnya kes khalwat Penasihat Agama terulung PKR, Dr Badrul Amin adalah kerja konspirasi UMNO!

Betapa maksumnya pimpinan PKR…., mereka tidak melakukan sebarang dosa, mereka serba serbi lengkap most perfected leaders.  Lihat sahaja apabila Imam Mahdi mereka Anwar Ibrahim apabila terpalit dengan kes liwat dan video lucah membelasah China Doll…, siapa yang dipersalahkan…?  Jawapanya ialah Najib, Rosmah, UMNO, Polis, Hakim dan itulah dia jawapan standard untuk menutup segala kesalahan diri mereka sendiri..!

Berbalik kepada kes liwat Dr Badrul Amin bersama seorang wanita isteri orang yang terjadi di sebuah bilik Swiss Garden Resort Kuantan jam 2 pagi 26 Februari 2012.  Seperti skrip sudah tersedia untuk dibacakan…. Siapa yang disalahkan..?  Kali ini Jabatan Agama Islam Pahang JAIP yang duduk dalam kerajaan negeri pentadbiran UMNO-BN Pahang.


 Panaaass….! 
“Sebenarnya yang kenakan Badrul Amin nie orang dalam PKR jugak…”

“Mereka dah fed up dengan Badrul Amin yang makan gaji buta sebagai Ketua Penerangan Pejabat Menteri Besar Selangor.  Tak ade ape pun yang dia buat…”  jelas seorang sahabat dari pimpinan PKR Selangor kepada Blog MIK.

“Badrul Amin mula lepas tangan bila PKR lantik Yb Shuhaimi jadi Ketua Penerangan PKR Selangor.  Azmin Ali sebagai Pengerusi PKR Selangor lantik Shuhaimi…”

“Jawatan Badrul Amin dilantik oleh MB, tapi nampaknya program PKR Selangor lebih aktif lebih dapat sambutan dan kerjasama banyak pihak” tambah sahabat itu lagi.

“Ada dua kem, satu yang Khalid MB lead, dan satu lagi yang Azmin Ali punya team… Bila Badrul Amin nampak program Penerangan bawah Shuhaimi dah buat kerja maka dia [Badrul] dia pun cuci tanganlah bro…”

 “Badrul Amin ni pulak dari dulu memang tak boleh pergi dengan Azmin Ali….” kata sahabat itu kepada Blog MIK

Difahamkan kakitangan pejabat MB Selangor sudah beberapa kali menegur Badrul Amin dalam mesyuarat untuk memperhebatkan lagi program dibawah kelolaan dan kendaliannya, namun langsung tak diendahkan.  Badrul Amin kecewa setelah beliau hampir hampir tewas dalam pemilihan Mesyuarat Agung Cabang Sabak Bernam yang tercetusnya peristiwa baling kerusi dan tumbuk menumbuk dikalangan ahli ahli dan perwakilan.  Dalam kem PKR sering menyindir-nyindir Badrul Amin menang secara tidak sah…..

Apakah benar kekecohan kes khalwat Badrul Amin didalangi oleh dalaman PKR sendiri khususnya dikalangan pejabat MB Selangor..?

Kalau kita perhalusi cerita dari versi seorang blogger penjilat tegar Pakatan menyatakan bahawa tiada sebarang kekecohan sewaktu lembu lembu Pakatan dihimpunkan oleh Anwar di Swiss Garden Kuantan untuk menyertai Himpunan Anti Lynas, atau lebih dikenali sebagai Himpunan Hijau.
Kesemua pimpinan Keadilan, termasuk Anwar Ibrahim menginap di Hotel Swiss Garden Resort & Spa di Kuantan. Dr Badrul Amin yang hadir bersama isteri beliau, Ina juga menginap di hotel yang sama, bersama-sama semua pimpinan KEADILAN.


Dato' Seri Anwar Ibrahim mewajibkan kesemua pimpinan menyertai proram Temu Rapat, selama 3 hari yang diadakan di Hotel tersebut.

Mengapa Ust Badrul tidak dibawa ke balai Polis? Kerana pagi tadi beliau dilihat ada bersama-sama pimpinan yang lain.

Itulah yang diceritakan oleh Blog Milo Suam….
Mengikut cerita Blogger tersebut disebelah pagi selepas tertangkapnya Badrul Amin bersama wanita isteri orang itu, beliau masih kelihatan ada bersama sama pimpinan yang lain.  Malah, Blogger bangang si Milo Suam itu sendiri tidak tahu kisahnya Badrul Amin sudah dilempang oleh suami wanita berkenaan…., ceritanya disini.

Oleh itu siapakah yang membocorkan kisah ini yang menjadi kecoh sepanjang petang hari Ahad..?  Adakah dikalangan pimpinan PKR sendiri…?

Ketua Penerangan Negeri Selangor, Dr Badrulamin Bahrom dinasihatkan supaya mengambil cuti selama sebulan sehingga beliau dibersihkan dari tuduhan yang dikatakan berkhalwat pada Sabtu lalu.Kerajaan Negeri telah menerima penjelasan Dr Badrulamin berhubung kejadian itu dan mendesak pihak Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) melakukan siasatan secara telus, adil dan professional demi menjaga maruah beliau sebagai muslim sebagaimana yang dituntut dalam ajaran Islam.

Kerajaan Negeri berharap cuti rehat yang diberikan ini dapat digunakan untuk menumpukan perhatian kepada musibah yang sedang ditanggung oleh beliau dan melakukan usaha-usaha bagi membersihkan nama beliau.

Sepanjang tempoh bercuti ini, tugas-tugas beliau sebagai Ketua Penerangan Kerajaan Negeri Selangor akan diambil alih sementara waktu oleh Sekretariat akhbar Pejabat Dato’ Menteri Besar yang diketuai oleh Setiausaha Akhbar Dato' Menteri Besar.

 Akhir sekali Kerajaan Negeri Selangor menyeru semua pihak supaya tidak membuat andaian-andaian negatif dan menyerahkan hal ini kepada pihak berwajib melakukan penyiasatan.

 Dikeluarkan oleh
SEKRETARIAT AKHBAR
PEJABAT DATO’ MENTERI BESAR SELANGOR

Monday, February 27, 2012

PANAASS..! Ini Dia BUKTI Anwar Ajar Badrul Amin Main Bini Orang.....

GEMPAARR…!! Isteri Isteri Badrul Amin Redha Suami Mereka Wajar Dibelasah….?

Nampaknya skrip drama yang cuba didendangkan oleh Sahibul Samahah AL Fadil Ustaz Dr Badrul Amin PKR sudah membelit lehernya sendiri…!

“Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP (Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz) bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali.


“Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya,” kata Badrul Amin yang cuba mencari alasan membuktikan beliau adalah mahkluk yang sangat suci bersih walaupun sudah terpalit dengan insiden KHALWAT bersama isteri orang pada jam 2 pagi di Swiss Garden Resort Kuantan Pahang….

Al kisah…..!  Marilah kita dengar kisah versi Badrul Amin yang menceritakan dongengannya untuk dipercayai oleh juak juak murahan penjilat tegar Anwar Ibrahim…;
Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya.

“Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga,” katanya.


Menurut Badrul Amin lagi, wanita berkenaan juga menyatakan hasratnya untuk meninggalkan suaminya tetapi beliau menasihatkannya supaya tidak berbuat demikian.


Bagaimanapun, katanya, wanita itu kemudian datang ke hotel penginapannya bersama anaknya. Badrulamin berkata atas rasa bertanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, beliau membantu mereka mendapatkan bilik penginapan.
  [dipetik dari Malaysiakini].

Ini pula versi yang diceritakan oleh suami wanita tersebut….;
Sumber yang turut berada ketika suami wanita tersebut menyerbu bilik di tingkat tiga hotel berkenaan berkata, pintu bilik berkenaan gagal dibuka sepenuhnya berikuta dihalang rantai pada pintu itu.

“Pasangan berkenaan [Badrul Amin dan wanita isteri orang itu], mengambil masa kira kira 20 minit sebelum menanggalkan rantai kunci keselamatan pintu bilik hotel berkenaan.

“Keadaan dalam bilik ketika itu gelap dan arahan supaya membuka pintu tidak dihiraukan sebaliknya mereka hanya berdiam diri sebelum pintu dibuka” katanya.

Beliau berkata, apabila pintu bilik dibuka, Badrul Amin yang ketika itu berbaju kemeja serta berseluar  panjang duduk dikerusi, manakala pasangannya [isteri lelaki yang menyerbu bilik] memaki baju T sedang memangku seorang kanak kanak  perempuan berusia 3 tahun dipercayai anaknya.  [dipetik dari Berita Harian]
Sekiranya benarlah seperti apa yang cuba dinyatakan oleh Badrul Amin bahawa beliau juga mengenali suami kepada wanita tersebut…., kenapa tidak dibuka sahaja pintu bilik hotel apabila diminta berbuat demikian..?  Sah! Badrul Amin berbohong…..

Namun begitu..!  Yang paling PENTING ialah persoalannya kenapa Badrul Amin boleh berada didalam bilik hotel hanya berdua-duan dengan wanita tersebut – anak berusia 3 tahun tidak tahu apa apa walaupun dapat melihat sebarang aksi aksi berani mati diatas katil…!

Lihat semula keterangan olek saksi diatas tadi…!  Keadaan bilik gelap dan hanya dibuka selepas 20 minit….

Secara logik akal 20 minit merupakan satu tempoh yang sangat lama…, maka ianya memadai  untuk “cover line” dan masa sepanjang itu juga berpeluang untuk menghapuskan sebarang bukti DNA dan juga tempoh masa yang cukup untuk siap berpakaian seolah-olah tidak apa apa yang berlaku!


Betapa bodohnya Badrul Amin cuba meraih simpati dengan menjaja cerita beliau dibelasah oleh 20 orang lelaki yang tidak dikenali datang bersama wanita tersebut.

Apakah perasaan seorang suami yang mendapati isterinya berada didalam sebuah bilik hotel bersama lelaki lain, apabila disuruh buka pintu mereka enggan…?  Pintu gagal dibuka sepenuhnya kerana dihalang rantai dan didapati keadaan bilik gelap…

Wajarkah tindakan membelasah Badrul Amin sebagai pengajaran supaya jangan ganggu rumahtangga orang dan jangan cuba nak main dengan bini orang…?

 Jawapannya ada disini..., klik sini

Perrggh..! Ramai Ahli DAP Kaya Raya Semalam Kena Ekor... Nombor Bilik 8365 Badrul Amin Swiss Garden Naik 1st Prize....!

Sunday, February 26, 2012

Pimpinan PKR Yang Mahu Menjadi SPESIS Nabi Muhammad TAK Mengaku Umat...!!

Apakah sebagai seorang yang menggelar dirinya Ustaz, beliau tidak sedar hukuman keatas umat islam yang mengadakan hubungan dengan isteri orang..?

Kunuunnya wanita itu mempunyai masalah rumahtangga dan sering lari meninggalkan suaminya.  Tetapi persoalan paling penting kenapa sebagai “ustaz” beliau tergamak untuk mengambil kesempatan mengadakan “kaunseling” secara berdua-duan...?

Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi..?  Boss suka meliwat, suka seks luar tabi’e... Maka demikianlah kisahnya spesis spesis yang TIDAK mahu rasulullah kita Nabi Muhammad s.a.w mengaku umat....

Wahai Datuk Seri Najib.. Kalau BN Nak Menang Selangor PRU 13, Fahamilah Video Klip Ini...!!

PANAASS..!! Saksikan Dan Tontoni DUA Video Klip Ini... Anda Nilaikan Sendiri, Siapa Sebenarnya Badrul Amin 8365...?



Saturday, February 25, 2012

GEMPAAR Dari Utara..! Adun Adun PAS Kedah Melanggan Pelacur Kelas VIP

Dari Penulisan Sanggah Tok Janggut

Berapa harga atau upah  yang dibayar kepada ADUN-ADUN PAS di Kedah untuk memboikot majlis angkat sumpah Anggota Pentadbiran Kerajaan Kedah dan juga menghasut rakan-rakan yang lain untuk memaksa Azizan Razak melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar Kedah...?

Kalau Anwar ataupun kumpulan Erdogan ataupun Anwarinas di sebalik kekalutan yang memungkinkan kerajaan PAS Kedah tumbang sebelum pilihanraya, berapa banyakkah sumber kewangan yang diperuntukkan bagi menjayakan misi menyingkirkan seorang lagi pimpinan ulama untuk digantikan dengan pemimpin Islam yang liberal.

Hadi Awang dan Mustafa Ali telah pun lari keluar negara dan meninggalkan Azizan terkapai-kapai untuk menyelesaikan segala masalah yang ditimbulkan oleh golongan pimpinan yang berkiblatkan Erdogan ini.
Malah seperti yang disebutkan sebelum ini dan juga dilaporkan oleh akhbar-akhbar tempatan, nama Mahfuz Omar kerap diperkatakan sebagai tangan ghaib yang sedang mencatur untuk menggulingkan Azizan bagi digantikan oleh Phahrolrazi yang dilihat begitu cenderung menyokong Islam Liberal yang dibawa oleh Pakatan Pembangkang ini....

Tidak mustahil Anwar menjadi punca kepada segala kekalutan ini sebagaimana beliau mencatur untuk menjadikan Peristiwa 16 September menjadi kenyataan, kalau tidak mampu ke Putrajaya pun sekurang-kurangnya Anwar telah berjaya mengkucar kacirkan seluruh pentadbiran PAS di Kedah dan Azizan jadi mangsa beliau yang keseterusnya.

Kita menjangkakan bagi mengabui mata rakyat dan menjadikan kumpulan mereka  dilihat sentiasa baik, kita percaya kemelut ini juga akan dipersalahkan ataupun diletakkan puncanya kepada UMNO......
Mereka pasti akan menuding jari bahawa UMNOlah yang menjadi punca kelam kabut PAS Kedah ketika ini walaupun jelas tiga ataupun empat orang Exco yang bersekongkol itu adalah dari kalangan mereka sendiri yang menikam dari belakang.

Menyelak segala kejadian ini, pimpinan PAS negeri Kedah tidak jauh bezanya dengan pelacur yang memperdagangkan diri mereka untuk wang...! 
Barangkali pelacur lebih mulia daripada tindakan beberapa Exco PAS ini yang sanggup melacurkan perjuangan Islam mereka bagi mengejar upah atau habuan yang ditawarkan oleh pihak-pihak tertentu untuk mengkhinati prinsip perjuangan PAS selama ini...
Namun kita tidak hairan apabila PAS sendiri sudah hilang arahtujunya maka wakil-wakil rakyatnya mengambil peluang untuk memperdagangkan perjuangan parti itu.
Kini terbukti dengan hasil dagangan mereka, PAS Kedah dan juga PAS Pusat menjadi satu gerakan Islam yang cukup keji dan hina...!

Kita yakin bahawa bukan sedikit wang digunakan untuk menyingkirkan Azizan Razak darim kerusi Menteri Besar Kedah dan tidak salah kalau kita mengambil ingatn Tun M sebelum ini bahawa ada anasir luar yang turut campurtangan menyalurkan sumber kewangan bagi melengkapkan agenda peribadi mereka.

Maka dengan mempergunakan seorang dua pemimpin PAS, mereka ini menghasut pemimpin-pemimpin lain untuk bersama mencipta Islam Baru di negara ini yang menjulang segala kemungkaran.
Sasaran pertama kumpulan ini adalah Kedah kerana mereka sedar dan seolah-olah yakin bahawa  Azizan Razak tidak mampu menyerap tekanan yang berlaku ketika ini kalau mahu dibandingkan dengan Nik Aziz di Kelantan.

Azizan dilihat oleh kumpulan ini sebagai pemimpin ataupun Menteri Besar yang cukup lemah....
Malah alasan pentadbiran kuku besi yang dibawa oleh Azizan hanyalah sekadar alasan kerana  mereka harus bertindak `membakar’ sokongan kepada kepimpinan negeri kerana mereka telah menerima wang yang besar bagi tujuan ini.

Anwar Ibrahim sedang senyum galak ketika ini kerana usahanya dilihat semakin berjaya..... Kumpulan yang sedang menunggu laba hasil dari pengkhiantan terhadap parti mereka sudah mula membilang nasib baik mereka kerana memperolehi upah yang cukup tinggi.
PAS sudah jadi kandang menghimpunkan pelacur-pelacur seluruh negara...!
 

Muhaahhaa...Haa...Haaa...!! Kamu Adalah Rakyat Malaysia Paling RUGI Jika Tidak Menonton Video Klip Ini

Masya Allah...!! Khalid Samad Berceramah Dalam Gereja....??

Baca pembongkaran menarik dari seorang sahabat blogger, klik sini

Aura Tun Dr Mahathir Masih Relevan Untuk Menghalang Kemenangan Pakatan Pembangkang...!

Sehari dua ini kita berpeluang menyaksikan pentas politik tanahair membawa semula penyertaan mantan Perdana Menteri Tun Mahathir...

Secara dasarnya, apabila serangan politik terhadap Anwar memerlukan kita membongkar kembali kebenaran serta fakta zaman silam, maka sudah pasti "verification of statement" memainkan peranan amat penting!

Anwar yang sedang mendepani tekanan dari banyak sudut diatas pendiriannya mahu memberikan perlindungan kepada negara Israel memaksa Ketua Pembangkang itu mengheret beberapa individu dalam masalah ini.

Sebagai seorang ahli politik yang hebat bersilat dan pandai menukar wajah, Anwar cuma perlu 'petik suis', seterusnya besahut sahutanlah berkokok juak juak murahan gurkha Anwar menjaja cerita kunuunnya yang ada hubungan dengan Israel adalah kerajaan UMNO dan Barisan Nasional itu sendiri.

Oleh itu segala apa yang dinyatakan oleh mantan Ketua Kerajaan berjawatan Perdana Menteri iaitu Tun Mahathir sudah pastilah membuatkan Anwar serta kuncu-kuncunya rasa rimas dan tidak tenteram..!

Tun M bukan bercakap kosong..., Tun M tidak merapu meraban tanpa fakta.

Kita tunggu dan lihat apakah ada lagi adu dumba politik Anwar yang boleh "back fire" segala political game yang beliau cuba laksanakan..

Terbaikkk....!! Video Klip Tun Mahathir Jelaskan Mengenai Isu Israel.

Friday, February 24, 2012

Anwar Ibrahim Terlalu Banyak Buang Masa....!!

Apabila pelbagai pihak bersetuju agar Datuk Seri Najib Tun Razak tidak membuang masa dengan melayan kehendak Pembangkang untuk beliau berdebat dengan  Anwar Ibrahim, ia adalah saranan yang tepat....!

Perdana Menteri tidak perlu membuang masa melayan tuntutan tidak berfaedah tersebut memandangkan cadangan berdebat berkenaan bukan sahaja bertujuan bagi mengalih isu tetapi juga sememangnya strategi pembangkang untuk meraih simpati rakyat.

Sememangnya meraih simpati adalah strategi pembangkang dan Anwar sejak 1998 lagi. Apa sahaja isu yang berkaitan dengan Anwar akan dijadikan modal kononnya beliau adalah mangsa konspirasi politik UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Begitu juga apabila mereka mendakwa ceramah mereka disabotaj biarpun mereka sendiri mencari pasal masuk ke kubu kuat BN. Semua itu mereka lakukan dengan tujuan menggambarkan kepada rakyat bahawa mereka sentiasa sahaja berada dalam keadaan menjadi mangsa.

Hakikatnya dalam soal mengajak Perdana Menteri berdebat, Pembangkang sudah kehabisan modal dan isu bagi menentang BN dalam pilihan raya umum akan datang.

Mereka hanya mengharapkan ceramah-ceramah yang dihadiri oleh ramai orang bagi meraih simpati dan sokongan, mereka akan gunakan kebijaksanaan bercakap untuk memutar belitkan fakta dan mengelirukan rakyat berhubung segala usaha kerajaan.

Pembangkang kini semakin terdesak dan terhimpit kerana dilanda satu demi satu isu yang memaksa mereka mengadakan ceramah bagi menunjukkan kononnya mereka berada di pihak yang betul.

Pergilah ke ceramah Anwar atau pembangkang termasuk PAS, mereka tidak membentangkan apa yang boleh mereka lakukan bagi kesejahteraan rakyat dan negara jika memerintah.

Sebaliknya mereka menghabiskan banyak masa bagi menjawab isu-isu yang mereka sendiri cetuskan seperti isu sokongan kepada Israel. Isu tersebut ternyata memberi impak yang besar kepada pembangkang terutamanya PAS yang amat mengharapkan sokongan orang Melayu.

Kegagalan PAS untuk menunjukkan pendirian yang tegas dalam isu tersebut dengan menerima sahaja penjelasan Anwar ternyata akan merugikan PAS kerana orang Melayu melihat parti itu sanggup bertolak ansur dalam apa juga perkara asalkan dapat meraih kuasa bersama PKR dan DAP.

Bimbang kepada kemerosotan sokongan orang Melayu kepada pembangkang, maka PAS bersungguh-sungguh menyokong Anwar dalam apa keadaan sekali pun.

Tetapi orang Melayu sudah mulai sedar mengenai perjuangan PASA dan Anwar, malahan orang Melayu di kawasan luar bandar yang merupakan 37 peratus daripada kumpulan pengundi semakin memahami usaha kerajaan BN dalam meningkat taraf hidup mereka.

Oleh itu, jentera-jentera UMNO dan BN tidak perlu takut dengan strategi meraih simpati yang dilakukan oleh Anwar dan pembangkang, sebaliknya mereka perlu bergerak untuk memberi penjelasan kepada rakyat apa yang sudah dilakukan oleh kerajaan BN.

"Jelaskan kepada rakyat bagaimana BN masih boleh mentadbir negara dengan baik selepas pilihan raya umum lalu biar pun terpaksa berhadapan dengan politiking melampau daripada pembangkang.

"Terangkan kepada mereka, bagaimana kerajaan BN boleh bangunkan kawasan luar bandar dengan sekian banyak rumah dan jalan dalam keadaan tanpa majoriti dua pertiga.

"Beritahu mereka, bagaimana kerajaan masih mampu memberikan sumbangan RM500 melalui Bantuan Rakyat 1Malaysia, RM100 untuk pelajar sekolah dan baucer buku RM200 untuk pelajar institusi pengajian tinggi di saat-saat pembangkang siang malam menuduh BN tidak pandai menguruskan ekonomi negara," kata seorang pemimpin muda UMNO kepada penulis.

Pemimpin muda berkenaan memberi pandangan itu kerana beliau tidak mahu jentera BN dan UMNO terlalu takut kepada Anwar dan Pembangkang sedangkan berbanding Pembangkang yang hanya tahu menabur janji kosong dan meraih simpati, BN jauh lebih baik apabila menunaikan janji dan menyusun strategi bagi meningkat taraf hidup rakyat.

"Bayangkanlah bagaimana kalau BN ada majoriti dua pertiga dan mentadbir negara tanpa mainan politik kacau-bilau pembangkang, sudah pasti BN akan mampu melaksanakan semua agenda untuk rakyat lebih baik lagi,'' katanya.

Berdasarkan kepada hujah berkenaan maka tidak perlulah BN melayan cadangan debat atau apa sahaja desakan pembangkang yang bertujuan menganggu kelancaran BN untuk terus melaksanakan agenda untuk rakyat.

Pembangkang tidak ada kerja lain, tugas mereka hanya mencari salah kerajaan BN, mereka ibarat berusaha mencari isu di siang hari dan bertempik di pentas-pentas ceramah di malam hari. Oleh itu tidak perlulah BN melayan politik buang masa pembangkang itu. Kenapa perlu melayan satu pihak yang kononnya mampu mentadbir lebih baik tetapi apabila diberi kuasa memerintah beberapa negeri sudah kelam-kabut.

Sebaliknya tumpuan BN sekarang terus melaksanakan agenda transformasi yang digariskan oleh Najib bagi memastikan parti itu mampu meraih sokongan lebih besar dalam pilihan raya umum akan datang. Tidak payah melayan agenda reformasi demi meraih simpati pembangkang.

Tumpukan perhatian kepada usaha menunaikan janji melalui transformasi yang berteraskan kepada gagasan 1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan.

Pembangkang sudah hampir ke tahap muflis isu bagi membolehkan merampas Putrajaya.... Mereka semakin bimbang dengan agenda dan pendekatan yang dilakukan oleh kerajaan BN dalam usaha memulihkan sokongan rakyat.

Tindakan melayan pembangkang termasuklah berdebat hanya akan menyebabkan BN masuk ke dalam perangkap Pembangkang yang sememangnya mahu parti itu melayan kerenah remeh-temeh mereka agar agenda kerajaan untuk rakyat akan tergendala atau terbantut.

Sudah menjadi sikap Pembangkang sejak dahulu lagi, dalam apa hal pun mereka hanya bermodalkan air liur, sebab itulah mereka mudah menabur janji, suka berceramah dan berdemonstrasi.

Ini berbeza dengan pendekatan BN yang melaksanakan segala janji dan tidak akan sesekali mencipta mimpi untuk rakyat seperti pembangkang 'membuai' penyokong-penyokong mereka berhubung impian ke Putrajaya.

Ingatkan bahawa Pembangkang semakin terdesak dan tertekan, dari semasa ke semasa mereka semakin gagal untuk menunjukkan bahawa mereka jauh lebih baik daripada BN...!

Pakatan mereka penuh perbezaan, tiada kesepakatan dan tiada arah tujuan, misi mereka hanya satu iaitu merampas tampuk kekuasaan. Justeru tidak perlulah jentera BN merasa gerun dengan Anwar dan kuncu-kuncunya dalam pembangkang termasuklah 'pak turut setia' mereka iaitu PAS.

Tiada apa yang harus digeruni dengan pembangkang, mereka hanya tahu meraih simpati tetapi tiada visi dan misi.

Perjuangan yang ikhlas demi kesejahteraan rakyat, bangsa, agama dan negara pasti akan menumbangkan perjuangan yang berlandaskan kepada matlamat menghalalkan cara.

Oleh Zulkiflee Bakar

Khalid Gereja Kata Pelancaran JATI Disponsor Oleh SYABAS & Puncak Niaga Sdn Bhd

Khalid Samad mendakwa Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) dan Puncak Niaga Bhd sebagai penaja kepada Datuk Dr Hasan Ali yang juga Presiden kepada pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Jalur Tiga (Jati).

Sambil menyifatkan dakwaan itu hanyalah cakap-cakap di kedai kopi, Khalid mahu sebarang penjelasan dan penafian oleh pihak yang terlibat.

"Saya tidak mahu menuduh mana-mana pihak tapi saya hanya minta penjelasan dan penafian daripada pihak mereka," katanya pada sidang media di sini, Jumaat.

Beliau mendakwa syarikat tersebut mempunyai kepentingan dengan kerajaan negeri terdahulu.

"Timbul persoalan siapa biayai Hasan Ali sedangkan baru-baru ini wujud pelancaran NGO di Pusat Konvensyen SACC. Sewa dewan sahaja RM30,000. Itu belum perbelanjaan, pelancaran, roadshow dan logistik.

"Siapa taja beliau (Hasan Ali) jadi persoalan utama kepada kita," katanya.

Beliau mendakwa kedua-dua syarikat terbabit juga mempunyai kepentingan ketika kerajaan negeri (BN) memerintah dahulu.  [mStar Online]

Video Klip Panas Perkahwinan GAY Ariff Alfian Rosli, Pelajar Malaysia Di Ireland...!!

Video Debat Chua Soi Lek Vs Lim Guan Eng [BM Subtitle]


Jingga 13 & PKR Ada Lagi Bom Akan Meletop Selain Daripada Kisah Konsesi Lebuh Raya RM2.2 Bilion Datuk Hafarizam.......


Penasihat undang-undang Umno Datuk Mohd Hafarizam Harun menafikan dakwaan bahawa dua syarikat yang dianugerahkan konsesi lebuh raya RM2.2 bilion dan dikaitkan dengan dirinya adalah sebagai habuan atau ganjaran kerana peranannya membantu BN merampas Perak dari Pakatan Rakyat.

Sebaliknya, Hafarizam berkata bahawa kedua-dua syarikat itu menghadapi "persaingan sengit" semasa proses tender. Namun pengalaman mereka menyiapkan projek landasan berkembar keretapi dari Rawang ke Ipoh sepanjang 179 kilometer diambil kira.

"Kami mempunyai rekod pencapaian yang baik (dalam projek landasan berkembar) dari Rawang ke Ipoh. (Dakwaan) habuan untuk Perak, saya fikir ini tuduhan keterlaluan.

"Ini langsung tidak mempunyai kaitan sama sekali. Kami menang atas merit! Kami adalah antara beberapa syarikat bumiputera yang dianugerahkan. Mengapa serang kami apabila ada yang lain ... Saya pasti awak juga tahu siapa yang lain yang juga dapat," katanya dalam teks pesanan ringkas kepada Malaysiakini.

Hafarizam diminta mengulas dakwaan oleh penulis blog Raja Petra Kamaruddin yang mendakwa  kerajaan persekutuan mengamalkan kronisme dalam penganugerahan projek Lebuhraya Kinrara-Damansara.

Raja Petra berkata Hafarizam adalah ahli lembaga pengarah di kedua-dua syarikat - Emrail Sdn Bhd dan Zabima Engineering Sdn Bhd yang mendapat konsesi lebuh raya itu.

Hafarizam kena berhati hati..., dengar cerita juak juak murahan gurkha upahan Anwar sedang bertungkus lumus kumpul info untuk meletopkan beberapa pendedahan mengenai dirinya...!!  KLIK SINI

Thursday, February 23, 2012

Video Klip GEMPAARR...! Nama Anak Anak Anwar Ibrahim Dalam Senarai Syarikat Perkapalan ISRAEL....

Berita Dari Batam - Hilmi Ex Boyfriend Eli Syak Ini Semua Kerja Tien Chua...!!

HILMI semasa ditemu bual wartawan Kosmo! di Polresta, Barelang, Batam, Indonesia kelmarin.
SIAPA le agaknya 'musuh dalam selimut' yang dimaksudkan oleh Hilmi hingga terbongkarnya gambar-gambar lucah Elizabeth Wong atau nama timangannya Eli iaitu bekas kekasihnya. Berikutan dengan kejadian itu, Hilmi menjadi seorang perlarian kerana di kehendaki oleh polis kerana beliau disyaki dalang disebalik penyebaran gambar-gambar tersebut yang dipaparkan didalam internet tidak lama dulu.

Oleh kerana takut ditahan polis, Hilmi menghilangkan diri bersembunyi, puas di cari oleh polis, tapi tak jumpa. Rupa-rupanya beliau lari dan bersembunyi di Indonesia. Tapi..sepandai-pandai tupat melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Hilmi dapat dikesan. Beliau ditahan oleh pihak berkuasa Indonesia kerana tinggal di Indonesia melebihi had masa dan juga menyamar dengan menggunakan nama lain, takut dikesan oleh pihak berkuasa  Indonesia dan Malaysia.
Berikutan dengan itu, hidup beliau bertambah sukar dan penuh dengan keaiban dan begitu juga bekas kekasihnya, Elizabeth Wong. Hilmi percaya, ini adalah permainan kotor politik Pakatan Rakyat sendiri. Bermula pada tahun 2009, Hilmi menjadi buruan polis Kuala Lumpur. Beliau menafikan sekeras-kerasnya pembabitannya didalam menyebarkan gambar-gambar bogel ADUN kawasan Bukit Lanjan itu. Eli adalah kekasihnya, dulu le....tak kan tergamak beliau berbuat demikian. Bagaimana pun, beliau hairan bagaimana dan siapakah yang menyebarkan gambar-gambar tersebut?

Kemungkinan ada 'musuh dalam selimut', lebih kurang begitulah kata Hilmi. Tapi, beliau tidak tahu siapakah musuh yang menganiayanya itu. Beliau tidak menolak kemungkinan ada musuh yang menyimpan dendan dan dengki terhadap beliau atau Eli, maklumlah ketika itu mereka berdua begitu 'intim' bak sepasang burung merpati. Namun, katanya beliau tidak tahu apakah motif mereka berbuat demekian.

Sejak tiga tahun menjalani kehidupan sebagai pelarian sebelum ditahan pada 3 Februari lalu, Hilmi masih disiasat oleh polis Indonesia mengenai dokumen palsu yang digunakan sepanjang berada di Indonesia. Mengikut cerita lagi, Hilmi menanggis mengenang musihabah yang menimpa diri Elizebeth dan dirinya. Mereka mengambil keputusan untuk sama-sama tidak membuka mulut mengenai isu tersebut. Tapi....bak kata perpatah, 'mulut tempayan boleh ditutup, tapi mulut manusia?...hehehe..faham-faham je le. 

Berdasarkan penjelasan Hilmi itu, agak-agak bole ke diterima pakai?...boleh ke kita membuat andaian atau membuat keputusan bahawa Hilmi tidak bersalah?...itu bukan perbuatan beliau dan terinaya?...IBM tahu, anda semua ada jawapanya, dan satu lagi IBM nak tanya. Kalau hubungi mereka ini diteruskan, sudah tentu Hilmi ingin mengawini Eli kerana menurut Hilmi mereka saling cinta mencintai. Dan sudah tentu Eli kena memeluk agama Islam, baru boleh kahwin.  

Al Fatihah...! Adik Faris Meninggal Dunia Jam 10.18 Pagi Tadi


"Salam Mazidul...., Faris telah pergi buat selama-lamanya. Mohon maklumkan kepada semua, wang sumbangan telah mencukupi untuk menjelaskan bil hospital''

Itu pesanan ringkas dihantar kepada saya oleh ayah Faris pada jam 10.18 pagi tadi.[Blog Mazidul Akmal]

Takziah Sham, Zuraine dan ahli keluarga.

Ternyata Allah lebih sayangkan Faris Nur Daniel, di syurgalah tempat anak itu, InsyaAllah.

Mewakili keluarga Faris, saya ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada setiap pembaca blog ini dan semua sudi menyumbang, membantu membiayai kos rawatan arwah sewaktu dirawat selama 23 hari.

Blog MIK juga mengucapkan takziah dan mendoakan semoga Adik Faris akan menantikan kedua dua ibubapanya di pintu syurga, insya allah.... Marilah kita sedekahkan  AL FATIHAH...!

Diantara Bai’ah Dan TAKSUB…!!

 
Celaka Dunia Akhirat….!

Itulah bunyi ungkapan Bai’ah Paling Bengong disuapkan kedalam mulut kesemua ahlol ahlol PAS jika mereka zikir mereka berbunyi “ Putrajaya….., Putrajayaaaaa……, Putrajayaaaaaaa……!! “

Zikir berbunyi Putrajaya dikalangan ahlol ahlol PAS itu juga akan mengangkat Anwar Ibrahim sebagai IMAM Besar mereka yang terus terusan mimpikan jawatan Perdana Menteri Malaysia….

Inilah dia senario terkini, paling terkini sedang melanda keseluruhan pucuk pimpinan PAS dan jemaah parti yang cuba mengakui mereka parti islam TETAPI pada hakikat sebenarnya parti ini adalah Parti Ajaran SESAT – PAS.
 

Hadi Awang sepatutnya meminta ahli parti itu berbai’ah kepada Allah dan bukannya kepada pemimpin mereka yang hanya berminat untuk menang pilihan raya.
Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, ini kerana jika manusia biasa membuat bai’ah atau lafaz taat setia sesama manusia atau parti, mereka mempunyai kecenderungan melanggar lafaz yang telah dibuat.

“Sebagai seorang yang beragama Islam, kita hanya berbai’ah kepada tuhan iaitu Allah dan hanya kepadaNya kita tunduk.

“Kita juga wajar berbai’ah kepada semua Nabi dan Rasulullah yang diiktiraf oleh agama Islam,” katanya selepas menyampaikan syarahan perdana bertajuk Transformasi Minda Penyelidik Muda di Dewan Agong Tuanku Canselor, Universiti Teknologi Mara (UiTM) di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Abdul Hadi bahawa setiap calon Pas yang bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) diwajibkan berbai’ah dan sesiapa yang melanggar bai’ah itu akan ‘celaka dunia dan akhirat’.

Dr. Mahathir berkata, Pas kini dalam keadaan terdesak untuk menguatkan parti dengan cara menguatkuasakan bai’ah dalam kalangan ahli yang bakal bertanding PRU-13.

“Bai‘ah ini hanya akan mengongkong pemikiran, yang mana pemimpin Pas tidak dengar dan terima pendapat ahli sendiri.

“Kesetiaan kepada pemimpin sepatutnya berpada-pada kerana sebagai manusia mereka tidak sempurna dan bila-bila masa boleh membuat salah, Presiden Pas bukannya nabi,” katanya.
Syabas dan setinggi tinggi ucapan tahniah diberikan buat Ayahanda Tun Mahathir kerana dapat menyatakan dengan bahasa paling mudah..., bagaimana jauh terpesongnya akidah para ahlol ahlol PAS disemua peringkat…!

Kalau mengikut tafsiran Blog MIK pula, bahasa mudahnya ialah Pemikiran akal fikiran ahlol ahlol PAS sudah rosak kerana selalu membiarkan otak mereka diliwat enak se-enak enaknya oleh Anwar Ibrahim….!!

Wednesday, February 22, 2012

Video Panas 'Pembaptisan' Bukti Memurtadkan Sepasang Suami Isteri Islam Di Selangor....!!

Presiden pertubuhan pro-Melayu JATI Datuk Dr Hasan Ali berkata, badan itu akan mendedahkan satu bukti video berhubung usaha memurtadkan orang Islam yang ditimbulkannya sebelum ini.

Katanya, rakaman yang menunjukkan pengakuan yang dibuat oleh sepasang suami isteri itu akan didedahkan dalam beberapa hari lagi....!!

Dalam video tersebut, pasangan berkenaan antara lainnya menimbulkan dakwaan mengenai kegiatan gereja tertentu yang berlaku secara rahsia dan juga secara terang-terangan.

"Mereka memang telah pun dibaptis, telah masuk Kristian dan dimurtadkan, mereka kembali semula kepada Islam dengan bantuan Lembaga Zakat Selangor, dengan bimbingan Jabatan Agama Islam Selangor dan Majlis Agama Islam Selangor.

"Siapa yang berkehendakkan video itu kita akan dedahkannya," katanya lagi dalam sidang media selepas pelancaran NGO tersebut di Shah Alam hari ini.

Video berkenaan akan didedahkan oleh Unit Selamatkan Akidah, satu unit yang sebelum ini diletakkan di bawah portfolio beliau, kata bekas Exco Hal Ehwal Agama Selangor itu lagi.

Katanya, unit berkenaan kini bebas daripada JAIS namun masih bekerjasama rapat dengan jabatan tersebut dan juga dengan Lembaga Zakat Selangor.

"Jadi mudah kita hala tuju bila letakkan di luar sistem JAIS," katanya yang menjelaskan bahawa unit berkenaan sejak awal lagi digerakkan dengan sumbangan individu dan bukannya sumbangan JAIS.

Malah, individu yang didakwa telah dimurtadkan itu juga telah dibawa ke Lembaga berkenaan untuk diberikan bantuan, katanya lagi.

Blog MIK; Nah...! Jelaslah dapat kita tafsirkan, juak juak murahan tegar DAP tidak mahu lebih banyak pembongkaran dan pendedahan mengenai gejala MURTAD ini maka Dr Hasan Ali terpaksa dihapuskan dari kelompok mereka...!

Tugas DAP lebih mudah apabila ujudnya spesis spesis seperti Khalid Gereja yang akan menjadi makmum setia kepada fahaman Anwar...