Wednesday, January 23, 2013

Abby Abadi Kata "Berdosa Kalau Hafal Lagu UMNO...". Ostajah Biol Ini Bersungguh-sungguh Mahu Najib Jadi Ketua Pembangkang

Ceh waaah bukan main marah Ostazah 3/4 masak ini apabila ada seorang ostad PAS boleh hafal lagu UMNO seraya si Abby pun tegah "Kenapa hafal lagu UMNO..? Tak rasa berdosa hafal lagu UMNO..?".

Dalam video klip yang sama ini juga Abby dengan penuh kesungguhan menyatakan impiannya mahu rakyat tukar kerajaan...!!
 

24 comments:

Anonymous said...

Full with stupidity.

Otak geliga said...

hahaha...ntah apa2...lepas smack down MC, sempat lagi kutuk2 mak bapak sendiri n org lain dpn org lain.

perubahan ke arah kebaikan tu bagus...mcm dr tak menutup aurat kepada yg menutup aurat....cumanya, mulut tu pun rasanya kena ikut berubah ke arah kebaikan...nampak mcm ada hilang skru di mana2.

mak pak kau dah nampak kehancuran agama, bangsa n negara jika pembangkang JAJAH Malaysia...mereka lebih kenal siapa PAS & biaDAPigs berbanding diri sendiri.....sebenarnya cara berfikir kau yg kena BERUBAH la....bukan mak pak kau.

Anonymous said...

kekadang kesian gak aku ngan Abby ni, mungkin disebabkan nak menyara anak-nya terpaksa lah dia menebalkan muka n make up tuk sanggup diusung kehulu kehilir. Kalu ada sesiapa ada kesempatan disini yang membaca komen ini silalah tweet kat dia "SYURGA TERLETAK DIBAWAH KAKI IBU BUKAN DI PARTI PAS"cc AZWAN.tq

usin said...

ostajah tiga suku....

Anonymous said...

Kalau Abby jenis wanita yg baik, suami tak akan ceraaikan dia

Anonymous said...

kekadang aku tengok kat Abby ni kesian gak, tapi sampai bila aku nak kesian kat dia...yang paling aku bengang sekali kat orang PAS ni yang konon2nya alim tak sound or tegur dia pasal perbuatannya ni siap boleh takbir lagi. Dayus sangatkah orang2 PR ni membiarkan seorang wanita yang kononnya MUSLIMAH dibiarkan berceramah sebegini? Apa pandangan orang agama n bangsa lain? Semurah itukah wanita muslimah? Perbuatannya ni semakin lama semakin meluat gak. Dan sekali lagi kalau ada sesiapa yang ada kesempatan disini silalah tweet kat dia "JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGI MISTERI HEHEHEHE"

Anonymous said...

PUTRAJAYA DIDAHULUKAN KARPAL SINGH DIUTAMAKAN hehehehe

Anonymous said...

no wonder laki dia kawin lain..

Anonymous said...

Kita harus cari kan suaminya dengan kadar segera supaya dapat petunjuk dan telunjuk.

Anonymous said...

Byk isap ice krim ..tu la otak da kena hiv agaknya...laki pun cari pempuan lain..so why...cipap x sedap atau ......

Anonymous said...

Agak2lah Ost Abi jatuh hukum tak malukah kat TOKONG ENG. Dia dah minta izin kat TOKONG ENG dulu ke sebelum nak jatuh hukum?

Anonymous said...

PAS+PKR+DAP= Anjing Yang Tersepit specially DAP!
Who let the dogs out? DAP! DAP! DAP!
Who let the dogs out? Tot! Tot! Tot!
Who let the dogs out? PAS! PAS! PAS!
Mari nyanyi sama2 sambil takebeer hehehehe

p/s: Ada yang panas hati woo nyanyi lagu ni, takpe janji kita enjoy dulu hahahahaha nak sejuk minta sama itu bro Assmin dalam Jamban
amacam bro ada berani lawan vokal sama gua nyanyi lagu ni hahahaha...VOKAL BUKAN SEKADAR JAMBAN ASSMIN hehehehe..

Anonymous said...

kesiannnnn ostajah tiga suku ni....

Anonymous said...

Nak tunjuk kat norman yg silap ceraikan dia. Lihat janda mu lebih popular dan bergaya jadi ahli poliTIKUS. Bukan untuk rakyat tapi revange dan meroyan kesejukan terlepas dari satu pelukan kesatu pelukan. Footloose.

Anonymous said...

Dia sakit la...nak buat chamna...

Kalau melarat nnt takot ke Tanjong Rambutan pulak...

Dia ni terpengaroh dgn dua ekor babi "berserban" di Kelantan dan Trengganu yang melachorkan Asmaul Husna....

Anonymous said...


Kening bercukur mcmana?...ostat PAS x tegur ke...

Anonymous said...

mak bapa dia ni x tau yg anak dia dh mcm nk mkafirkn org tua dia..mklumlh org tua dia umno.hadi kata kapir..tp aku rasa klu dia debat gan org tua dia psti x berani betina sial ni...dh jd cam muka b*bi dia ni aku tengok..ustat sebelah tu dh gelak2 gatal aku tengok..betina ni lglh ribu2 gatal jdnya..haramjadah

Anonymous said...

DUNIA AKHIR ZAMAN PEMIMPIN SEJATI DIHINA PEMIMPIN TIDAK BERMORAL DISANJUNG

min said...

Kesian this woman...!

Anonymous said...

Telunjuk....? Ada maksud lain nih...

Anonymous said...

Sape2 yang pangkah PAS atau PKR bermakna, mereka menyokong penyelewengan akidah terhadap ALLAH, menyokong LGBT, menyokong keselamatan Israel, menyokong Melayu boleh murtad, menyokong pluralisme dan mengkafirkan sesama Islam. Maka mereka termasuk orang-orang yang rugi di dunia dan akhirat.

Anonymous said...

Dio dh gatal nk belaki....kawin yolah samo nik aziz tue...kang klau kawin dgn anuar brahim lain pulak jadik eh....

Anonymous said...

Gara2 keTAKSUBAN, keTAKBURAN, keFANATIKAN, keEkstereman, keTAMAKAN, dan keBODOHAN kepimpinan Ahli PAS (bukan semua), orang2 non-muslim memandang serong terhadap orang2 Islam. Inikah hasil TARBIYAH DOKTRIN KRONIK UMNO orang2 PR yang mereka semaikan dan 'siram' kepada rakyat MALAYSIA?

Anonymous said...

Mat sabu msti teringin nk letak muka kt cipap ustzh ni..stim lak aku dgn ayat ni..