MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Monday, January 14, 2013

Anwar Pandang Nik Aziz Macam Nak Makan Sebab Takut Kalau Kalau Wali Selipar Sebut....

Amboi bukan main garang dan bengisnya cara Anwar merenung ke wajah Wali Selipar sewaktu acara membacakan doa bengong Himpunan Haram Jadah HKR KL112 yang mahu menghalalkan penzinaan Anwar-Shamsidar yang berlangsung di Stadium Merdeka Sabtu lalu...

Kenapa Anwar berbuat demikian...? Apakah yang dikhuatiri oleh si peliwat ini...??

15 comments:

Anonymous said...

Ada satu teknik penulisan...

Kalau tak tau nak tulis apa-apa...

Kita boleh berlagak mengetahui sesuatu yang orang lain tak tau...

Caranya cepat-cepat timbulkan satu persoalan yang bukannya satu persoalan yang jelaspun sebelum orang lain tahu yang kita tak tau nak tulis apa...

sejibik macam pertanyaan kat atas...

Kah kah kah.

Anonymous said...

sejibik kpala bapak kauuuuu
memang dasar haprak korangnie pembangkang tak boley kena kat korang

aku tngok lgi bgus la buat persoalan mcam nie dari blog pembangkang tue tak baih2 nak fitnah pm atantuya la, rosmah cincin la, ni plak kata 300ribu orang india takder ic laa

wei samdol pegi mampus dgan korang wei

sejibik mcam mak kau punya puukkss

Anonymous said...

sejibik mcam mak kau punya puukkss

ha ha haa...very funny maaa

Anonymous said...

Apa bijik bijik... Jom pekena Aiskerim...

Jangan lupa bawa keluarga sekali pekena aiskerim..

Jgn malu malu..kalau satu keluarga tak malu hadir himpunan Aiskerim
apa salah nya maka sesama kongsi aiskerim ..omputik kata swing kot..

Jangan marah..nanti kena Juaal

Anonymous said...

Terserlah Mat Sabu dalam photo ni macam Flinstone.

Anonymous said...

Sekumpulan puaka yang celaka pembawa sial kepada ugama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

takut nik ajiz tersilap doa siapa meliwat n berzina dipanah petir kot.... hehehehe

Anonymous said...

dahlah Anwar,cukup cukup lah buat dosa itu. dari zaman bujang kau memfitnah, berarak keliling kuala lumpur, menyusahkan orang, hentam orang sana sini, hentam depan belakang, tipu sana sini, bohong sana sini, kawan dengan yahudi, banyak dah kau melukai hati orang melayu dan islam. zaman dah berubah. kau pun dah tua, rambut dah beruban, lawan sikit nafsu amarah tu. kita dah tua tua ini,,, taubatlah taubatlah taubatlah. kesian aku tengok kau ini. dari muda sampai ke tua hanya ikut nafsu amarah saja.... mana iman kau yang kau war war kan di zaman ABIM sampai kita semua terikut ikut. sedarlah..... kau dah tua. bila bila masa ALLAH ambil nyawa kAU. TAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT.
SUDAH LAH YE......kawan kawan kau semua dah taubat dan minta ampun dan maaf dari ALLAH. jooooom kita gi mesjid sama sama macam dulu.

Anonymous said...

..hehe.. yb jamban tak dibenarkan berucap.. takut spoil market.. taqbir!..

Anonymous said...

..hehe.. yb jamban tak dibenarkan berucap.. takut spoil market.. taqbir!..

Anonymous said...

tuan guru nik aziz seolah2 DIKAWAL ucapannya.

Anonymous said...

Suatu ketika dahulu Anwar hanya tinggal selangkah shj lagi utk menjd PM tetapi mungkin sebab Allah tidak mengkehendakinya, maka tidaklah ia berlaku.. Tetapi Anwar tetap gilakan jawatan itu seolah-olah dia tidak akan ke syurga jika tidak menjadi PM! Mungkin hikmah drp itu, segala tipu daya dan kejahatan Anwar semakin terbongkar apabila dia bergelar Ketua Pembangkang.. Syukur Ya Allah, manusia durjana ni tidak menjadi pemimpin kami..

Anonymous said...

Luckily, there are many methods in safely
removing unwanted hair. My hair doesn't always look good when I'm going to attend openings and red carpet events.
It has been proved that products which contain vitamins will strengthen your hair.


Feel free to surf to my page hair products

Anonymous said...

Here author is giving information on DRDO Tenders and ICFRE
Tenders for more details visit free tenders site.
It familiarizes us with the world and people who are making history.
Newspaper production is known to be the most lucrative and respected industry in the modern age.
Sometimes local PR can attract better business for you than an
article in Indian media. This is why various newspapers are now helping to find unclaimed property owners
by listing their names.

My site click here

Anonymous said...

You should generously massage your head with this oil at night for flaunting a
high quality curls next day. - If your hair
feels rough, condition it right away. Though addressing these underlying causes is very important in order to prevent hair
fall, coconut oil can also help to an extent.
Your health and appearance can be improved with essential oils.

Low self-esteem, hair fall, itching in scalp and facial skin infections are common side effects
due to dandruff problems.

Feel free to visit my weblog: hairstyles with bangs