MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Tuesday, January 15, 2013

Banglo MEWAH 3 Tingkat Di Seksyen 7 Shah Alam Milik Pemimpin PAS...! KANTOI....

Milik siapakah banglo mewah 3 tingkat ini...?

Banglo mewah 3 tinngkat ini terletak di alamat  di No 7 Jalan 15/10, Seksyen 10, 40000 Shah Alam.

Pembinaan banglo mewah ini pernah mendapat bantahan penduduk di situ kerana dibina di kawasan riadah.....

Namun ketika itu, penduduk tidak tahu banglo mewah itu milik siapa. Rupa-rupanya milik salah seorang pemimpin PAS.

Mana datangnya duit untuk membina sebuah mahligai mewah yang dikatakan punya kemudahan lif ini...?

Mahu kenali pemilik banglo mewah ini....? Jawapannya....! Klik SINI

11 comments:

Anonymous said...

Temberaaaaaaaaaaaaaaaaaang

Anonymous said...

Mak ooiii...

ZUHUDNYE PEMIMPIN PAS.....

muahahahahhahahahhahahaahahah

Anonymous said...

..hmm pasal tu dok minta derma manjang.. munapig sungguh lebai2 kulop part isle ni.. taqbir!..

Anonymous said...

..wow!.. 4 bijik astro satellite dish lagik tu.. haramjadah sungguh!..

Anonymous said...

Rumah tersebut di bina sebelum Dato' masuk PAS.Jadi tak payahlah bising bising nak tumpang sangkut kat parti PAS .Kalau nak tahu interview tuanpunya sendiri.

Anonymous said...

kalau camtu aku nak jadi ahli pas sebagai penceramah so aku boleh minta duit poket RM20,000 satu malam so dalam masa sebulan boleh aku langsaikan hutang kete ok tak......

Anonymous said...

"Rumah tersebut di bina sebelum Dato' masuk PAS". Sebab dah masuk PAS, semua pun jadi halalan toyiban.

Anonymous said...

sebuah PUB penuh jual arak kat Bentong, Pahang Taman Gemilang.. dirasmikan oleh dato' ni terkejut beruk rupanye dia calun PAS PRU13, tokey pub siap letak plak lagi kat dinding.. lengkap nama n jwtn dlm PDRM lg...uhukkkkk hancusss

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump