Monday, January 14, 2013

Blog MIK Mohon ASTRO Beri Job Kepada Ito... Sepertimana ASTRO Beri Aisyah Pada Hari Raya 2012

ASTRO kejar rating, kejar populariti dan sokongan viewer seluruh negara dalam industri penyiaran...

Sewaktu berlangsungnya Perhimpunan Haram Jadah HKR KL112 yang mahu menghalalkan penzinaan Anwar-Shamsidar, penyanyi genre Blues iaitu Ito Mohammad turut sama memeriahkan majlis bangang ini. Majlis yang hanya mahu maki hamun kerajaan Datuk Sri Najib...!

Apa nak ditunggu lagi wahai ASTRO.... Berikanlah job untuk penyanyi ini muncul disiaran Astro secepat mungkin. Berikanlah job untuk mana mana penghibur yang menentang kerajaan BN sepertimana diberikan kepada Ostad Mek Dee Natang @ Azhair Idrus Kemah Keming Astro....

Mahu bukti...? Jenguk sebentar di SINI

6 comments:

Anonymous said...

Tk pernah aku dengar,di Kelantan,PP,Selangor dn Kedah media2 sprt RTM,TV3,Utusan dn Berita Harian di larang beroperasi.Ko tau ke Perlembagaan Malaysia.Tolong tunjuk kn kpd aku satu artikel yg mengata kn rakyat tidak blh memilih wadah pilihan mereka.Yg merasa kn negara ni milik mak bapak korang,korang je.Sebab tu korang fikir duit kerajaan ada lh duit UMNO.Klau tk tahu dn faham mksd politik jgn nk menyemak dlm hal politik.Org berpolitik ko nk berpolitik tp tk tau mksd politik.

Anonymous said...

Yang aku tahu ialah PKR dan DAP mengganggap selangor tu bapak dorang punya dan rakyat selangor pulak dianggap hanya sebagai pendatang.....
boleh begitu?

Anonymous said...

Hok ambo tahu jugok, pas kelate dok bagi tanyah yang rakyat usahakan di hulu kelantan kepada cina.

lagi ganah..

wahahaha.

hok mok pok dia bakalih.

Anonymous said...

PKR, DAP, PAS--semua sial dan bapak segala gampang. mereka adalah sekumpulan yg totol mengikut telunjuk Nuar gila yg kononya teror sangat dari segi memerintah. siapa tak kenal dia dari dulu hingga sekarang?

Anonymous said...

Kepada Anon no.1 - Memang kau tak pernah dengar di Kelantan,PP,Selangor dn Kedah media2 sprt RTM,TV3,Utusan dn Berita Harian di larang beroperasi sebab telinga kau tuli dan pekak. Kau pasang telinga betul2 dan buka mata luas-luas.

Anonymous said...

Rakyat pun tahu dah berapa ramai pemimpin UMNO/BN mentedarah duit dan tanah rakyat sebelum ni...takkan yg ini pun tak sedar jgk.atau buta or pekak......