MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Friday, January 18, 2013

Chegu Bard Muntah Darah...! Rosmah Bersumpah "Wallahi.., Tak Ada Cincin Itu Ditangan Saya Langsung..."

Menurut maklumat yang kami terima, juak juak murahan penjilat tegar PKR sudah berulang kali menonton video klip ini..!!

23 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim bila pulak nak bersumpah yang bukan dia dalam video China Doll tu?

Cili Padi said...

Apa pula isu yang akan dikeluarkan pakatan pukimak lepas ni? Yela dah kantoi menfitnah. Rosmab sudah bersumpah! Anwar bila lagi? Berani kerana benar !

Anonymous said...

JIjah oWW jijah....Jam Omega aku mana?? jijaahhhh pekak ke...Jam Omega aku manaa????

dol.mat said...

dah bersumpah apa lagi yang pakatan nak .cmfomlah dia orang tak puas hati lagi

amira fatin.. said...

KAN PAKATAN DAH MALU DS ROSMAH DAH BERSUMPAH TERNYA CINCIN TU BUKAN MILIK DIA

jinjai.. said...

PASAL CINCIN PEMBANGKANG KECOH NAK MAMPOS JAM OMEGA DIAM JE MACAM TAK BERSALAH APA CER,,,,

Anonymous said...

Rosmah bersumpah? lawak..lawak. Samanlah Cikgu Bard kalau berani. senangnya nak menafi , sumpah saja. Rambut berfesyen-fesyen . Memang laki bini suka bersumpah. Buat kerja tak bermoral , lepas tu bersumpah untuk menafikan bila dah terkantoi. Pencacai-pencacai spesis bangang , nak lawan fakta dh tak boleh , bertepuktanganlah bila rosmah bersumpah. Mmg malang sungguh spesis UMNO ni. kah. kah kah

Anonymous said...

nik aziz lahanat, bila nak bersumpah tak bagi tanah 10,000 hektar rasuah pada DAP?
dah la PAS kafir, bodoh pulak tu dlm ekonomi. lain kali bagi semua kat DAP.
ha ha ha ha

lebuhraya gua musang pun tinggal batu tanda. tak ke bodoh dan bangang PAS ni?

Anonymous said...

Listen, listen ,listen
UMNO= Parti Sumpah
-Cantik Rambut Kak Rosmah.. Tentu Abg Jib suka

nizbzam said...

klau bard bodo tu,buka mulut jer menipu...ambik ko.

Anonymous said...

..gay tua kutuk mana berani bersumpah.. hehe.. dlm civil court pun gay tua kutuk tak berani bersumpah..

..gay tua juga takut to be cross examined dlm secular court.. liwat tetap liwat.. munapig sungguh gay tua lahanat sekoq ni.. taqbir!..

Anonymous said...

Puak pakatan kalo anda ngaku Islam kenapa mmprtikaikan 'sumpah' seorg Islam?

Faham ke maksud Bersumpah dengan menyebut nama Allah. Waallahi, Wabillahi dan Wataallahi....

xkan xpercaya dgn Allah S.W.T atau allah korng sama dgn allah Kristian....itu kena tny pok adi korgn la....

Anonymous said...

Makin cantik Kak Rosmah kite. Nak lawan dgn mendiang Altantuya ke?.. he he he

Afiq KLtown said...

Tahniah Datin Rosmah kerana bersumpah! Terjawab sudah segala galanya! Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekarang kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah! Tahniah datin rosmah!

Anonymous said...

aku minta DS Rosmah bacakan doa mcm UFB doakan pada mereka yang suka buat fitnah pada UFB itu.

Badut Rakyat said...

berani ke anwar ibrahim bersumpah ??? berani kerana benar,try lah bersumpah kalau anak jantan.saya tabik kepada Datin Seri Rosmah kerana berani bersumpah.lepas ni apa pulak puak pakatan haram nak spin ??? RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous said...

Pencacai-pencacai UMNONGOK, Samanlah Cikgu Bard kalau Rosmah berani. Takut nanti terbarai keluar dari usus bila cerita sebenar didedahkan. tengok mcm RCI pasal pendatang di Sabah, sapa bagi kerakyatan pd warga asing? siapa yg sebenarnya petualang negara. bangang punya pencacai. makan lagi duit rasuah, gelap semua hati.

Daddy Cool said...

kenapa tak saman kalau takde??nak bersumpah tapi tat ttup aurat,dah takde boleh la nak bersumpah,kalau besumpah boleh buktikan tak bersalah kosng la penjara,

Jika anda semau terjumpa ayat seperti di atas persetankan shj,ini merupakan tindak balas dari pencacai PR yang amat terkejut dengan keberanian sumaph rosmah,mereka terkejut sebab mereka telah DIKENCING atas muka oleh pemimpin pembangkang..itu ialah perkara biasa bagi pencacai yg bodoh dan dungu..yg hnya tahu dgr ckp org tanpa selidik terlebih dahulu..

ingat ya semau ayat2 ni,anda semua kan jumpa semua ayat sperti yg saya nyatakan dia atas..tak percaya tgk lah...

kejora malam said...

alhamdulillah akhirnya dengan sumpah ini dapat membuktikan dengan lebih kukuh lagi bahawa selama ini memang apa yang ditegakkan bahawa DSR difitnah..
DSR berani kehadapan dan bersuara..
jangan diam lagi memang pakatan kaki pemfitnah diberikan jawapan..
berbanding anuar juburi mana dia mana berani ke keluar sumpah????????????
berani kerana benar takut kerana salah...
bagus DSR teruskan lagi jangan berdiam lagi...

bro yul said...

pilak pulak anwar dan jijah omega nk bersumpah ye???aku rasa anwar dan jijah omega sudah panas buntut bila dngr rosmah bersumpah yg dia x pernah memiliki cincin itu inilah orng kata berani kerana benar takut kerana salah...tahniah rosmah kerana anda telah buktikan yg anda x pernah memiliki cincin yg d fitnah oleh pakatan harami.....

mawar hitam said...

haaa tgklah tu..skrg DS Rosmah sudah bersumpah pun yg beliau tidak memiliki pon cincin tersebut.. apa lg yg korg nak ha pembangkang!!! dgn pakatan bodoh nie mmg tak blh senyap and bagi muka kat depa..!! cuba tgk suruh si nuar juburi tu bersumpah, berani ke tak dia haa???? mst tak pny lah!!

BOB MALAYA said...

pr nii tak habis-habis nak spin cerita bila rosmah bersumpah pr memutar cerita...bila hati dah hitam dan jahat mereka sanggup melakukkan apa saja untuk menfitnah..

Anonymous said...

Ground cover can be added to pedophile the landscape. If you are working
on a riding mower or a mower with an electric starter, you will also want to disconnect the battery as to prevent any
accidental startups while servicing your machine.
Sure, you had your occasional exception that stupidly
borrowed from the local loan shark, but most learned to live on less.


Feel free to visit my page; mulching