SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Friday, January 18, 2013

Doa Saad bin Abi Waqas Buat Blogger Yang Fitnah Fathul Bari Kawen Lari Perempuan Filipina..... Mari Kita Aminkan [Video Inside]

Barakallahu Laka Wa Baraka 'Alaika Wa Jama'a Bainakuma Fikhair kepada Ustaz Dr. Fathul Bari Mat Jahya yang telah mendirikan rumah tangga dengan seorang gadis dari negara jiran kita, Filipina.

Semoga perkahwinan ini diberkati Allah... Semoga Dr. Fathul Bari dimurahkan rezeki dan terus konsisten dalam menyampaikan seruan Allah dan Raslnya.

Kepada pemfitnah seperti bloggers Omakkau atau nama sebenar beliau, Puan Hanisya Abdul Hamid ingatlah Doa Saad bin Abi Waqas kepada seorang yang pernah memfitnahnya;

"Ya ALLAH Ya Tuhanku Sekiranya Lelaki Ini Pembohong, maka, Panjangkanlah Usianya, panjangkanlah kefakirannya, dan timpakan keatasnya fitnah." 

(Sahih Imam Al-Bukhari)

Dengan doa yang sama Dr. Fathul Bari tujukan kepada pemfitnahnya;
"Jadi saya doakan kepada orang yang sebarkan perkahwinan saya dengan tujuan untuk mengaibkan saya, memalukan saya, dengan tujuan menimbulkan persepsi negatif tentang perkahwinan saya ini, maka saya doakan dengan doa Saad bin Abi Waqas"
[Foto diatas hanyalah sebagai hiasan sahaja, tiada kena mengena dengan mana mana individu samada masih hidup ataupun sudah meninggal dunia]



Kami menyeru kepada seluruh orang ISLAM di Malaysia ini, marilah kita sama-sama mengaminkan doa Ustaz Fathul Bari ini. Semoga ALLAH memberikan petunjuk kepada mereka yang memfitnah demi kepentingan politik murahan mereka.

Anda nilaikanlah 'Akhlak' bloggers ini dan penyokong Pakatan Pembangkang berdasarkan komen-komen mereka di blog OMAKKAU

 SUMBER

14 comments:

Anonymous said...

Aamiin...

ibn hashim,

Anonymous said...

Semoga terkabul doa Ibn Waqas yg telah Ustaz bacakan dan bergumbiralah mangkok2 dan penjilat2 Nuar Jubor dan Fuckaton haramjadah. Gumbiralah kerana terkabul doa itu, anda mangkok2 dan penjilat2 yg membuat fitnah, menceritakan rekayasa yg negatif dan mengaibkan maruah hamba yg tak berdosa, maka umor anda akan panjang dan hidup dalam kefakiran. Umor mencapai 100tahun tak mati mati, keluar hospital masuk hospital, dah nazak, mati tak mati, macam Pork Nik, wali terompah jamban, yg mulut kuat caci maki, dah tuak nyanyok tahap gaban, tak mati mati. sakit dah nazak masuk hospital sampe hari ini tak mati mati. Gumbiralah yahh...

Anonymous said...

aminx88

Anonymous said...

macam nuar juga ke? contoh terdekat bekas PM isreal sial tu. tak mampos-mampos walau pun dah macam firaun.

Anonymous said...

takde haaaalll.. bkn kena tgkap khalwat atau berzina. dah tu sah plak. thailand pun thailand laaa. yg penting benda tu tk berdosaa. apa nak takut... jgn mcm mgkuk jmban atau btg aiskrim dh ler kehkehkeh

Salleh said...

Nk buat cerita pn agak2 le. Mmg le seronok kna kt parti yg die x suke, tp...tolong bertanggungjwb atas cerita yg dibuat. Segala dokumen yg didedahkn, mengesahkn dilakukn secara sah walaupn dithailand. Jd perkahwinan tu sah. Die bkn berzina, atau main montot, atau main ngan bini org, atau khalwat ngan bini org. Yg org komen tu plak, aduhhh.... ape punye bangang,,,....itulah dia tahap mentaliti org2 PR especially melayu PR. Low class.

Anonymous said...

What's up everybody, here every person is sharing these knowledge, thus it's pleasant to read this blog, and I used
to pay a visit this blog all the time.
Here is my blog ; usa casinos online

Anonymous said...

Doa ini boleh menjadi doa wajib pada setiap majlis UMNO

Anonymous said...

seperti ditulis kata dia nak islamkan perempuan kristian. isteri 1 bekerjasama..tapi nikah di siam..pej agama di malaysia tak upaya menikahkannya ke? kemudian mengesahkan di terengganu..tinggalkan bab 2 dulu..isunya nak islamkan org kristian..sekarang tanya balik.. apakah tidak mungkin dia seorang dari yg dihantar "missionary christian" yg akan merosakkan dari dalam..kalu org kriatian yg mencerca dari luar kita boleh hadapi kerana seumpama musuh yg sudah dikenalpasti..missionary tahu mana2 lelaki walau sehebat mana pun berdegung2 cakap pasal agama tapi kalah dengan perempuan.. Sudahhh.. aku dah tak percaya lagi siapa pun ulama tak kira parti kanan @ kiri yg ada isu bersabit perempuan...

Anonymous said...

kepada org yang buat fitnah ni... tak nak ushar2 ka kalau2 la laki hang ka atau bini hang ka, dok main belakang hang.... Ya Allah... makbulkan la doa org yang teraniaya.AMIN...99X

Anonymous said...

Kalau berkahwin itu satu dosa, maka ramailah orang yang berdosa. Renung2kan dan selamat beramal.

Anonymous said...

amin ya rabbal 'alamin...takutlah kamu akan doa orang yang dizalimi seerta yg menjadi mangsa fitnah...

Anonymous said...

jangan la gune gambar orang yang x berkenaan dalam blog kamu..x bertamadun betol la..kalau kena saman nasib le..

Anonymous said...

Ape ada kisah nikah kt siam jnji da nikah.yg kite kene kisahkn ialah org suke main bontot cm ktua umum.