Saturday, January 5, 2013

FULLLAAMAAK Beb...! 300 Ahli PAS Keluar Parti Setelah Video Klip Ini Tersebar Di Kota Raja Semalam....

Video klip 5;06 minit dibawah ini sangat terbaeekk untuk menyuntik kesedaran dan keinsafan dikalangan ahlol ahlol tolol PAS....!!






7 comments:

Anonymous said...

Hj.Hadi dah kira K.O.Hujah Ust.Fathul cukup mantap daan tepat.Hanya Mahfus Bean yg boleh jawab,sebab dia jawa tak betul pun tak apa da tak tahu.

Anonymous said...

Nampak sangat kebodohan pemimpin PAS dan pengikut2nya...belagak pandai je dan banyak cakap...

Anonymous said...

Kita perlu bangkitkan semula kisah Teoh Beng Hok dan Kugan:
1.DAP mempermainkan SPRM dlm menyelesaikan kes ADUN mereka.
2.Melihat pemimpin PAS merestui Candle Vergile konon mengingati Teoh
3.PDRM diperlekehkan walau menjalankan tugas.
4. Kes mereka menyebabkan Melayu terus berpecah.

Anonymous said...

cuba tuan2 dan puan2 perhatikan baik2 bendera PAS...warna hiau kosong..melambangkan islam tp pengikut2nya adalah islam O..ikut membuta tuli..ditngah2nya warna putih..jg kosong..menunjukkan otak org2 /pengikut2 PAS...zero...xde sebarang pengertian langsong utk dimegahkan..mkna nya= setiap pengikut2PAS dri akar umbi hingga lah kepmimpin tertingginya adalah berotak kosong/zero... mudahkan...tu pasal depa smua duk ikut telunjuk DAP dan PKR....

Anonymous said...

ya... soal amanat tu... gunalah you tube... aku nak tau jugak apa penjelasan nya...heran... blog pn tak guna.. facebook pun tak guna... nak 1jam dari RTM.. apa kejadah... tv Pas ada haprakkah pn ada.. tv selangor pn ada.. ishh... nak jual minyak ni...

Anonymous said...

cantik penjelasan Ustaz Fathul, gua caya lah.

hassan said...

haji hadi.....macamana berbelitnya kain serban dia .....macam tu lah dia belit orang......lidah pula......ber3 cabang