SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Tuesday, January 22, 2013

GEMPAARR TERKINI..! Video Klip Dr Haron Din Kata Kalau PAS Tak Setuju Dengan Majlis Syura, Beliau Akan Keluar PAS

AhloL AhloL toLoL PAS pastinya akan panas menonton video klip dibawah ini....



18 comments:

Anonymous said...

Kenapa tuan berbohong dengan memberi tajuk entri yang lain dari kandungan video tersebut?

Salleh said...

Mungkin penulis blog amik dari kata2 ustaz haron din, kena pertahankn kalimah Allah walaupn terpaksa bayar dgn harga yg mahal. Ayat tu terlalu umum. Minta jgn dibuat spekulasi atau andaian. Walaupn sya sokong BN/UMNO, sya kurang setuju dgn tajuk entri tu.

Hamba Allah said...

bercakap biar menggunakan akal. membezakan orang cerdik dengan tidak. hentam kromo. inilah orang yang berpolitik tapi tak ada ilmu pengetahuan. apatah lagi agama. wasatiah lah. copy & paste. life is so easy. akhirat menanti.

Jebon Tua said...

Apalah ko ni, janganlah jadi murah macam bloggers pembangkang. Lari dari tajuk. Takkan nak letak level mcm dorang, malu la skit bai. Jangan jadi mangkuk.

Anonymous said...

mak korang punya pukss laa weii

kau nak marah apa hal plak weii psal tajuk entri nie...?

nak ckap psal dunia akhirat psal dosa kau pegi nasihatkan si haji hadi tu la weiii dok kafirkan umno dok benarkan kalimah allah kena gadai sebab telinga dia celah serban sebakol tu dah kena pulas dgn si anwar peliwat tuuu

takder mane nyer besau isu tajuk entri blog nie laa

yg penting video tu haaa kau bukak telinga besau2 dengau elok2 apa harun din cakap

lpas tu kau tngok balik video klip si hadi awang dok tekebil2 sebelah anwar dok baca skrip kata majlis presiden putuskan kalimah allah boleh digunakan oleh bukan islam

itu jer isu dier bdoh weiii bukan nak sibuk soal tajuk entri kat blog ni

otak korang dah kena liwat dah rosak tak bole terima hakikat pas jadik lembu dap

Anonymous said...

apa yang DIPERKATAKAN olih DATO HARUN DIN ini telah PUN DISARANKAN olih KERAJAAN UMNO kepada UMAT ISLAM negara ini dari DULU LAGI.

Anonymous said...

Mengikut ucapan Dato' Haron Din, bahawasanya Hj Hadi, Anwar dan Azmin sudah dijatuhi hukum MURTAD dan terkeluar dari ISLAM.

Kafir lah mereka.....

Menjadi penghuni neraka lah buat selama-lamanya untuk mereka bersama2 dgn Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan Karpal Singh oleh kerana sanggup membela orang2 yang sangat KAFIR dgn menggadaikan kalimah Allah SWT yang begitu suc

Anonymous said...

esok malam dato hgarun din datang masjid ttdi jaya shah alam apa lak dia nak menipu atau declire keluar pas sam,a sama kita dengar ada telor ke harun din ni..

MELAYUJATI said...

Tajuk hanyalah umpan untuk pelayar internet mengklik video ini, niat si blogger adalah baik untuk menarik perhatian trafik, jadi jangan lah gadoh....

Anonymous said...

AKU SETUJU DGAN MELAYUJATI YG PENTING ISI KANDUNGAN VIDEO KLIP TUE

DGR BTOL2 LA APER YG DR HARUN DIN CAKAP SEBENARNYA DAH TERKENA KAT BATANG HIDUNG TOK GURU HAJI HADI...

Tukang Komen said...

Pelik! Pas ni suka sangat konfiuskan ahlinya sendiri. Pemimpin takde kualiti langsung. Ulamak melambak dalam Pas tapi simple matter pun tak tau nak settle. Bila otak dah kebal,kebenaran takleh masuk ini jadinya. Cikgu Non yg mengajar ABC tu pun tau kalimah Allah hanya untuk Islam. Kata lulusan universiti Madinah tapi otak menanah.

Anonymous said...

Cikgu Non yg mengajar ABC tu pun tau kalimah Allah hanya untuk Islam. Kata lulusan universiti Madinah tapi otak menanah.pedas...pedas...hehehe

Anonymous said...

Ustad Harun Din keluar dari pas bukan nya mati. Apa takut janji nawaitu betul. Pas la ni jauh terpesong sejak peliwat dan sekutunya hijack pas.Kalimah dan murtad dpersendakan untuk Partai kominis DAPigs.

Anonymous said...

Cikgu Non yang di hina oleh Haji Hadi sebagai layak mengajar ABC tu lebih kenal, Allah dari ulamak2 bisu dalam PAS. Tapi Haji Hadi menampakkan kebodohannya apabila dia sendiri tak kenal ABC. Tu lah akibat ulamak yang celupar mulut, yang sombong dan angkuh. Akhirnya memakan dirinya sendiri. Sama la juga dengan Amanat Haji Hadi tu......terpalit pada dirinya dan termasuk semua yang mempercayai dan menyakini juga. Nauzubillah min zalik.

Anonymous said...

Sebenarnya otak peliwat UMNO lah yg dh rosak....sb terlalu banyak mkn benda haram...bkwn dgn syaitan maka selamanya2 akan disesatkan oleh syaitan dan iblis....

Anonymous said...

Betul lah tajuk tu, kalau PAS dah tak setuju dgn pandangan Majlis Syura, PAS akan jatuh kufur dan mungkin syirik, jadi bila dan begitu Dato Harun Din pasti akan keluar sebab tak mahu sama2 subahah dan menjadi kufur kerana org kufur akan jadi ahli neraka. Itu fakta yg mudah difaham.

Anonymous said...

Eh tolong sikit, peliwat tu bukan kami, ahli umno semua straight tau, belakang kami tak main lah.

Anonymous said...

Sape2 yang pangkah PAS atau PKR bermakna, mereka menyokong penyelewengan akidah terhadap ALLAH, menyokong LGBT, menyokong keselamatan Israel, menyokong Melayu boleh murtad, menyokong pluralisme dan mengkafirkan sesama Islam. Maka mereka termasuk orang-orang yang rugi di dunia dan akhirat.