Friday, January 11, 2013

Habislaah UMNO...!! Mat Sabu Ada Bukti Bukti Anwar TAK Pernah Ada SKANDAL Dengan Shamsidar....

Habislah UMNO....!!

Mat Sabu sudah ada bukti ditangan beliau...., bukti bukti menunjukkan bahawa Anwar Ibrahim tak pernah menjalinkan sebarang hubungan SULIT dengan Shamsidar isteri Azmin Ali.

Anda saksikan sendiri, klik di SINI dan juga di SINI.

14 comments:

Anonymous said...

Apa pula UMNO nak diheret dalam isu ini..bukankah ini kes Mahkamah Anwar Ibrahim saman Nallakaruppan? Saksi yang dipanggil adalah Shamsidar...

Oleh kerana mereka terlalu sayang pada Shamsidar dan tidak mahu dia jadi saksi maka Demonstrasi bakal dadakan besok.

Bertuah orang bernama Shamsidar, Satu Juta manusia akan berkumpul berdemonstrasi kerana nak selamatkan bontot dia, banggalah dia nanti, kembang kuncup nanti.......

azlan aini said...

Ntahnya.. Nak dikaitkan dengan UMNO... Pemimpin UMNO tak ada masa nak ambil tahu hal-hal celah kangkang puok korang...
Pemimpin UMNO sentiasa sibuk berusaha nak bagi kesejahteraan kepada rakyat Malaysia..

Anonymous said...

mat sabu tentu saja bela shamsidar sebab sama spesis macam dia juga ada skandal yang tak terjawab sampai sekarang.Kesian penyokong yang datang esok kena tipu hidup-hidup la korang kah,kah,kah.....

Anonymous said...

anu ar membutuh sedap2 mat sabu tau gak keee cina dol pun dia tau gakk ke sabu sabu muka nacam siallll

Anonymous said...

dtg dari kelantan pagi tadi, sampai KL petang tadi....sampai dah pukul 9 lebih masih belum makan lagi, belum tahu kat mana nak tidur lepas ni...janji sampai KL setiap sorang dpt 300....sampai saat ni, tak de sapa nak bagi duit , makan & tempat tidur....hambik ko kelantanese totok!!!
datang dari jauh semata mata nak pertahankan burit shamsidar....

Anonymous said...

sepatutnya 'HKR 112' jadi '121'.Patut pun Mat Sabun sokong..!! ada chance utk tolong 'sapu' jika boss dia dah tak nak..untung2 dpt tiru apa yg boss buat...buang je lah kopiah tu...

Anonymous said...

Padea muko set Kelatea hok keno tipu. Ore Melayu keno tipu sokmo teriyaki sekali ko set pemimpin PAS hok nipu alim tapi kaki kebas pitis. Bodo dan........ padan Muko

Aji Adi Gilo

Anonymous said...

punya buta bangang lembu org2 PAS pilih si gampang babi hutan mat sabu ni jadi VP PAS !! gile nate semua !!! mat sabu babi hutan tu kaki memantat bini org tak caya.... cuba dgr kat bawah ni :

http://www.youtube.com/watch?v=QGy_2OfUnL0

Anonymous said...

Sbb dia pun teringin jugak kot.

Anonymous said...

Minta tolong kawan kawan amik gambor penyokong Shamsidar masa demo nanti. Saja nak kenal muka tak malu tu.

Anonymous said...

..haha.. no komen.. no komen.. no komen!.. bila mat sabu balun bini org ini ditanya scandal phonesex dia dgn puan normah.. munapiq sungguh timb pres pas sekoq ni.. taqbir !..

Anonymous said...

Yang merasa sedap ialah Anwar Ibrahim dan Shamsidar, Azmin pula hidup mewah hasil ' kerja kuat' Shamdidar dengan Anwar Ibrahim. Nalla Karuppan pula adalah 'bekas sahabat karib' Anwar Ibrahim merangkap pemandu peribadi Anwar Ibrahim . Kereta Daimler WBV 37 pula adalah kereta 'rasmi' yang selalu digunakan untuk membawa Anwar Ibrahim dan Shamsidar keTrivoli Villa untuk mengadakan 'mesyuarat penting'.

Anwar Ibrahim menyaman Nalla Karuppan kerana Nalla mmenuduh Anwar Ibrahim sebagai bisexul. Perhimpunan 121 pula mahu menyelamatkan Shamsidar hanya kerana Shamsidar adalah diantara 10 orang individu yang bakal menjadi saksi dalam kes saman Anwar Ibrahim sendiri keatas Anwar. Mereka yang menyertai perhimpunan tersebut ternyata terlalu bodoh kerana membenarkan diri mereka diperalatkan oleh orang lain. Lebih hina jika kehadiran mereka dibayar dengan harga yang murah. Tanyalah diri sendiri "APA YANG AKU DAPAT?" selepas ini.

mtk

Anonymous said...

mungkin shamsidar dah bertaubat pun. jangan nak korek lagi. kita tak tau taubat dia dah diterima. tapi yang nak bela sangat sangat tu buat apa? duduk diam diam tak boleh ke? jaga negara oi, jangan sampai dapat kat puak satu lagi.

Anonymous said...

Umno lancau babi sial