MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Sunday, January 13, 2013

Hampehh Video Klip Mahfuz Omar Menyanyi Berduet Bersama Ostajah Abby.... Abby Kata UMNO Sangat Busokk

Video klip rakaman Malam Menjelang Perhimpunan Haram Jadah HKR KL 112...

Selain daripada anda akan berpeluang menyaksikan Naib Presiden PAS Mahfuz Omar menyanyi UMNO merompak..., tolong berikan tumpuan pada minit ke 2;21 dimana Abby Abadi sebut UMNO itu sangat BUSOKK


32 comments:

Anonymous said...


Abby...kening dah x cukoq ka?

Satu kapai..... said...

Cakap taqbur tidak... Rakyat dari muda smpai ke tua rahu menilai baik buruk sesuatu parti dan aku dapati rakyat akan memberi kemenangan kepasa parti BN.. Insyaallah.. Takbir... Allahhuakbar

Anonymous said...

Ini sudah terang satu hasutan dari Betina Sial tapi kenapa KDN tak ambil Tindakan??

Tindakan awal adalah cara paling berkesan untuk membenteras gejala hasutan dan fitnah!!

Bertindaklah wahai Kerajaan!!

Semoga Melayu2 Bongok lagi Bahlol jadi cerdik pada PRU13!!

Hentikan menyokong Aktivis Melayu Pembankang Pembelot lagi Perosak Bangsa dan agama!!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

Sebar gambar ni banyak2 nanti Mat Put boleh tidor kat luar rumah !!!kah..kah.kah..

Anonymous said...

Aku x sanggup nak tgk, buat malu kaum jer

Anonymous said...

UMNO ke busuk, atau mulut Abby ke yg busuk. Brapa agak2nya bayaran yg Abby dapat ye?

Anonymous said...

kembang kuncup hidung abby abadi kerana dapat berkawan dengan YBs. tak sedar otak bean abby setaraf dengan otak bean YBs itu.

Anonymous said...

wahai artis abby, kenapa kau tak mau sedar kau sedang memaparkan kebodohan dan merealisasi kebangangan? orang tak kesah kau nak sokong apa parti pun, yang orang kesah mulut kau yang busuk dan tulisan kau yang berbau BODOH. kau cuba contohi artis yang menjadi putri UMNO, ada tak mereka mengata dan menulis sesuatu yang boleh buat orang benci macam kau? sedar dirilah, ramai orang meluat kat kau, termasuk penyokong pembangkang pun.

Anonymous said...

Mcm ni ke yg dikatan lebih baik dr UMNO.?? Ya Allah buruknya akhlak pemimpin PAS!

cucuniknajis said...

Satu kapai..INSYA ALLAH AMEEN, kita pkt doa supaya UMNO BN dpt 2/3 PRU 13, letih dn benci dgn perilaku takkabur riak dn jahatnya pakatan haram!! Selamatkanlah Malaysia dr Pakatan Rakyat LAKNATULLLAH!,

Anonymous said...

Pencacai-pencacai UMNO , dgn Abby Abadi pun ketar lutut. Mcmana nak berdepan dgn DSAI , mampus terus.Terbukti sekarang memang pencacai-pencaci UMNO tak dak telur. kahkahkah

zali

Anonymous said...

Ustazah ebby...anak didik al juburi..

Anonymous said...

Pencacai umno tak der telor?orang dari Parti Ajaran Sesat lagi tak jumpa telur sbb al juburi dah ajar main juburi..kih kih kih

Anonymous said...

Betine ni meroyan ke ape yer!!!!!! Baru dua tiga hari kenal politik tapi lagak mcm pernah jadi PM!! Malu ler weiiiiii.....!!!! Ape sumbangan betine ni terhadap bangsa,agama dan Malaysia selama ni yer!!!! Ade tak macam Tun Mahathir????? Perangai seperti " air yg sedikit dalam botol""!!! berkocak jek lebih tp tak menyumbangkan apa2 nikmat!! Tapi kalau air yg penuh dalam botol... Langsong tak berkocak tp mampu memanjangkan hayat orng yg kehausan!!!! Paham tak ostajah abby maksudnya.... Cenggini... Biasanya orang yg tinggi ilmu dan imannya akan lebih diam kerana lebih banyaak ilmu yg dia tau lebih banyak jugak ler kelemahan diri yang die kenal pasti!!! Ertinya... Orang yg banyak cakap nie rasionalnya orang yang tak tau apa2 tapi buat2 pandai hanya kerana NAFSU yg mengawal rohani dan jasmaninya!!! Wallahualam!!!

Anonymous said...

Dengan betina gedik ni nak ketar lutut? Muahahaha. Ke puak PAS yg ketaq lutut bila dengar suara gedik Abby sampai 'bangkit' tak turun2? Meloya lagilah aku tgk si gedih ni. Lokman Hakim...kau tolonglah tarbiyahkan janda kau ni! Makin meroyan aku tengok. Wahai orang2 PAS...anak2 kalian janganlah bagi sekolah kat sekolah kerajaan ya...sbb orang UMNo kafir dan sesat pada hukum kalian...jadi pergilah bina sekolah lain utk puak2 AS ya.

kluangman said...

Sesatnya menjadi-jadi.

Anonymous said...

Pencacai PAS tk rasa kh kehinaan Tuhan buat mereka, didatangkn akhlak buruk bgini utk menyaingi UMNO..apkh ini lbh elok dr UMNO.? Kataknlh ikhlas krn Allah, bkn krn bnci UMNO,!

Anonymous said...

Dia ni gerenti puki busuk...sebab mulut busuk...hati busuk...perangai busuk...tu pasal laki lari. tunjukkanlah akhlak yang baik....selalu dok puji sangat muslimah Pas...Rupanya inilah icon muslimah Pas. PAS..Pengikut Aura Syaitan.

Anonymous said...

Ape la ko org tak tau ke aby ade skandal gambar bogel.. Cuma org malas nk sebar kte tak de kuasa nk mengaib org biar lah tuhan tahu..

Anonymous said...

Semoga kita semua dapat menilai yang mana baik dan yang mane tidak. Kita semua bukan budak2 lagi, semua dah dewasa belaka. Ada akal dan fikiran. Undilah dengan bijaksana.

Anonymous said...

Teruskan Abby, biar pencacai-pencacai UMNO hilang akal.Ternyata pencacai-pencacai UMNO , x ada jati diri , mereka hanya ada hati yang dapat memberi duit untuk mengenyangkan tengkolok mereka walaupun dari sumber yang haram. Bangganya aku bila ramai orang menyampah dgn UMNO. Ini bestnya blog pencacai, boleh tengok komen org yang kecewa tengok kejayaan pihak lawan. Bersedialah pencacai-pencacai bila BN jadi pembangkang selepas PRU nanti. gila babi terus pencacai-pencaci UMNO. Oleh itu elok kamu berlatih dari sekarang untuk menjadi orang gila nanti. kahkahkah

Anonymous said...

yb SRP LUNCH jadi LONCH hehhe YB PSA otak udangg

Anonymous said...

dulu nik aziz bagi perintah perempuan tak boleh itu.. tak boleh ini.. sekarang perempuan semua boleh buat...
kalu dulu nik aziz akan kata masyaAllah....sekarang nik aziz kata alhamdulillah...bagus kau perempuan....dapat syurga tu... yg penting nuu gi putrajaya... mana boleh tak dapat penuhi harapan juak2 PapanRacik... kalu orang2 atas PapanRacik(PR) tinggi harapan menggapai putrajaya dalam pru13..harapan orang bawahan mereka lagi tinggi..
YB mahput umak.. orang dah jemu dah.. pandai petik lidah atas bawah saja.. kelentong lebih...

Anonymous said...

si ostazah songsang dah gemok macam BABI HUTAN je. mencecek apa? atau memang dah jadi babi sebab hati, mulut lebih jahat dari setan

Anonymous said...

Teruskanlah Abby dgn gedikmu dan mulut busuk tu..pencacai gila PAS sedang enak melihat telatah riak ujub dan mengguirkan jantan2 biawak PAS tu... Terusknlah lakonanmu atas dunia ini Aby, byklh nnt kamu akn persembhkn di Mahsyar dpn Allah nnti...

sondol adlin said...

Syukor kepada allah Norman Hakim menceraikan Abby-sudah terpapang inilah dosa dosa Abby Abdi memfitnah suami yang baik-tuhan tutup pintu rezeki nya-dan menjadi wanita pemfitnah bersama YB YB Pas, akan teriima lah balasan di ahkirat nanti.Bertuah Norman Hakim memperisterima Meme-nampak keluhuran hati nya tida seperti Abby nmen jadi pelacur PAS

Anonymous said...

sekarang baru aku tau kenapa Norman Hakim cari pompuan lain....
rupa2nya pompuan ni BUSYUUUKKK....

Anonymous said...

Berapa ramai anak gadis dan isteri ahli dan pemimpin UMPORNO yang tdk menutup aurat...ini kata nak berjuang untuk Islam....nak tarbiah anak dan isteri pun tak mampu nak ckp pasal akhlak Islam pulak tu...pirrraaaah pooddddaaaahhhh

Anonymous said...

Repairing Small Cracks in concrete Floors:
Determine the Damage. The estimate you receive will be based on the number
of skips you need, what size skip you want, and how long you plan to keep it.

For faster setting concrete, use less water, for more workability, use more
water.

Anonymous said...

The product, according to the brand, can be applied throughout the day on dry hair if
one's hair is medium to very coarse. My hair doesn't always look good when I'm going to attend openings and red carpet events. The professional hair merchandise of Loreal are effectively currently being sold all more than the world in about one hundred thirty different countries.

Visit my website hair products

Anonymous said...

A lot of people will state that more than 20,000
coffee houses are found in Cairo. Egyptian cotton bedding has
become the popular choice of many savvy consumers. Many Muslims in
Europe are first of all Europeans, European by birth, conviction and citizenship
AND Muslim by faith. Historical documentation of UFO sightings goes as
far back as the Egyptian Pharaoh Thutmose III, who reigned Egypt
around 1504-1450 B. This is standard cat behavior I'm probably preaching to the choir here.

Here is my blog post - egyptian newspapers

Anonymous said...

This simulator combines the realistic control panels and
control experience with the military element. Some of the game titles that are part of
this genre involve the more recent of the Red Baron series
and European Air model. The latest version, Rollercoaster Tycoon 3, is produced by Atari and can be purchased at most retail
outlets. As with most of the electronics, the main enemy of golf simulator is
the dust. Types of settings provided by Mobile Simulators:- Configuration Settings- Simulators helps in configuring mobile device with
the necessary settings required to access internet.