Monday, January 28, 2013

Harga Untuk PECAT Ustaz Nasharuddin Hanyalah Sebijik Kek....! Take Beer....

Apa nak jadilah parti PAS...?

Inilah dia harga yang dibayar oleh segala mala solat hajat yang sering diketua oleh PAS sepanjang tempoh mereka berpolitik ditanahair. Satu demi satu Allah tunjukkan depan mata kita untuk memberikan kesedaran khususnya umat islam berbangsa melayu dinegara kita ini...

Karpal Singh menentang sekeras-kerasnya perlaksanaan HUDUD yang cuba dibawa oleh PAS telah mendapat sanjungan pimpinan utama parti yang dipimpin oleh Ulamak Terompah Kelas Jamban, Nik Aziz.

Malah tekanan dari Majlis Presiden Pakatan yang mahu membenarkan Kalimah Allah tidak bermaya dilawan oleh Nik Aziz dan Haji Hadi yang masih mahu menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional sebagai memuatarbelitkan fakta kununnya....

Ustaz Nasharuddin yang melakukan kerja baik, menyertai rombongan Datuk Sri Najib ke bumi Gaza untuk proses perdamaian Hamas-Fatah dan juga menyatakan sokongan terhadap  perjuangan rakyat Palestine, malang sekali segala amal baik Ustaz  Nasharuddin itu menerima hukuman oleh PAS.

Cukup mudah untuk kita melihat dengan terang hati, Karpal Singh dan DAP mahu Kalimah Allah digadaikan telah mendapat junjungan pimpinan PAS, berbanding pula dengan nasib Ustaz Nasharuddin dihukum walaupun tidak membuat sebarang dosa ataupun tidak sekelumit pun tindak tanduk mantan Timbalan Presiden itu boleh menyesatkan ummah....

Inilah dia nilai dan value yang ada pada sebuah parti yang semakin sesat....!!

15 comments:

Anonymous said...

Allah berfirman " Yahudi & Nasrani tidak akan redha sehingga mereka mengikut agama mereka" Adakah mereka meredhai Nik Aziz?

Anonymous said...

..calon pru13 party is~le wajib mesra murtad.. mesra kaum peliwat.. mesra lesbo.. baru cerah peluang tawan putrajaya serta laksanakan hudud di msia.. taqbir!..

Anonymous said...

adakah nik aziz yang menyokong ALLA yang boleh di gunakan agama kristian mengikut cara BILAL yang perjuangkan islam atau ust Nasaruddin ke Gaza memperjuangkan keadialan dsan kedamaian?

Xpas said...

'tidak akan kamu dapati kaum yg beriman dgn Allah swt & hari akhirat saling berkasih sayang dgn org org yg menentang Allah swt dan rasulNya saw' mujadalah 22.

Anonymous said...

Kalu dengan umno didalamnya rata2 orang Islam...tok guru doa hancur ko umno....tapi dengan sahabat tok guru pakai rantai palang....penuh bangga & takzim tok hulur salam persahabatan...Islam ngajar macam tu ke tok guru?...kek yg tok potong tu unt rai hari jadi ke atau kemenangan dapat kuasa di putrajaya... nampak symbol atas kek macam rai kemenangan ke putrajaya....awalnya tok guru...rakyat Malaysia belum keluar mengundi lagi....macam pepatah Melayu kata...

batang keladi masak belada,
terasa gatal bila dimakan,
burung terbang dipipiskan lada,
air di tempayan habis dicurahkan.

Anonymous said...

BULETIN UTAMA TV3 8.00 MALAM TADI...
TOK GURU DEMA KATA...
KEPERGIAN USTAZ NASHARUDIN iaitu SALAH SEORANG AHLI MAJLIS SYURA KE GAZA BERSAMA YAB DSN sebagai MURTAD...
Astagarrrr...
Adakah dia ni Kompom Nyanyok???

Anonymous said...

..seru agar pm najib bubar parlimen selepas moosidol ninggal.. hmm bkn lama lagi pun.. taqbir!..

Anonymous said...

Ahli2 tegar PAS rasa tak malu ke? Cuba anda semua tengok dan renungkan apa yg tersirat bukti dalam gambar itu.......saya bukan ahli mana2 parti, cuma warga emas yg dah bersara, tapi malu dan sedih melihat bagaimana Nik Aziz cuba dipemainkan/dipebodohkan oleh puak2 ni.Airmuka Karpal Singh dan bishop kristian tu lebih bersih berseri drpd muka Nik Aziz? Petanda2 hati yg penuh daki karat dengan penyakit dengki, dendam, ego,riak dan tamak kuasa dunia.
Semoga Allah beri peluang kpdnya supaya cepat sedar dan insaf sebelum kubur kata mari....amin !!

Anonymous said...

DON'T WORRY BE HAPPY!....YANG MASUK PAS KINI ARTIS YG BERMASALAH...YG KELUAR PAS IALAH PARA ULAMA...KESIAAAN PENGANUT PAS!

Anonymous said...

PAS kini mengharapkan sokongan dari rakyat M'SIA yang BUKAN ISLAM.sebab itulah MB KELANTAN ni sanggup pergi kerumah KARPAL SINGH DI-P.PINANG hanya untuk URUSAN KEK SAJA.[mungkin ada urusan politik juga].kalau betul nak MERAIKAN sesuatu majlis tertentu bukannya dirumah karpal tetapi DIDEWAN2 TERTENTU dan dihadiri olih pemimpin2 PR yang lain seperti anwar dan lim guan eng serta penyokong2nya yang lain.maka dengan ini JELASLAH bahawa HUKUM HUDUD hanya cerita DIMULUT[depan rakyat islam] saja TETAPI propaganda negara KEBAJIKAN DAN PERPADUAN ditabur depan rakyat bukan islam dip.pinang.

Anonymous said...

Pok Nik memang dah nyanyok pong. Dia kini setaraf dengan Pop yang boleh mengampunkan dosa2 pengikutnya.

Anonymous said...

Saya harap kek-kek itu Halal. Saya tinggal berjiran je dengan kawasan rumah Karpal. Kat area ni hanya satu aje kedai kek halal (Halal frm Jakim) iaitu secret recipe.

Sekali tengok dah tahu, itu bukan kek dr SR.

Hope Karpal and the Bishop took the trouble to search for a halal ones in Georgetown (di Malia Bakery).

Anonymous said...

Nik aziz dah makan kek kangkang,itulah sebab bertambah nyanyuk

Anonymous said...

Nik Aziz ni dah nyanyuk dah ni...

Anonymous said...

nyanyok dan tonyok. pergi gaza dengan pm boleh jadi murtad? dah sah orang tua ni kena kek kangkang. aku takut dia ni sebelah kaki dah masuk.....