Sunday, January 13, 2013

Insiden Peserta HKR KL112 Yang PAS Tak Benar Disebarkan...

WAJIB TONTON VIDEO KLIP DIBAWAH INI...!!

19 comments:

Anonymous said...

..qiblat pun depa tak buleh sepakat.. haha.. ngeri kalau gay tua dgn cina kapiaq dgn lebai kulop perintah msia nnt.. haru biru dibuatnya.. taqbir!..

Anonymous said...

Mungkin sumpah KO telah kembali kepada puak PAS! Allah telah membutakan mereka seperti surah Yasin: Ayat 9 berikut:

“Wa ja 'alna mim baini aidiihim saddaw wa min kholfihim saddan fa aghsyainaa hum fa hum laa yubsiruun"


Dan Kami jadikan sekatan di hadapan mereka, dan sekatan di belakang mereka . lalu Kami tutup pandangan mereka; maka dengan itu, mereka tidak dapat melihat

Anonymous said...

Gambo tu aku rasa dah berpuluh tahun kat internet. punya sakan nak menfitnah. semoga tuhan bagi bala pada golongan yang suka menfitnah

Anonymous said...

Gambo tu aku rasa dah berpuluh tahun kat internet. punya sakan nak menfitnah. semoga tuhan bagi bala pada golongan yang suka menfitnah

Anonymous said...

memang da buta hati ko n, gambar n video 12012013 ko kat dah puluhan tahun. mengong betul ko ni.ko memang telah di gelapkan hati oleh lakonan aljuburi dan fatwa2songsang nik ajis...tenangkan la fikiran dan renungkan secara logik...jangan jadi bertambah bodoh dan bengap setotolnya

Anonymous said...

ko tu yg buta hati.. aku kata gambo tu.. bodohh btol penyokong umporno ni.. mmg spesies suka menambah kenyataan orang. padan muka kena bodoh..

Anonymous said...

Ko tu yang terlebih bodo, adakah gambo video baru ko cakap pulohan tahun memang hati kau dah buta oleh penyokong jubur berapa ko keno bayor oleh aljuburi

Anonymous said...

Mu la bodo serupo Nik ajis ular mok slipa...... Keno tipu ko set pelir ado kulop

Anonymous said...

Ko bodoh......... Kutu letak gambar gimik ko pergi komen buat apa...... Baik pergi komen gambar pelir bengkok Anwar

NutCrakcer said...

Gambo tu simbolik nak perli je. Bukan ada kena mengena pun. P kalau nak perli pun agak2 ler.

PolanPolan said...

PAS dgn bahalol x dapat dipisahkan

Anonymous said...

pencacai pas semakin kepanasan dan sakit jiwa mereka semakin tenat kerana KEBODOHAN dan KEBEBALAN mereka semakan terserlah, kantoi demi kantoi datang bertali arus umpama ombak laut yg datang tanpa henti2nya menimpa pencacai bodoh yg mudah ditipu dan mudah diperbodohkan.....KAH KAH KAH.

Anonymous said...

..lebai kulop tu tak reti click video youtube kot.. hihi.. tu yg dok komen pic.. musti teruja & terangsang la tu.. typical koolop betol la.. taqbir!..

Anonymous said...

Sebab apa cai cai haram PAS bebal dn terasa sakit jiwa wpun leh himpun puas2?? Sbbb ISI PERHIMPUNAN ITU HAMBAR!! TIADA INPUT BARU UTK JANA PRU 13 melainkan skrip basi bohong... Mereka kehabisan modal yg amat sgt, MEREKA BERASA PENGISIAN KALI INI SUDAH BOSAN DN TEPU, NO SUPRISE DR PIMPINAN OTAK KORUP JIWA SAKIT tu...wpun penat dtg jauh... Jiwa kosong... Lemas dgn UMNO BN yg jauh byk buat program impact pd akar umbi tanpa assobiyyah parti jahiliyyah PAS... Mereka jg sedang diulit lupa dn bodoh sombong tentang kepincangan, penyelewengan dan korupsi terburuk dlm sejarah di negeri PAKATAN HARAM... Tnyalah cai haram ni, adakh mereka betul puas dn dpt input segar utk PRU ataunhnya skrip berulat basi?? Kah..kah..kahhh muahhahaa...blsn Tuhan..

Anonymous said...

Pas kini hanya tinnggal orang2 yg hati nya penuh dengan kebencian dan dendam seperti ketuanya pok nik. Tiada keikhlasan kerana hati mereka dah buta. Maka segala aksi dan kata2 yg dituturkan semuanya menjijikkan. Tapi masih ramai ahli pas yg tidak begitu dan mereka ini harus berani untuk membersihkan pas dari anasir dendam dan juahilah dap. Dap amat jelas perjuangan mereka iaitu melemahkan Islam di bumi Malaysia ini.

Anonymous said...

Kalau 20tahun sekali pun.. siapa yang buat dan siapa yg ikut tetap bangang namanya.(termasuk yg atas ni)

Anonymous said...

Dia ingat video tu pasal gambar kat atas, terus potong stim konek dia... Tu yg dia meroyan tu

Anonymous said...

Gambar tu adalah sekadar hiasan.

Anonymous said...

Mungkin la kot.. tu yg diakata dh berpuluh tahun dlm internet.. akal dia pun sama mcm budak darjah tiga!