Sunday, January 6, 2013

Kisah Benar Deepak Yang Cuba Diputarbelitkan Pihak Pembangkang...!! Rosmah TETAP Jadi Mangsa Fitnah Jahat....

Semua pihak sudah sedia maklum perihal sikap pengecut dan berselindung di sebalik insan lain dikalangan pemimpin Parti Keadilan Rakyat.

Daripada Ketua Umumnya sehinggalah di kalangan ‘Anak-anak Ikan’ Datuk Seri Anwar Ibrahim dan seterusnya di peringkat bawahan, hampir kesemuanya hanya pandai melontarkan fitnah dan membuat kekecohan dan kemudian menyorok di sebalik nama kononnya menuntut keadilan.

Macam-macam kes yang melibatkan situasi begini telah berlaku dan terbaru adalah isu yang mengaitkan Peniaga Karpet, Deepak Jaikishan yang kini telah dimanipulasikan oleh sesetengah pihak atau lebih tepat pemimpin PKR. Bermulanya kekecohan mengenai Deepak, macam-macam kontroversi, spekulasi dan kenyataan timbul sehinggakan rakyat tidak tahu siapa yang betul dan siapa yang salah.

Apa yang lebih teruk, dek kerana sudah terbiasa dengan sindrom fitnah memfitnah antara satu sama lain maka dalam segala isu ada sahaja idea pihak pembangkang untuk mengaitkan penglibatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kontroversi yang tercetus.
Sampaikan perlancaran buku yang berjudul ‘Black Rose’ yang entah siapa penerbitnya juga telah dijadikan medium politik PKR untuk meneruskan agenda fitnah terhadap Najib dan Rosmah.

Difahamkan buku berkenaan yang dilancarkan beberapa hari lalu kononnya menceritakan perihal Najib dan Rosmah mengenai kontroversi pembunuhan Altantuya. Bukankah isu berkaitan kes Altantuya itu sudah basi, tetapi hairan, mengapa ia ditimbulkan semula oleh puak-puak jahil PKR ini.

Mungkin kerana terdesak dengan Pilihanraya Umum yang semakin hampir, maka segala isu-isu lama mereka korek-korek semula dan cuba memutar belitkan supaya rakyat terus terkeliru. Bercakap mengenai perlancaran buku ‘Black Rose’, dua hari lepas MalaysiaKini telah melaporkan berita yang menyatakan Deepak melancarkan buku dalam bentuk ceritera.




“The Black Rose – satu siri buku yang dijanjikan oleh ahli perniagaan permaidani, Deepak Jaikishan, yang mengisahkan persengketaan beliau dengan keluarga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, akhirnya muncul di ruang siber. Siri pertama – Black Rose 1.0 – telah diedarkan kepada media malam ini dalam bentuk e-buku setebal 26 halaman dengan pengarangnya dinyatakan sebagai ‘Spirit of Altantuya’.

Buku ini tidak menyebut mana-mana personaliti tertentu dengan nama, tetapi jalan ceritanya hampir dengan kisah hidup Deepak sendiri.”

Berita mengenai kononnya Deepak yang menerbitkan buku itu kini telah tersebar dengan luasnya setelah puak-puak PKR melaksanakan perang saraf iaitu untuk memastikan perkara itu mendapat perhatian umum.

Perihal kekecohan berkaitan penyebaran ‘Black Rose’ yang kononnya menceritakan tentang Najib dan Rosmah selain mengaitkan......, baca seterusnya DI SINI

19 comments:

Anonymous said...

isteri isteri PM sebelum ini tahu diri dan tidak pernah terlibat apa apa kontroversi. tapi anak badak ini oleh terlampau nakkan glamour, tak sudah sudah dengan macam macam hal. tak boleh ke dia duduk diam diam? kalah menteri pulak. kalau jumpa orang kampung cuba tengok muka dia. macam cuka. dia sukalah kalau jumpa isteri vip luar negara. bila jumpa mangsa banjir tengok muka dia. macam cuka.

kelly eng said...

anon 6 jan..rosmah bkn gila glamour dia hanya bantu suami dia utk tlg rakyat tak alah kan takat ni aku tak nampak dia buata apa2 yg menyusahkan rakyat pun malah dia mengharumkan nama ranegara kita ni lg ada lah..kita sebagai rakyat pttnye berterima kasih kat dia bkn nye maki hamun dia...

pas dajjal said...

wahai anon 6 jan klu allah dah jdkan muka dia mcm tu apa dia nak bt lg pun kita tak blh nilai seseorg tu dr paras rupa dia tu bkn keja kita kdg2 org yg nmpak garang n tak peramah hati dia lebih mulia dr hati org yg muka baik pakai tudung konon mcm lah dia tu bagus sgt tp perangai kalah setan suka bt fitnh sana sini mcm kak jijah tu...

kakbedah said...

deepak ni ptt blk jual kapet je aq benci lah dgn keling pukimK NI TAK ABIS2 DGN DRAMA ANWAR DIA NI..KANG AQ JENTIK TELUR DIA SAMPAI BENGKAK KANG TAK BLH JUAL KAPET PALK NNT

Anonymous said...

Anon atas sekali tu.... kalau ko benci sekali pun Rosmah tu, takkan ko nak sokong fitnah terbaru pembangang ni.?? Kalau rasa pahala diri ko tu dah terlalu banyak dan mula nak tanam saham dosa... sila2 kan la... aku cuma mampu bagi nasihat je.

MegaBidaman said...

Ohh dah ada penafian rupanya.. sial betul Malaysiakini , dan lain2 portal pembangkang tak siarkan penafian Deepak , persoalan sekarang siapa yang tulis buku tu. Siap diedarkan di ruangan maya... memang cukup jelas sekali tu kerja2 fitnah!

Anonymous said...

oii anon yang atas sekali tu sedap je kau gelarkan isteri pm anak badak ini bermakna kau dah menghina ciptaan ALLAH.aku nak tanya kau kalau org panggil emak kau anak badak kau marah tak? aku rasa mahu terbalik biji mata kau dek terlampau marah denga org yang panggil emak kau aanaak badak.so jaga lidah kau tu sebeelun ALLAH kelukan lidah kau tu

MIRA EDORA said...

WOI ANON 6 JAN KAU JGN CAKAP SEBARANGAN SEBAB ISTERI2 PM SEBELUM INI TAK AKTIF MCM ROSMAH ITU MASALAHNYA BUKAN AKU NAK HINA MEREKA TAPI ROSMAH INI MMG AKTIF ORG DAN SATU LAGI BUKANNYA KACAU POLITIK SUAMINYA, DIA HANYA BUAT AKTIVITI DIA AJE. ANDA SEMUA HARUS INGAT ROSMAH INI TERPELAJAR ORGNYA DAN DIA MMG AKTIF SEBELUM JADI ISTERI PM KITA PUN DAN BERKERJAYA DGN MEMEGANG JAWATAN TINGGI SO TAK HAIRANLAH BYK AKTIVITI YG BLH DIA SUMBANG KAT RAKYAT BILA DIA JADI ISTERI PM, APA MASALAHNYA KALAU ROSMAH AKTIF SEKALI PUN TAPI BAGI PEMBANGKANG ROSMAH SAJA AJE MENUNJUK-NUNJUK KATA KRG.

dol.mat said...

apa pun yg terjadi sekarang ini tak kisah deepak salah atau betul yg pasti rosmah yg menjadi mangsa fitnag pakatan haram ini. tapi aku tetap akan sokong rosmah kerana dia adalah wanita terhebat di negara kita. aku respect habis kat dia sebab byk yg tlh rosmah sumbang pada kita terutama dgn adanya permata sudah cukup membuktikan rosmah prihatin terhadap rakyatnya.

cik kiah said...

amboi anon atas sekali x sayang mulut kn kalau org gelar mak atau nenek ko badak ko sakit hati x woi ko tu bodoh sangat ke hinga nk kutuk ciptaan allah mcm tu sekali...agak2 lah wei kena belajar hormat org mcm nie ke yg anwar ajar korg hah

nazatul shima said...

cukuplah dgn fitnah dan tohmah yg krg berikan pada rosmah sedangkan dia juga insan biasa seperti kita. Apa salah rosmah sekiranya dia mahu membantu rakyatnya kenapa nak bandingkan dia dgn org lain. siap ckp yg rosmah gila glamourlah, igt kalau dia tak prihatin buat apa dia tubuhkan permata sedangkan dia takde anak kecil pun utk disekolahkan.

sulaiman Yusof said...

sedapnya mulut anon yg sorang ni nak megata ds rosmah ikut suka hati mak bapak kau aje panggil ds rosmah mcm tu ya, kau bagus sgt ke, aku tgk ds rosmah bersungguh2 menolong mangsa banjir itu membersihkan tempat, mana pergi isteri menteri yglain terutama wan azizah tu ce cite sikit.

Anonymous said...

aku sokong apa yang sulaiman yusop katakan. aku ni penyokong UMNO tapi aku baca gak surat kabar HAramkah aku tak nampak pun dlm akhbar harakah tu muka bini nik aziz, bini haji hadi dan bini anuar ibrahim pergi melawat mangsa banjir yang aku nampak suami diorang je. hanya anuar ibrahim ngan sijijah je tak ade keluar dlm harakah gi lawat mangsa banjir

mawar hitam said...

ish meluat sggohlah aku dgn si deepak nie!! tak hbs2 lg ke dia nie ha!! yg si malaysiakini tu dh mmg sah blog pembangkang dia tu sbb tulah klu de cerita yg tak elok pasal depa mna dia nak keluarkan... pembangkang semua nie mmg dh terdesak sgt sbb pilihanraya umum dh dkt..tu yg dok menggila skrg nie!!

kejora malam said...

nak buat konspirasi pun agak2 la wei akhirnya sendiri malu bila terkantoi...
itupun kalau ada rasa malulah..
malaysiakini dan pembangkang dalam tu aku tengok bukan main rancak dok balun najib dan rosmah..
sekarang malaysiakini takutlah nanti kalau masuk malulah dorang rakyat tahu dorang tu penipu

tempoyak basi said...

yelah kan seperti biasa rosmah mendapat nama busuk dan selalu dihina..pakatan nie mmg dah terlampau over sangat lah..

DON MELAYU said...

nampaknya pendedahan si keling deepak ni semakin hampir kepada pnghujungnya dan aku dpat mengagak yg deepak ni hnyalah salah satu dari boneka anwar selepas raja Petra dab Bala..knp malaysiakini tak hebahkan bnda ni??mudah saja..klau mreka hbahkan bnda ni maka akn kantoi lah segala usaha anwar ibrahim slama ni utk mnjtuhkan najib...dulu deepak pernah ckp yg dia akn trbitkan buku,tp deepak still lagi abuat bnda tu..maka dsebabkan ksuntukan masa maka mreka trpksa reka sndri cerita tu utk myakinkan pmbaca2 dan pencacai2 mreka..

Anonymous said...

kak bedah mulut bau longkang cm bdk amno..ni anak didik najib la ni..

Anonymous said...

hebat sbb buang anak sendiri