Saturday, January 12, 2013

LIVE 01 HKR112 - Stadium Merdeka Kosong...

Blogger MIK berjaya menyelinap dalam Stadium Merdeka...

Iya nak masuk kenalah pakai kopiah pakai t shirt kuning. Setakat ini nampaknya hanya Unit Amal PAS yang kelihatan datang awal kesini.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

16 comments:

Anonymous said...

Membodohkan diri sendiri dan dibodohkan!
Masa diorang tengah sedap dulu ada ke ajak raayat sama-sama sedap!
Senangnya PEMIMPIN PR,buat salah laku ajak raayatyg bodoh membela!
INGAT:
SIBODOH memang sentiasa jadi MAKANAN SICERDEK

Anonymous said...

kalau setakat perhimpuan di stadium aku rasa tak jadi masalah. masalahnya ialah merekaa buat perarakan, itu yang rakyat meluat tengok, menyusahkan majoriti rakyat jelata yang inginkan keamanan, merosakan imej negara yang berhempas pulas dibina oleh BN. sakitnya hati aku tengok kebodohan orang melayu di bawah dap barua, bodohnya orang melayu menyokong penzina dan peliwat negara

Anonymous said...

Ada penhgisytiharan MERDEKA kot hari ni?

Anonymous said...

kalau tak sampai 1 juta stadium TPCA dah OK

Anonymous said...

Siapa bodoh siapa pandai buka kita yang tentukan. BN dah lama bodohkan rakyat tapi rakyat tetap sokong. La ni, dah ada media baru semua orang tahu. Penzina? Peliwat? Penipu? Semua tu perlulah dibuktikan di mahkamah bukan ikut sedap mulut je.

Anonymous said...

mereka bukan nak masuk dlm stadium pun...
kalau dalam stadium x leh nak ganas2...hehehe

Anonymous said...

BN tak bodohkan rakyat sbb BN tk pernah suruh rakyat buat kerja bodoh mcm LEMBUBPakatan Laknat merusuh dijalanan tanpa sebab syarie. MUenuduh BN zalim hanyalah modal pengecut bangsa Pakatan Haram di kala 'kezaliman' memuncak BN inilah berjuta rakyat asing masuk berpusu-pusu cari rezeki kehidupan disini?! Atau nikmat Allah apa yg kamu dustakan wahai anjing-anjing hina Pakatan Haram??! Tunggulah wahai anjing PR jika tidak kamu semua dibalas Allah atas pendustaan ini anak cucu zuriat kamu pasti akan dapat jua. Allah SWT itu Tuhan Yang Maha Adil!!

Anonymous said...

kuang..kuang..kuang...
BN bodohkan rakyat, dapat gak hasilnya...hahahaha

Ko kena bodohkan ngan pemimpin PR lagi la bangang...terang2 kena tipu pun dok percaya lagi...

Kalau masuk mahkamah pun puak2 bodoh bingai mcm ko bukan leh terima...hahahaha

Jenis pengikut buta tuli..lahir dari saluran yg salah...hahaha
Betul dah ko lahir dari benih haram..
cuba balik tanya mak bapak ko...masa dia buat dulu dah nikah ker belum..kalau belum maka satu geng ler ngan anuar & samsidah..hahaha

Anonymous said...

pasal apa ada sekor anjing dalam ni tak ikut berhimpun???...

Anonymous said...

..mana peliwat negara nombor 1.. tak nampak pun kelibat..

Anonymous said...

Yg dok menyalak kata BN dah lama bodohkan rakyat tu ..nak tau gak..rakyat yg bodoh ENGKAU LA...

Elok2 ngr aman smp berpusu2 org luar nak dtg dok Malaysia dan cemburukn Malaysia...kalo ngr kite mundur, korupted xde sapa pon sgp smp kayoh tongkang nak dok cari rezeki kat Malaysia...

Tu la lenkali jgn byk sgt makan BABI dan minum air kencing ANUwar . N ajis dan LGE tu jadi BODOH ,BANGANG lagi BAHALOL

Anonymous said...

Bersaksilah kita ikhlas krn Allah, kezaliman apakah yg mereka mahu lawan di kala bermacam bantuan untuk rakyat sejak merdeka telah BN sampaikan!! Sebenarnya Pakatan Haramlah zalim bila memerintah negeri, menifesto dimungkiri, hasil hasil bumi diratah ganas oleh kronism PR rakyat diprojekkan kpd BN kunun zalim, betapa bodohnya dizaman ini apabila pencacai PAS PR boleh jd alat puak Munafik dan Kafir dgn begitu mudah alasan. Inilah fitnah2 akhur zaman, mereka tidak beramal atau menyebarpun Idlam tetapi mereka yg meruntuhkan Islam! Bukan BN UMNO sebaliknya PAS laknatullah lah yg jd penyesat Islam! Hancurlah puak2 ganas lg seperti YAHUDI ini!!

Anonymous said...

tgk sini baru betul.. :D

http://btmmari.blogspot.com/2013/01/liveupdate-keadaan-terkini-di-stadium.html

Anonymous said...

Ingtlah Allah SWT tidak pndang pd rupa wajah kamu, Allah SWT tidak melihat pd kata2 dusta kamu, sebaliknya siapa yg BENAR dan IKHLAS disisi NYA. Menyalak bab HUDUD sbg midal jahat politik kotor, tp akhirnya mereka inilah yg memijak mijak KEESAAN ALLAH SWT, mereka inilah yg menghina Rasulullah, serban yg dipakai mereka hanyalah seperti Abu Lahab dan Abdullah Bin Ubai!! Hentikanlah pendustaan Agama sblm Allah dtgkan bencana. Wajib kita pelihara kalimah Allah dr di sekutukan oleh sesiapa. Itulah benteng akhir sblm dtg kerosakan besar lain. HARAM bg kita menyertai himpunan sesat Pakatan Haram ini krn jelas agenda mereka ialan mempluralkan Islam! Seburuk buruk UMNO BN tidak pernah mengajak rakyat buat jerja sia sia lg mudharat ini!!

WAJIB BG KITA ORANG BERIMAN MENOLAK UNDI KEPADA PAS DAN PAKATAN HARAM! JANGAN KITA TAMBAH DOSA PERCUMA LG MENGUNDI PUAK LAKNATULLAH INI DI KAL DOSA SEDIA ADA PUN SUDAH TAK TERKIRA! ALLAHU AKBARR!!!

Anonymous said...

Sama da betul atau tidak, ramai atau sikit HARAM bg kita ikut serta dan memyokong gerakan jahat PAKATAN HARAM. Sudah terlalu byk bukti jelas agenda bawaan dan isu mereka ialah bertentang dgn syariat ISLAM! bukan bilangan yg jd penilaian tp kebenaran. Jika selepas ini penzina atau org murtad lebih ramai, adakah mksud mereka itu pihak benar?? Krn kejhatan dn syaitan telah menguasai rakyat dr Pakatan Haram!

Anonymous said...

LEBIH BAIK DIAM DARI MENGUTUK....KATA2 ANDA SEMUA AKAN DIHITUNG DI AKHIRAT KELAK......DOSA FITNAH ITU LAGI BESAR DARI MEMBUNUH.....ALLAHUAKBAR !!!!!!!!!!!!!