Saturday, January 12, 2013

LIVE 07 HKR - Ucapan Anwar BOSAN..., Ramai Lembu Lembu Dah Blah Tinggalkan Stadium Merdeka



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 comments:

Anonymous said...

..peliwat negara aka gay tua kutuk kureng stamina ptg ni.. haha..

Wak Labu said...

stadium dah terlalu sesak agak nye .......

Anonymous said...

Kasihan LEMBU LEMBU PAS MELAYU, Allah SWT perintahkan jauhilah yg sia sia tp mereka sikitpun tk heran, syariat Islam merela tinggalkan HUDUD jd mainan, Allah jd gadaian, apakah himpunan kuffar dan munafiqun ini diberkati Allah??

Anonymous said...

Sekali lepas kandang daaa...

Anonymous said...

ok la tue...lembu2 tua kutuk pon ramai gak...

Anonymous said...

ramai gak? cuba kira 20k daripada 1 juta berapa peratus? kalau tak tau bolehn tanya dengan dap

Anonymous said...

..depa blah sebelum moosidol aka keramat idop segan mati takmo baca doa pecah perut ka.. hehe.. taqbir!..

jonnyszetalk said...

Salam 1 Malaysia.Kot ye pun nak kata dorang bodoh,kesian la sikit kat dorang.Jangan panggil lembu kat dorang.Kesian dorang.

PESARA AWAL said...

bak kata kawan saya kalau si anwar ni baru je nak buka mulut kita dah tau apa dia nak kata, agaknya itulah puncanya mereka keluar awal.

Anonymous said...

SEBAB NUAR CAKAP UNTUK ORANG YANG TAK ADA AKAI AJE KINI MEREKA DAH BELAJAR GUNA OTAK.

pak mus said...

Mereke ni dah tahu apa nuar nak cakap cuma mungkin dah tak percaya nuar lagi, Satu cakap dua tak boleh pakai kot.

Anonymous said...

rakyat dah mula disedarkan oleh Allah SWT bahawa si-pembohong besar sudah tidak lagi boleh dipercayai.