Sunday, January 13, 2013

PAS Sudah Gadai Kalimah Allah... Pendemo HKR KL112 Mahu Lelong Kalimah Allah Di Stadium Merdeka...?


6 comments:

Anonymous said...

SEPATUTNYA mereka2 yang membuat perhimpunan ini MEMBANTAH KALIMAH ALLAH digunakan didalam bible versi melayu dan membantah penjualan tanah dengan DAP dikelantan.

Anonymous said...

semuga Allah melaknat sesiapa yg cuba menjual kalimat dan ayat-ayat Allah dengan wang yg sikit. Apa yg Allah nyatakan dalam AlQurna telah pun terjadi dan dalangnya ialah orang pas dan pengikut fucktan

Anonymous said...

Mereka ini tidak sedar yg mereka ini sedang diperkeldaikan olih anasir2 yg bencikan Islam. Musuh2 Islam tidak berjaya sekiranya menyerang Islam secara berdepan kerana Islam lebih ramai tetapi strategy licik mereke ialah menggunakan orang Islam sesama sendiri untuk bertelagah mengenai Islam. Kenapakah mereka2 ini tiak nampak? Adakah hati dan mata mereka telah dibutakan dengan sikap benci dan dendam? Tidakkah mereka bertanya kenapa tokong mahu terbit bible bahasa melayu di semenanjung malaysia? Kalau dalam bm siapakah sasaran bible ini kalau tiak orang melayu yg juga Islam. Pikir2 la.........

Anonymous said...

Aku pun hairan dengan apa yang diaorang nak ubah. Meraka ni nak ubah kerajaan atau perlembagaan? Kalau nak ubah kerajaan mesti melalui pilihan raya, bukan jalan raya. Kalau nak ubah perlembagaan mesti melalui parlimen, maknanya kena menang pilihan raya juga dulu. Tapi jika nak ubah perlembagaan untuk lemahkan kedudukan orang Melayu dan gadai Islam, buat apa aku nak sokong orang macam tu. Mereka kata kerajaan BN menindas. Siapa sebenarnya yang tertindas? Macam mana bentuk penindasannya? Nak kata diaorang pandai memerintahpun tidak juga. Tengok aje kat Selangor - isu air, jalan berlubang, sampah pun diaorang tak boleh selesaikan, jadi macam mana nak perintah Malaysia. Cakap pakai air liur senanglah. Teman sebenarnya memang tak terpengaruh dengan dakyah orang macam ini. Kerana apa, kerana bukan sahaja Malaysia diaorang boleh jual, malah tuhan aku Allah s.w.t yang maha suci itu pun diaorang sanggup jual semata-mata nak kuasa politik.

Anonymous said...

Once you have identified your ideal customer, their
needs, and presented your USP in your marketing campaign, your
company needs to live it. The Journal article goes on to point out "Corn is up 44%, milk is up 6. The pizza is a style of Italian street food stuff that travelled around Europe and round the Atlantic Ocean as well as reached America where by it became the most famous form of ready made meals in American heritage.

Feel free to visit my weblog check this out

Anonymous said...

Everyone who is into style depends on a great stylist to look good and
help with hair issues and problems. Before you go for them, try
products at Keranique for hair care. The product should be
one that is made for your type of hair, whether it be dry, oily, curly or straight.


my web blog: hair products