Saturday, January 5, 2013

Sekiranya Anwar Jadi PM Dia Akan 'Gemparkan' Pegawai Kerajaan Untuk Terus Berkuasa...


11 comments:

Anonymous said...

komen tahap haramjadah x prs umno.

Tentu mabuk Sam Meguil, cakap pun melalut.

Akan tiba masa diktator untuk dihukum. panjang umur sama-sama kita saksikan..

hancur umno.Hidup PR

Jijan Mali said...

PR dah nyawa-nyawa ikan. PR13 ni kita tanam spesis spesis perosak alam ni dalam lumpur kandang babi DAPpigs.

Anonymous said...

PR akan Punah Ranah dalam PRU13. Aku begitu yakin sekali.

Anonymous said...

Yessss.... Amin...

Anonymous said...

Mampus PAKATAN RAKYAT KAMI ORANG SARAWAK SOKONG DATUK NAJIB DAN DATU TAIB

Anonymous said...

Ini adalh diantara statement akuan bersumpah Datuk Murad tentang keparat bangsat dan negara bernama BABI:
In what I strongly believe as tantamount to a betrayal of public trust, Datuk Seri Anwar Ibrahim also insisted that APPC should manage BNM’s reserves of RM50 Billion and the EPF fund in return for the services provided to him by APFC. Alternatively a hefty fee of USD 3 Million was to be paid annually to APPC for the cost of running the Centre in Washington. Fortunately this instruction of Datuk Seri Anwar Ibrahim for APPC to manage the above funds was never put into effect. What I have stated above goes to prove without doubt that Datuk Seri Anwar Ibrahim was indeed an unscrupulous leader who was prepared to sacrifice the country’s coffers for the benefit of its political ambition with the help of foreign element. The current developments that are taking place in the country which threatened the public peace and well being of the Rakyat to further Datuk Seri Anwar Ibrahim’s political ambition are ample proof to support this assertion.
Kalau Kerajaan guna wang EPF pun untuk kepentingan rakyat dan negara. Kalau dia nak pake duit negara dan EPF nak bagi Yahudi Zionist Neocons untuk mengjahanamkan kekayaan negara. Inilah agenda sebenar anak buloh betong si nuar juborr. Rakyat semua dah tahu nuar juborr punya kurap dan tokaklah, tak payh nak selindung lagi lah, barua lahanat Yahudi Zionist. Hanya pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq blendir kau saya yg sanggup jilat sampe licin juboq tuo kutok perkakas Yahudi Zionist Neocons. Dgn Kuasa Allah, agenda terkutok dan jahat kau tidak kesampaian, apabila dgn Kuasa Allah, menggagalkan cita2 busok kau nak merampas PM negara. Selamat bumi Tanah Melayu dari menjadi mangsa rakus dan zalim Yahudi Zionist dgn bantuan talibarut mereka bernama Nuar Juborr.

Jikalau andaikata regim Fuckaton haramjadah berjaya memerintah negara, semua pegawai2 Kerajaan, jururawat2, guru2, pegawai2 tentera, pegawai2 polis, pegawai2 beruniform, bomba, kementerian2, dan lain2 semua harus bertanya andaikata regim Fuckaton haramjadah yg memerintah apakah wang gaji mereka tiap2 bulan mampu kah mereka terima? Mampukan mereka menerima wang pencen mereka? mampukan wang dalam KWSP mereka terjamin dan tersimpan? Mampukah harga rumah dan hartanah yg mereka miliki naik dgn keuntungan dan terjamin?
Apakah regim Fuckaton yg memerintah akan melakukan yg terbaik dan terjamin buat masadepan anda dan anak2 anda? Lihat saja Selangor, Kedah, kelantan dan perak 11bulan mereka memerintah?
Tepuk dada tanya iman, jangan menangis sperti pendudok2 kampong buah pala sudahlah. Hingga ada yg tak tahan dizalimi ingin membunoh diri dgn menuang minayk tanah dek kena "liwat" tanpa peri kemanusian oleh regim Fuckaton haramjadah. Jika anda inginkan nasib yg sama, dizalimi tanpa peri kemanusian, undilah Fuckaton Haramjadah dan bersedia lah "diliwat" dan dizalimi. Apa punya pilihan, pilih yg beramanah, bertanggungjawab dan berintegriti dan bukan soo Cocky, sooo Arrogant bastard, Tokong haramai.

jikalau anda tidak mahu wang anda, hasil titik peluh anda, yg beratus ribun dan berjuta dalam KWSP menjadi sperti tabung Memali disonglap sampe gondol, dan tidak mahu wang simpanan anda di KWSP dikerjakan sperti apa yg berlaku terhadap di Bank Amerika yg gah dah besar menjadi hancur lebur, janganlah biarkan nuar jubor dan Fuckaton haramjadah berkuasa. LIhat apa yg berlaku terhadap negeri dibawah regim Fuckaton, semua menjadi bangkrup dan kucarkacir. Jangan lah membiarkan spesis2 harami ini berkuasa dan menzalimi rakyat. Bjak lah sikit jangan teru terusan jadi halul tolol.

Anonymous said...

Yap.... benar tu. Kita kuburkan PKR untuk selama-lamanya mulai pada PRU13 nanti. Insya allah.

dol.mat said...

aku yakin pru 13 nanti umno akan bankit kembali hapuskan pakatan buat selama-lamanya

Anonymous said...

komen pertama yg mengatakn TUN mabuk adalah sorng anon yg cika tuak..mcm langit dgn bumi jka nak dibandingkan pencapaian otak ko dgn otak dan buah fikiran TUN..TUN bolh komen 1 dunia ko nak komen 10 org pen dh kena sebiji...sila buat komen di blok keadilan or haramkah daily...ada berani kaaa....

Anonymous said...

MAHADIR TAKUT MASUK PENJARA SUNGAI BULOH.2 YG BUAT DIA MEROYAN.

Anonymous said...

Ada mata tak boleh pandang,ada telinga tak boleh dengar,ada otak tak boleh berfikir.inilah pengikut2 pakatan yg tak berpakat.