MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Wednesday, January 9, 2013

Very Clear Beb..!! Video Klip Ini Jelas Menunjukkan Hadi Baca Teks Disediakan Oleh Anwar....

Saksikanlah dengan jelas dan ketara....!

Video klip dibawah ini terpancar wajah terketar-ketar dan "muka tak puas hati" si Hadi Awang jadi kuda tunggangan kepada kehendak DAP apabila beliau membaca teks yang disediakan untuk menyatakan persetujuan bengong PAS membenarkan penggunaan kalimah Allah kepada bukan islam..... Demi Kuasa, Demi Undi maka PAS sanggup melacurkan agama ISLAM..!!

Oh yaa..., jangan lupa perhatikan juga ekspresi memek muka Anwar dalam video klip ini



21 comments:

Anonymous said...

Askum, kalu ikut pengtahuan saya, ahli kitab yg dimaksudkan adalah mereka yg bpegang kepada kitab asal injil dan taurad. Halal dimakan sembelihan ahli kitab jika dirujuk dlm al quran. Masalahnya org bukan islam di malaysia nie ahli kitab ker? Boleh x haji hadi buktikan sehingga sanggup org kafir nie menggunakan nama ALLAH. Wassallam

Anonymous said...

betul tu..hadi bawang baca teks dan anwar check takut hadi bawang tersasul!

Anonymous said...

Dalam pakatan semuanya boleh asalkan dapat tiket ke putrajaya. Tokong raised the issue, orang melayu Islam bertelagah. Cina bersatu melayu berpecah cina menang .

Anonymous said...

nuar dah janji aku jadi pm lah... setakat baca apa nak heran hehe...janji dapat dok putrajaya

Anonymous said...

Bengong la.........

Anonymous said...

Y...Banh Non tak refer pd Syeikh Ar Qardawi dlm aspek ni?
"Tiada tuhan melainkan Allah dan Muhammad itu Rasulullah"...org kafir mengucap juga ke??
PAS bukan agama...mereka yg taksub dgn PAS perlu berhati2 kerana byk perkara akidah didendangkan dlm politik kini.

Anonymous said...

...Nuar janji dia nak pegang jawatan PM selama 3 tahun je, lepas tu akan serah kepada Hj Hadi...Nuar juga janji nak bagi dia kahwin dgn mana2 anak dara tak kira apa bangsa...asalkan dia sanggup baca teks yg disediakan itu...

Ularmak Politik

Anonymous said...

Nama Allah pun jual...ker?asal jer x Pakai Nama korang jer...Xde Nama lain sgt nk Pakai...tu la korang Nama Islam...tp x berapa cerdik

Tukang Karut said...

Masa baca teks nampak sangat Dajal 'check' apa yg Hadi Amanat Besi baca.

Bila nak menjawab soalan wartawan dia nampak sangat mcm budak yg ketakutan dan menoleh kpd Dajal disebelahnya utk mengesahkan jawapannya dipersetujui dan betul mengikut kehendak Dajal tersebut.

Ini contoh pemimpin Islam yg akan memperjuangkan Islam dlm kerajaan perpaduan? Kehkehkeh

Yg boleh rasanya hanyalah 'menegakkan benang yg basah' disamping menegakkan kote yg dah kendur urat2nya. Samalah kedua ekor tu, dlm satu kapal yg dah nak karam ...

Anonymous said...

Memang nampak sangat Hadi berkelakuan seperti budak sekolah....apabila jawab soalan tengok muka Al-Jubs seperti nak meminta "confirmation" yang jawapan dia tu betul!

Anonymous said...

Hj kaldai awang, moga kuburan mu kelak disirami kencing lantaran dosa2 mu itu......

Anonymous said...

Aminnnn, jika dia tak insaf dan bertaubat lah

Anonymous said...

Dengan angkuh dan sombong Hadi Awang menghina Cikgu Non dengan mengatakan bahawa 'Dia hanya guru sekolah rendah yang mengajar ABC'. Cikgu Non 'menjentik' sedikit, tetapi Hadi terus bisu dan mengambil masa yang panjang untuk 'menjawab' Cikgu Non. Tetapi malangnya jawapan Hadi hanya memperlihatkan betapa lemahnya Hadi Awang. Hadi Awang adalah ulamak palsu dan menjadi pewaris pewaris kepada Musailamah al-Kazzab, Nabi palsu. Apa yang Hadi Awang lakukan sama dengan apa yang Musailamah al-Kazzab lakukan. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Sokongggg....aminnnn

Darah Satria said...

Bro.. tolong listkan senarai blog gua sekali jika tak menyusahkan.

http://darah-satria.blogspot.com/

Anonymous said...

memang syaitan 2 ekor tu..ikut telunjuk sekor kapir laknat..taulh ape tindakan umat islam malaysia dlm pru 13..tengoklh klu x caya..Allah maha besar.

Anonymous said...

aku tengok muka hadi ni dah tak berseri lagi serupa dengan nuar brahim ni cer anda pandang lama2 dah tak nampak nornye lagi

Anonymous said...

Memang parah dah ni. Tak takutkah mereka kpd kemurkaan dan azab dr Allah. Klu diturunkan bala kita yg x terlibat ni pun akan ditimpa sama.

Menatang 2 ekor ni klu nak mampos pegi la cpt2.

Anonymous said...

Nmpak sgt teks tu nuar yg buat.hardy tak sebijak itu nak karang teks yg licik begitu di mana kesalahan diletakkan kpd umno sbb politikkan isu kalimah Allah.

Pas yg benarkan gereja guna kalimah Allah dlm bible tak salah.kau tanggung la azabnya nanti hardy, nuar tu dah tentu jauh dr iman

Anonymous said...

Nak tanya paderi tokong, betulke Kristian juga kena potong, tak boleh makan babi, tak boleh zina dan juga liwat serta tak boleh minum arak? Yg pasti tak boleh guna kalimah Allah kerana Allah maha Esa dan hanya satu bukan 3 dalam 1.

krakatau said...

Muka dan kening Anwar ,dua ciri yang sama dengan Salman Rushdie.
Cuba korang perhatikan elok elok,betol tak?