Monday, January 7, 2013

Video Anwar Ceramah Di Limbang Sarawak... PRU 13 Pengundi Sarawak TAK Akan Undi BN Sebab Anwar Akan Turun Harga Minyak.., Akan Beri Royalti Minyak Rakyat Sarawak

Waahhhh...!!

Bukan main berdendang lagi Anwar menjual ubat kuat di pekan Limbang Sarawak.... Kalau beliau jadi Perdana Menteri harga petrol akan diturunkan dalam masa 24 jam setelah beliau angkat sumpah sebagai PM.

Saksikanlah vieo klip dibawah ini....


19 comments:

Anonymous said...

..gay tua munapig ni kalau berjanji bulan bintang tapi haram tak pernah tepati..

Anonymous said...

mmg la die ckap dlm 24jam harga minyak turun. lepas esoknya naik balik.
tapi die tak boleh janji harga minyak akan turun dan kekal 30tahun

Anonymous said...

Siapa yang tetapkan harga minyak masa jadi tpm dulu..

Anonymous said...

Mau jadi pemimpin mesti berani... Hahahaha betul... berani lari ke kedutaan Turki.... hahahaha... lawak punya pemimpin... ini pemimpin tolol, bodoh, celaka dan haramjadah.

Anonymous said...

penjual ubat - ubat liwat takde 'bengkok'-FREE ?? UNISELL APA JADI SETAN TUA

usin said...

pakcik tua ni tak akan habis berjanji sampailah air liurnya kering. sebab janji tu janji air liur je....

Anonymous said...

Ayat2 macam pernah dengar jer. ha.. ha..ha nak jual minyak dah. ayat yang Anuar cakap macam ayat Kampung Buah Pala yang dah hancur rumah2 kat sana. orang sarawak kena pikir betul2 nanti tergandai pulak macam Kampung Buah Pala kat penang.

Anonymous said...

Nak jual minyak kasi turun ka!!!...... hai ya. Ini macam gua punya bini pun boleh lali maa. Gua mau minyak kasi naik dan kuat punya maa....

Anonymous said...

Kalau prbuatan yg nabi x mgaku umat boleh dilaku dgn selamba tanpa rasa takut inikan pula perbuatan bohong tipu kencing dn yg swaktu dgnnya lg la gaytua x takut nk buat.

Anonymous said...

kesian...rambut semakin luruh, mata semakin layu, otak semakin kering kontang...alamat tua kutuk tak sedar diri nak mampos.

Anonymous said...

Hai obat lah obat, mari beli obat, kalau lah terlambat, tak dapat

Anonymous said...

Ayatnyer sebijik mcm kat Kg Buah Pala "Ini Anwar yg cakap"... "Hari ini menang esok kita kasi selamat ini Kg Buah Pala"... "Ini Anwar yg cakap" hahahaha... kepala bana punya Anwar Kg aku dah tergadai... nak di gadai pulak Sarawak... lu pikir la sendiri org Sarawak...

komandomelayu said...

babi tengah janji!

parang terbang said...

harga minyak lintah pun belum tentu boleh turun la nuar babi.....hang ingat hari2 boleh tipu orang ke babi?

Anonymous said...

This platform is integrated with social media logins like Facebook and Yahoo; enabling
customers to use their own login for registering on the site.
Department of Agriculture predicts that overall food inflation next
year, about 2% to 3%. The pizza is a style of Italian street food stuff that
travelled around Europe and round the Atlantic Ocean as well as reached America where by it
became the most famous form of ready made meals in American heritage.


My web-site :: check this out

Anonymous said...

Everyone who is into style depends on a great
stylist to look good and help with hair issues and problems.
As natural products don't have any side-effects, you can rest assured for healthy hair. When one thinks of fungus, they don't generally
associate it with the head or scalp, but the itching, burning scalp,
rash or pimples on the scalp could very well be caused by a fungus,
requiring antifungal shampoo to provide well needed relief to the symptoms.


Here is my blog; hair products

Anonymous said...

Yeast infection cannot be eliminated if
only treated with a one-dimensional treatment like antibiotics, creams, pills, or detox diets.
An image will help flesh out exactly what you’re trying to announce while adding character, flavor and visual appeal to the document.
licitations with regards to making ones cachet that is most
certainly Talbots at present. The following year, at the
age of thirty-eight, he matriculated at the Louisville Dental
College in Kentucky, where he remained until he was graduated.
Sara Gilbert shared about her new love on her own talkshow, “All these article are out that I'm in a new relationship.

My web blog; mephistopheleanly

Anonymous said...

With a 60 day maturity, turnips need to be in the ground by August 15.
Owning a regular lawn mower does not mean you have to
give up on mulching
your yard; you just have to be willing to do some work.
Cardboard mulch is very uncommon in Los Angeles, California and other
parts of the country.

Anonymous said...

macam nak jual ubat tepi jalan je...