Thursday, January 31, 2013

Video Klip 3;15 Minit Ini Boleh Jadi BUKTI Ada Orang Kuat SPRM Sudah Jadi Tali Barut Perkakas Pakatan Pembangkang...?

Apakah benar ada Double Standard oleh pihak SPRM apabila mahu bertindak keatas mana mana pimpinan juak juak murahan Pakatan Pembangkang, seolah-olah mereka ini kebal dan payah untuk didakwa dan dijatuhi hukuman bersalah...?

Bukan satu kes, bukan satu isu tetapi sudah beberapa kali pembongkaran dibuat yang membabitkan pimpinan Pakatan Pembangkang, namun agak menghampakan melihatkan tiada apa apa tindakan terhadap mereka....

Berbeza sekali dengan nasib pimpinan UMNO-BN....

TOLONG berikan perhatian anda pada minit ke 1;29:00 video klip dibawah ini..., pengakuan yang jelas bahawa rakyat sudah hilang kepercayaan kepada SPRM sebuah badan yang seharusnya menangani segala permasalahan salah guna dana membabitkan wang ringgit, nama penuhnya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia.
"kita sudah hilang kepercayaan terhadap SPRM, kita percaya terdapat Jerung Jerung Besar dalam SPRM yang menjadi talibarut, alat dan perkakas Pembangkang....!!"
Begitu hina sekali taraf SPRM.....



14 comments:

Anonymous said...

sememang betul apa yang diluahakan itu. SPRM dilihat saperti bekerja dengan pembangkang. saya tak fikir bapak bapak menteri tidak perasan perlakuan itu, tetapi mengapa hanya berdiam? ada kah mereka mereka itu sememangnya bertuuan menyerahkan negara kepada pembangkang? rakyat asyik sebok bercerita hal SPRM tetapi pemimpin pula melarikan issue. ada kah pemimpin sengaja mendiamkan diri disebabkan mereka juga takut disiasat? kamu menagihkan undi rakyat sedangkan kamu tidak membuat kerja yang sepatutnya. ada kah mungkin kamu ingat dengan berbagai imbuhan saperti BR1M dll yang diberikan itu dapat mengalihkan tumpuan dan harapan rakyat kepada kerajaan yang bersih? sekiranya SPRM sememangnya tidak boleh diharapkan, apa pula perlunya setiap calun BN pada PRU akan datang disaring? rakyat tidaklah bodoh saperti yang difikirkan dan kami ingin melihat SPRM di transform untuk mengembalikan imejnya.

Anonymous said...

TERKINI, 2 ORANG KUAT PERKASA DISOALSIASAT OLEH PIHAK BERKUASA. CEPAT SUNGGUH!!!!
YANG PENCETUS ISU KALIMAH ALLAH MASIH BEBAS TANPA APA2 TINDAKAN, BOLEH HANCUR BANGSA, BOLEH LINGKUP NEGARA DAN YANG PALING MENYEDIHKAN AKAN LENYAP ISLAM DI NEGARA MALAYSIA

Anonymous said...

SPRM dah tukar jadi Suruhanjaya Pakatan Rakyat Malaysia...Kesian Najib...

Anonymous said...

Thursday, 31 January, 2013

aku sangat bersetuju dengan kamu. sedap juga bunyinya tuh. bagaimana pulak nasib kita, rakyat yang berbangsa Melayu beragama Islam? aku tak kesian Najib langsung, sebab hasil ketidak perihatinan dialah maka kebanyakan agensi kerajaan telah bertukar wajah. bukan kepada yang lebih baik, tapi yang lebih teruk. aku kesian kat blogger2 yang bekerja keras menangkis segala fitnah dan mempertahankan kerajaan sediada.

Anonymous said...

Negara takkan hancur jika terus ditadbir oleh Be End sehingga 1000 tahun lagi (tahun 3013).. Marilah menyokong Be End untuk 300 generasi lagi!

Anonymous said...

aku belum lagi nak buat komitmen sebab aku takut lari dari mulut buaya masuk pulak mulut rimau.

Anonymous said...

Jom jemput Sir John Majot jadi PiemM lah, sebab Ah Jib dan Anuar macam tak berkesan lah.. Sorang nak mempertahankan masyuk sehingga ke titisan peluh terakhir, seornag pula nak jadi Piem..

Anonymous said...

Aku lebih yakin dengan BPR..kes suaram pon dbakul smpahkn..

Anonymous said...

Terok terok sprm ni aku susah nak pecaya skrg banyak kesss dibakoll sampahkan apo da jadi.. Kot kot takot rahsia sendirii terbongkarrr ha ha..

Anonymous said...

SPRM sudah jadi,Sokong Pembangkang,Rakyat Melingkup!

Anonymous said...

blog pundek!!!!

Anonymous said...

pemimpin bn banyak yg rasuah,SPRM takut nak siasat,takut kene buang keje.klu PR siasat la apa nak takut pr bkn ada kuasa pun,ank kecil dlm buai pun tau skil politik mcm ni

Anonymous said...

sprm spr,pdrm semuanya barua krajaan,

Anonymous said...

Baru dpt perintah lima negeri dah carca marba...yg kering pun dah kontang....Aku akui SPRM,KDN, BAR,paling teruk dlm era ini. Hendak2 lg ada cikgu2 dan Jab Agama, PBT pun jd tali barut yg lg teruk dari perut sundal bolong selain Ulam Mak...yg mula dah jd semak. Sanggup jual agama, jual bangsa, Akidah dan pencacai2 taksub mjd kuda hitam bertopengkan syaitan...alaaa haiiii kau rasa ISA akan di gunapakai semula jika PR memerintah? Perghhhhh bacaan aku pemimpin yg tiada kualiti sebaliknye penuh najis dijubur sendiri...hihihi mampos generasi...lu fikir sendiri...