Saturday, January 26, 2013

WAJIB TONTON..! WAJIB SEBAARKAN Video Klip Ini..... Allahu Akbaaarr

Dengan rasa rendah diri Blog MIK merayu kepada tuan tuan dan puan puan khususnya yang beragama Islam untuk meluangkan sedikit masa untuk menonton video klip ini, kemudian download kepada bentuk cd dan sebarkan kepada seluruh ummah...

Sangat penting untuk rakyat tidak lagi berada pada tahap kekeliruan mengenai isu Kalimah Allah. ALLAHU AKBAARR...!!


9 comments:

Anonymous said...

ALLAHU AKHBAR

Anonymous said...

Yg sangat terkeliru adalah dari ahli dan peminpin parti syaitan umno bn haram jadah yg manyak makan rasuah dan cerita lucah.

min said...

Tq admin...Allahu akbar!

Anonymous said...

ALLAHU AKBAR!!Tq admin..Itulah fasal, mereka yg beriya2 nak guna'istilah=perkataan' Allah tuh dlm konteks agama dorang bukannya dorang mengakui akan zat ALLAH SWT.. dan semua tuntutan utk menggunakan istilah Allah atas kapasiti politik bodoh mereka yg terlalu MENGIDAM nak kePUTRAJAYA....

Anonymous said...

MAIS adalah MSJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR.ISU[masaalah2 macam ni] banyak berlaku didalam negeri2 yang diperintah olih PARTI PEMBANGKANG termasoklah negeri selangor sendiri.

Hope said...

Ya, harus sebarkan kepada semua orang Islam, tak kiralah anda dari parti mana.

Komen dari Anon yg kedua menunjukkan akan ada orang yang menonton video ini tapi tak mampu menghayati mesej yang disampaikan oleh Encik Nasir.

Takpe... kita sebarkan juga.
Rasulullah juga tidak pernah berputus asa dalam menyampaikan dakwah sedangkan Baginda bukan sahaja dilempar tahi, batu, duri malah cuba dibunuh atas perintah bapa saudaranya sendiri (Abu Jahal), tapi Baginda tetap istiqamah.
Ayuh umat Islam... kita bersatu hati! Tak perlu menuduh sesiapa apa-apa lagi.
Tiga orang orang dok edar bible (yg terkantoi di SMK Jelutung) dah terang2 mengaku yg aktiviti tersebut adalah kerja2 yg mereka dah lama buat.

Dan entah dah berapa ramai pelajar Melayu yg telah mendapat bible tersebut di seluruh Malaysia.

Aktiviti Kumpulan Gideon harus diawasi!

Anonymous said...

Maknanya gunakan ilmu untuk tegakkan syiar Islam bukan habuan dunia seperti takhTA, harTA dan waniTA. Bersatu la umat Islam dimalaysia !!!!!!!

Anonymous said...

Aku tahu kau siapa, abis tu mak kau tu sokong UMNO, makna nya mak kau tu pun haram jadah lah yer. Kesian, takkan mak kau pun tgk cerita lucah. Lagi satu kau tuduh org UMNO cerita lucah, yg pemimpin kau tu pelakon cerita lucah apa cerita

Anonymous said...

Suatu petikan yg menarik dalam video ni ialah....
"Orang melayu ni lebih pecaya cakap org bukan islam, dari org cina ke or dari kapal sing"...