Monday, February 18, 2013

Ah Jib Gor Kerja Manyaak KUAT...! BN Boleh Menang 2/3 Majoriti Sebab 35% Undi Kaum Cina Akan Sokong BN

Semalam YAB Datuk Sri Najib berkunjung ke Majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 2013 Dong Zong....

Kelihatan Najib meneruskan usaha usaha ALL OUT untuk mempastikan undi serta sokongan kaum Cina akan meningkat dan memberikan peluang untuk BN menang majoriti 2/3 pada Pilihanraya Umum ke 13 nanti.

Apakah benar sokongan kaum Cina dinegara ini sudah beralih arah dan kembali menyokong BN yang diterajui oleh UMNO...? Atau apakah mereka masih lagi kuat dan cenderung untuk memberikan undi kepada mana mana calon Pakatan Pembangkang khususnya DAP...??

24 comments:

Anonymous said...

Secara peribadi saya percaya masih ramai rakyat Malaysia dari kaum Cina yang masih lagi menyokong BN yang diterajui UMNO untuk terus memerintah Malaysia selepas PRU13 kelak. Jika senario masa kini diambil kira saya yakin BN akan dapat 2/3 undi dalam PRU13 kelak. Insya-Allah BN akan terus memerintah Malaysia dan UMNO akan terus menjadi tulang belakangnya. Pas dan PKR akan mengalami kekalahan paling teruk dalam sejarah manakala DAP akan tetap menjadi parti dominan dalam Pakatan Rakyat. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Confident je.. Sukati kau lah labu.. Hari-hari hidup kau untuk politik jelah.. Keje lain tak de..

Kalau di US, masa pilihanraya je orang fikir politik.. Lepas pilihanraya, kembali bekerja.. Tapi kau dari 2008 sampai hari ni masih lagi dok fikir politik je.. Mungkin kau makan gaji dengan menulis blog politik kot?

Anonymous said...

Ok jugak dia hari2 hidup dgn politik. Itu rezeki dia. Kalo kat US tu sama mc kat M'sia ke? Dia ada PAS & PKR ke yg menjahanamkan bangsa mcm kat c ni? Kalo PAS tu bkn dari 2008, entah dari berapa tahun dulu asik berpolitik, ceramah, maki hamun, solat hajat mendajal org ada ko nampak? Ada bt keje? cube cite..hampeh mmg x de kan?

Atau saja ko yg tak ada keje? Bini atau mak bapak tanggung..

Anonymous said...

hidup kena ada keyakinan bro!.dan nak buat apa2 pun mesti ada keyakinan.

Anonymous said...

bagus..truskan penulisan.. abaikan babi dan setan..apa masalah kalau nak tulis start tahun 1976 pun??? makkesah??

Anonymous said...

Najib boleh menang..blh dapat undi cina..tapi bukan cina penang dan kedah..

Anonymous said...

penyokong PR mahu BN diBE ENDkan.kalau BN diBE ENDkan hak keistemewaan orang melayu pun ikut/turut sama BE END.

Anonymous said...

Kalau PR, semuanya setan dan babi.. Kalau Be End, semuanya maksum dan malaikan..

Pathetic thinking.. Macam kanak-kanak Ribena.. Asik dia saja yang betul.. Hamlau sungguh Najis Najis Be End ni semua.. Otak tak mahu berkembang..

Anonymous said...

Tengoklah, pemimpin Amngok mana ada yang miskin? Tak ada nya yang pakai Proton Saga BLM.. Anak-anak diorang ada yang miskin? Tarak! Yang tak pas SPM pun boleh sambung belajar oversea..

Patutnya ahli politik ni kuli rakyat, tapi depa pi jadi bos rakyat! Tu hak tak betul tu.. Hampas punya Amngok.. Dia ingat dia sempurna 100% ka?

Anonymous said...

Penulis blog syok sendiri. Manyak malu oh. sama malu mcm Najib Altantuya dimalukan di Penang baru-baru ini

Anonymous said...

Pencacai DAP meroyan mcm gay hahaha
Selagi wujud masalah dalam masyarakat cina 'atau' masalah hubungan dgn kaum lain selagi itu BN relevan. DAP tidak mesra rakyat dan sgt tertutup dan tak pandai berdiplomasi dgn kaum lain.

Anonymous said...

pengundi 2008 mengundi pembangkang kerana kegagalan pak lah. percayalah mereka akan kembali semula

suaralensa said...

PR memang suka buat kacau. Tak bikin huru-hara, bukan PR lah namanya...

Anonymous said...

Kalu 35 % saja cina sokong bn nanti kita menang ekonomi kita kasi 35% saja. Ingat lu tak ada sokong mesti tanggung akibat bila lu kalah nanti. sesal dulu pendapatan sesal lemudian talak guna.

Anonymous said...

eh bukan pkr ke yg mcm tu. start 2008 dok merata ceramah. bn dok gitu dah mcm 2 buat utk cr duit nk bg ank2 ibu2 bapa2 duit cash kot termasuk ko skali kan kan kan. depa apa buat dok ceramah aje

Anonymous said...

betul ke mcm gitu...ko dh cek anwar n keluarga papa kedana ke dia. lim guan eng pun miskin ke. betul ke depa smua suci giler. husam pun miskin ke azmin ali mcm mn. apa agak keja depa selama ni yek... rs depa pun kaya gak. depa org u.ni ke..cer cite cer cite

Anonymous said...

Yeast infection cannot be eliminated if only treated with a one-dimensional treatment like antibiotics, creams,
pills, or detox diets. When a patient comes to me with symptoms of this disorder, I
do not respond with mind-dulling medications or invasive techniques.
licitations with regards to making ones cachet that is most certainly Talbots at present.
The fourth chair of the Fine Group is a rotating
chair filled by Jimmy Gaudreau (veteran of The Country Gentlemen, J.
’ ”   The final breaking point, she says, was when he
said he wanted to move his ex-stripper girlfriend in with
them.

my weblog - labyrinthodont

Anonymous said...

Luckily, there are many methods in safely removing unwanted hair.
Since these goods are made from plant extracts, seed oils and
hair only twice in a week. The product should be one that is
made for your type of hair, whether it be dry,
oily, curly or straight.

My webpage: hair products

Anonymous said...

Here’s what your property ads in newspapers must have in order to get the best offer.

"This earth is a symbol of his journey through life even after his physical death. The news that you as a reporter tend to report must be based on fact. 'There is no middle way for Americans,' they write. Somerset House Between 1776 and 1786, Somerset House wasbuilt on the site of a Tudor mansion built in 1547 by Edward Seymour, Earl of Somerset and uncle to Edward VI of England.

Here is my weblog :: egyptian newspapers

Anonymous said...

They need to see doctor for some advices
on how they can take control of their blood pressure.
Unlike many other medical facilities, the Fayette Chiropractic Center offers walk-in
therapy. Located within blocks of the train station where the
Tren a las Nubes departs, this stretch of 7 or
8 blocks began 100 years ago as the cultural centre
of the city, unfortunately falling into disrepair over the years, then only to be rescued 10
years ago by the city's current mayor. Walk ins are always welcome, or patients can obtain same day appointments easily. o - Strike a equilibrium between viewing 2-4 patients per hour.

Stop by my site misreckon

Anonymous said...

Use a cheesecloth to strain the puree and then pour it into an airtight
container. As we know that our bodys natural
structure and physique also contains the wax esters which helps
as natural moisturizer on the skin and prevents from multiple environmental problems.
Deemark herbal hair care oil have been traditionally used to treat irritated stressed
scalp, reduce effect of aging on hair shape and growth, combat seborrhea and alopecia.
Khas (Vetiveria Ziziniodis):- used as an effective hair restorer.
The herbal solution is said to be a natural one, but,
this does not necessarily indicate that it is more
effective than other available procedures.

Here is my weblog; hairstyles with bangs

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump