MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Tuesday, February 19, 2013

Api Syaitan Dendam Anwar Mahu Jahanamkan Negara Kita TAK Pernah Terpadam….


Kecoh sudah berita mengenai barua pencacai Anwar dari negara Australia Nick Xenophon yang tidak dibenarkan masuk ke negara kita kerana kehadiran beliau dilihat bertujuan sangat tidak baik…!

Xenophon bukan sahaja menjadi Pak Turut kepada Bapa Peliwat Negara tetapi akan juga menjadi agen penyebar berita palsu mengenai kestabilan politik serta kemakmuran tanahair kita.

Tindakan bebal Anwar Ibrahim sememangnya sudah dijangka akan berterusan selagi sipeliwat tegar ini belum dapat memenuhi kehendaknya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia… Ibarat orang yang meroyan, meracau sedang asyik meraban tak tentu hala..!

Setelah usaha untuk memburukkan nama Malaysia gagal apabila Perhimpunan Shamsidar KL112 menyaksikan rakyat tidak mahu melayan karenah sipeliwat ini dimana perhimpunan bangang itu gagal mencapai sasaran, maka Anwar terpaksa mengheret barua dari luar negara untuk menersukan agenda jahatnya.
Seorang pengulas kanan Australia menganggap senator bebas Nick Xenophon bertindak 'bodoh atau sengaja mempromosi diri' berhubung episod di Malaysia hujung minggu lalu.

Editor berita luar negara akhbar The Australian, Greg Sheridan berkata, tindakan Xenophon meminta kerajaan Australia memantau pilihan raya umum di Malaysia nanti adalah 'bodoh dan tidak praktikal'.

Sheridan juga menuduh Xenophon 'berkempen hanya untuk sebelah pihak politik Malaysia - pihak Pembangkang'.

Beliau berkata Menteri Luar Bob Carr bertindak betul dengan tidak memperbesarkan isu pengusiran Xenophon dan dengan bersetuju terhadap kenyataan rakan sejawatannya dari Malaysia bahawa isu itu tidak akan menjejaskan hubungan kedua-dua negara.

[petikan Utusan Online]


Kenapalah bangang sangat Anwar Ibrahim untuk berfikir secara waras…?

Hakikatnya, para Senator kita sendiri pun tidak pernah campur tangan dalam urusan dalaman negara lain kerana kita sedar setiap negara mempunyai acuan demokrasi unik dan tersendiri. Kita juga tidak mahu orang luar cuba mempersoalkan kedaulatan kita…

Adalah lebih baik bagi Xenophon menumpukan perhatiannya dalam negara sendiri yang juga akan menghadapi pilihan raya tidak lama lagi daripada menjadi pencacai dan barua kepada Anwar.

Blogger MIK mengucapkan setinggi tinggi tahniah kepada Ketua Pengarah Imigresen Malaysia Datuk Alias Ahmad yang berani bertindak tegas menghalang kemasukan Xenophon ke negara ini berdasarkan kedaulatan undang-undang negara kita ini.

Sebagai seorang yang Senator, Xenophon harus sedar bahawa status beliau sebagai senator bukanlah tiket untuk mana-mana pihak melanggar undang-undang sesebuah negara, apatah lagi negara berdaulat yang lain seperti Malaysia.


Kesiannya wahai Peliwat Nombor Satu Negara…., kau gagal lagi nampaknya setaann…!!

21 comments:

Anonymous said...

Realitinya, pemimpin -pemimpin luar tak berminat pun untuk berurusan dgn Najib yang mempunyai masalah moral yang kronik tu. pencacai-pencacai UMNO saje yang mendewakan Najib & Kak ROS tu. Malulah aku dapat PM seperti Najib ni...Moral yang amat memalukan....

Anonymous said...

Sbg gen Y aq pon x hengen berpiemkan sekor GAYTUA....dahla video porn dia tersebar ke seluroh donia...akan mmburokn dan menjatohkan nama Malaysia dan rakyatnya juga...

Bawak2la bertobat wahai ATOK GAYtua...kuboq kata mai, umah yg berjuta-juta hengget pon dah kata berambus....

Jgn krn nak melayan nafsu kemarok mnjadi piieem ko , musnah negara dan bangsa,,agama kite pon sgp ko hina....

Anonymous said...

anugerah tuhan celop a.k.a anugerah taik kucing semakin tertekan dan semakin gila kerana niat dan angan2 mat jeninnya tak kesampaian...kehkehkeh.

Anonymous said...

Anon no.1 macam sudah lama bertapa di dalam hutan... dah tak tahu apa yg terjadi dgn dunia luar. Kalau nak komen pun , biar berilmiah dan berjejak dgn fakta bukan emosi atau auta.

Aku Amz said...

Kalo da rase malu, ko g tinggal kt singapore jer la mat takpun ko g tinggal kt britain ker australia ker...!! Silap² ko pun dorang tak bg tinggal kt sana, tak layak..!! Pasal ko nie suwey... Mana² jer ko pegi, bukan bole bwk untung pun... Malaysia tak rugi apa² langsung kalo ko g berhijrah ke luar negara.. Kalo bole ko bwk la sedara mara ko skali.. Org mcm ko mana layak dok kt malaysia... Tak layak... Jijik la ngan org yg mcm ko nie mat...!! Jijik tau tak....???

Anonymous said...

ANon No 1 tu sah dah otak dia mereng asyek kena liwat ngan si aljuburi tu..langsung xberpijak di bumi nyata..bagus hantar gi jihad kat israel..tetebus gak bahalul dia...

Anonymous said...

Malunya aku ada PM macam Najib. Mongolia satu-satunya negara yang mengalu-alukan kan kedatangan Najib yang tak bermoral ni. Cepat-cepat lah Najib turun dari takhta PM ni. Makin lama jadi PM , semakin jahanamlah Malaysia ni akibat perbuatan yang tak bermoral Najib yang terlondeh di serata dunia. kah kah kah

Anonymous said...

Bila parti anak-beranak tu ke luar negara mengutuk dan memburukkan negara inilah jadinya, datanglah suku sakat penjajah nak tolong bagi melingkup cepat!!

Anonymous said...

Malunya aku Ya Allah ketua Pembangan negara aku terlibat dgn pelacor China, video perut boroinya menunjukkan murahnya maruah, ckp banyak tkmau le cai PR, please tnjukkan aku mane jam OMEGA yg ade cop King Saudi tu..

Lagi satu.. xpyh le nk kutuk Najib, settlekan kes pelacor China dgn Liwat tu bg molek dulu..

PAShanjing said...

Najib tidak didakwa, wpun begitu dia telah bersumpah sebanyak 3 KALI. Bg yg mengaku beriman sumpah atas nama Allah ini suatu perkara yg menakutkan bg org yg buat kesalahan, krn Allah pasti menurunkan azab yg berat bg yg sumpah ttp buat kerja kutuk.

Anwar brani sumpah tk? Kenapa dia bacul tk nk sumpah? Kalau jual nama Allah boleh kenapa sumpah takut?

Syaiton anak beranak ni slg duduk dlm Malaysia xaman le negara!

Anonymous said...

..aljuburi mana berani bersumpah.. hehe.. dlm civil court pun dia takde teloq nak bersumpah.. paling berani pun dia akan bertanya.. can i fcuk u today!.. taqbir.. liwat tetap liwat.. satu2 perbuatan yang aljuburi boleh istiqamah dlm hidop dia di dunia ni..

Anonymous said...

Kepala bapak kau.. Si Anuwar tiap-tiap malam kena balun dalam Utusex Meloya, Berita Hairan, TV3uku kau tak sebut? Mangkok hayun punya blog! Macam la hebat sangat lu.. Pegi dahh!

Anonymous said...

Parti anak beranak ialah Amenonok..!

Tun Razaak --> Najibon
Tun Hussin --> Mat Aww Amaran
Tun M - Mokreez
Tun Lah --> Kerry

Pe cite..? Mangkok hayoon betul!

Anonymous said...

..aljuburi membalun cinadol atas bawah lu buta ka.. hehe.. taqbir!.. buta perot punya lebai songsang sekoq ni..

Anonymous said...

Najib makin senyum sekarang ni, sebab tak lama lagi dilantik sebagai Duta Khas ke MONGGOLIA. Tinggallah Kak Ros sorang-sorang kat Malaysia. Kehadiran Najib di Monggolia mengimbau kenangan manis Najib & Altantuya. Terkulat-kulatlah kak ROS

Anonymous said...

..pompuan sundal tuyya tu mmg patut kena bunoh pun.. taqbir!.. lebai songsang sekoq ni biasa la.. semua depa pertahan hatta peliwat serta penzina mau diangkat jadik pm.. hehe.. buta hati sungguh..

Anonymous said...

Kan Allah dah tunjukkan kepada kita satu lagi perkara, siapa itu Annuar. Tapi masih ada orang yang tak pecaya kepada petunjuk Allah ni. Dah berapa banyak petunjuk yang Allah berikan kepada kita, tetapi mereka masih lagi buat buta mata dan pekakkan telinga. Bermakna mereka2 ini secara tak langsung, tak pecaya pada Allah.

Anonymous said...

tak payah suruh najib pergi mongolia...anon2 kaldai aljuburi tu yg patut angkat bungkus dng aljuburi sekali pergi kat negara mana yg sokong kamu...aku rasa negara lain pun tak mahu jenis memburuk negara sendiri...duduk kat malaysia jadi haramjadah selalu buat tunjuk perasaan...aljuburi tu dia rasa macam zaman dia muda lagi...panggil org berkumpul dia atas pentas melolong...menyampah aku....

Anonymous said...

[url=http://www.yahooguccionline.com]gucci メンズ 財布[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com]gucci 新作 財布[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com]gucci の財布[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com]gucci 長財布[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com]gucci 財布 新作[/url]




グッチは、イタリアの方法および皮革製品商標(グッチグループの一部)です。それはフランスの会社PPRによって所有されます。グッチは1921年にフィレンツェでGuccioグッチによって設立されました。 オフィシャル オンラインショップ では、オンライン限定商品をはじめ、ハンドバッグやラゲージ、レザー小 物、スカーフ、ベルト、ウォッチなど幅広い製品のラグジュアリーなオンライン ショッピングをお楽しみいただけます。





[url=http://www.yahooguccionline.com/【gucci-財布特別価格セール】グッチ-gucci-バイフォルド-ネオプレンgg-二つ折財布-ブラック-23735-p-599.html]http://www.yahooguccionline.com/【gucci-財布特別価格セール】グッチ-gucci-バイフォルド-ネオプレンgg-二つ折財布-ブラック-23735-p-599.html[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com/☆大人気グッチ-長財布を激安販売中【送料無料】グッチ-gucci-グッチ-gucciシマ-長財布-アイボリー-212-p-706.html]http://www.yahooguccionline.com/☆大人気グッチ-長財布を激安販売中【送料無料】グッチ-gucci-グッチ-gucciシマ-長財布-アイボリー-212-p-706.html[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com/【gucci-財布特別価格セール】グッチ-gucci-グッチ-gucciシマ-ミストラル-二つ折財布-ダークブラウン-p-566.html]http://www.yahooguccionline.com/【gucci-財布特別価格セール】グッチ-gucci-グッチ-gucciシマ-ミストラル-二つ折財布-ダークブラウン-p-566.html[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com/☆大人気グッチ-長財布を激安販売中【送料無料】グッチ-gucci-gg柄-長財布-ベージュ&オレンジ-212096-p-619.html]http://www.yahooguccionline.com/☆大人気グッチ-長財布を激安販売中【送料無料】グッチ-gucci-gg柄-長財布-ベージュ&オレンジ-212096-p-619.html[/url]
[url=http://www.yahooguccionline.com/★グッチgucci★超人気アイテムが続々入荷中グッチ-gucci-グッチ-gucciシマ-トートバッグ-ダーク-p-279.html]http://www.yahooguccionline.com/★グッチgucci★超人気アイテムが続々入荷中グッチ-gucci-グッチ-gucciシマ-トートバッグ-ダーク-p-279.html[/url]

Anonymous said...

yang dikatakan parti anak beranak UMNO.cara umno ialah TURUN TEMURUN.tapi cara PR SELONGGOK dalam satu MASA.

Anonymous said...

Masa untuk Annuar menjadi PM sudah hampir tamat. Hanya tinggal beberapa minggu sahaja lagi. Selepas PRU13, PKR akan terus berkubur untuk selama-lamanya.