SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Sunday, February 17, 2013

Aweks Aweks Sabah HALAU Anwar Macam Halau Hanjing....


5 comments:

Otak geliga said...

sebijik tepat kena muka AI...masa jadi TPM, kuasa dlm tgn tak nak buat apa2 utk Sabah/Sarawak

dah merempat, baru nak tunjuk muka sedih,prihatin pada rakyat Sabah/Sarawak

kalau rakyat Sabah/Sarawak nak percaya ckp AI terpulanglah...nasib badan tanggung sendiri

Anonymous said...

Agaknya ... banyak sungguh sumbangan DSAI kepada rakyat Penang hingga sanggup undi PR pada PRU12 dulu !!!

Sumbangan Tun Lah juga banyak kut ?

Tuan Rumah mungkin ada jawapannya.

Saja tanya ... leh ?

Anonymous said...

Klaunkaki bantai belakang..mana nya ckp depan lain belakang dia buat lain..ooop dia ni suka depan belakang..semua sama ra sama rata hehehehe kena kencing kena berak lah kalau kau org caya..

Satu kapai..... said...

Ramai org melayu penang boikot gerakan Pru 12 .. Di parlimen B Baru wakil BN seorang wanita cina kami xkenal dengar kata tokey kuda turf club.. Tuptup jadi wakil sapa nk layan.. Lawat atau perkenal diri pun tidak... La Tan Chen Yau ..dia kata pula klau Guang Eng xbagi pasang bendera BN pru13 dia akur... Macamanatu.?

Anonymous said...

Anwar masa senang mana ingat Sabah..dah susah baru nak pi minta sedekah dengang sabahan, jalan kepala pun buat senget mata pun tak larat nak angkat berlakon mengalahkan MGR. Kalau tidak kenangkan dia ni seorang peliwat rasa2 macam nak suruh jilat pungkog orang Sabah dulu sebelum nak jual temberang kat Sabah