MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Friday, February 15, 2013

Azmin Ali & Saifuddin Nasution Akui Deepak Gagal Buktikan Najib Bunuh Altantuya KERANA Video Klip Ini....





14 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Terlalu banyak andaian dan tomahan mengenai kisah Altantuya dengan PM hinggakan setiap ceramah dan blog pembangkang senonim dengan kisah ini.

Setelah klip video YB diatas dikeluarkan tak satu pun blog pembangkang menafikannya. Jadi apakah selama ini cerita Altantuya hanya rekaan atau jelmaan dari pembangkang?

Pakcu dok nanti kupasan dari blog pembangkang samada apa yang dimuatkan dalam video diatas satu kebenaran atau hanya ciptaan YB untuk menutup kes.

Jika tidak maka kesimpulannya sudah jelas untuk anda buat sendiri....walahualam.

Anonymous said...

Memang betul kata Pakcu Rantau Panjang tu....
Mereka nak sanggah macam mane lagi. YB Zul lebih mengetahui perkara sebenar dari orang lain. Beliau boleh di katakan mempunyai maklumat "first hand" sebelum di spin oleh orang lain.

Semboyan said...

Kan saya dah kata awal - awal deepak ini maha penipu yang terbesar. di hanya digunakan oleh pakatan rakyat nak cari nama untuk jatuhkan barisan nasional. patut sepak je deepak ini!

Chan Fong said...

Memanglah mereka akan akui, sebab deepakkan selalui kantoikan PKR. Mereka tiada cara lain untuk lepaskan diri daripada bercakap benar. itulah jangan sekadar dengar je cakap deepak ini, kaji betul betul ada fakta atau tidak. nie tidak cakap je apa apa terus pickup dan attack kerajaan.

sharma said...

Azmin Ali dan saifuddin dua individu yang suka spin cerita walaupun mereka tahu bahawa ia adalah tidak benar. Mereka ini angkuh mahu berkuasa dengan cara apa pun, langkah yang mereka pilih ternyata salah sebab kebenaran tidak boleh disembunyikan selama lamanya. syukur kepada tuhan.

perodua honda said...

ikutkan hati memang saya nak langgar azmin ali, saifuddin dan deepak ini dengan kereta honda saya. malas nak baca berita fitnah dia orang. tulah inilah tapi kesahihnya tak de apa - apa. apa lagi ada untuk mempercayaai mereka?

Yusri Hunus said...

Haaaa tudiaaaa! terkantoinya 2 penipu pakatan rakyat. apa yang saya boleh harap ialah rakyat sedar akan kepincangan mereka dalam memesong rakyat dari jalan yang benar. baik percaya kepada seekor babi hutan daripada merek berdua ini. kerana mereka adalah individu yang terkutuk sanggup menfitnah semata - mata untuk berkuasa!

DON MELAYU said...

deepak ni adalah kesinambungan dari Bala jugak,,setelah gagal dengan Bala maka deepak ialah karakter baru yang dipilih oleh PR utk mnyerang najib memandangkan yg deepak ni pernah berurusan jual beli dgn rosmah...cuba kalau rosmah pegi beli ikan sendiri kat pasar,bkn setakat deepak,peniaga ikan tu pun PR akn cari dan gunakan mereka...bagi aku satu jer yg kita harus pegang berkenaan isu altantuya ni....NAJIB BERANI BERSUMPAH YANG DIA TAK KENAL ALTANTUYA...sedangkan anwar sampai ke hari ni tak berani bersumpah yang dia tak meliwat saiful bahri,dia tak kenal dato eskay,dia bkn lelaki dalam video chinadoll tersebut.........knp???takut???

Anonymous said...

Aduh, video si Katak ni lagi? Tuan Guru hangpa ka tu? Kalau jadi wakil rakyat bebas, maka bebas dan tak memihak la.. Ni lepas pi kluaq PR, dia sokong BN.. So bila orang kata BN langsaikan hutang dia, dia marah balik kata mana ada mana ada.. Asik dok nafi saja.. PR takdak duit nak tulong dia, tu yang dia kluaq pi parti yang buleh bagi dia duit tu..

Biarlah dia terjun dengan labu-labunya.. PRU 13 nanti mungkin takdak orang nak sukong dia dah..

Anonymous said...

If one innocently applies an insufficient amount of sealer on a very
porous concrete material, the
said material may not be effective at all. Despite the fact that it uses concrete, an unfriendly environmental material, it has a few
advantages over tires and shares most of the earthship advantages.
Repairing larger cracks or holes in driveways takes a little
more time and preparation.

Anonymous said...

They do not require as much work as many other animals do and
are really fun to watch. Or, when we speak of American capitalism, do we mean jobs for our
people, medical care for all of us, decent wages and decent retirements.
Newspaper production is known to be the most lucrative
and respected industry in the modern age.
The process of printing conditions requires alteration
of flow from a fan or pump. But I made it to a
telephone and called Vito Genovese who was
at that time the most famous of New York's mafia bosses.

my website click here

Anonymous said...

Afterwards, he sent this particular Tres for you to Apollo for any compensation
for the Fifty Nandies. The newspaper printing machines
available online these days are superior in performance. There
are many specialists that deal in printing press service online.

Assemble your guests in teams, set out clues and people to actually talk
to. " Despite Saudi assurances of textbook reform, the May 2006 Freedom House report entitled "Saudi
Arabia's Curriculum of Intolerance" reveals that the teaching of hatred continues.

My weblog egyptian newspapers

Anonymous said...

Eva Mentis seemed like someone who had gone though what I was going through so I ordered the
product I got it in 10 days and I started using it
immediately From the very first application I could feel
a difference. Apparently, it actually lifts up build up from the root and therefore stimulates
hair growth. Quality Omega 3 fish oils are generally derived
from cold-water fishes like mackerel, sardines, salmon, and tuna.
Ideally, prepare the day before dilution and in
the evening, put the mixture in the palm of your hand and apply
and hold your hair and scalp. Basil and bergamot help your
hair grow thicker and fuller.

My web blog; how to make hair grow faster

Anonymous said...

It currently has less than a 2% refund rate which means for every 100 people only 2 people request a refund. Predominantly the computer software will endeavor to lure you into paying for non-existent software program to clear away the viruses that are infecting your Computer. The most common injury experienced by accident victims is whiplash. And so those who are suffering from high blood pressure should be careful not to have such health problem for long and unchecked. Members of the press and/or other interested parties may obtain more information about this practice and/or the content of this press release by contacting the following: Fayette Chiropractic Center Dr.

my page; micromineralogical