Monday, February 18, 2013

Babi Upahan DAP Mahu Rosak Majlis Rosmah Di Kuala Langat....?

Malam tadi di pekan Banting, isteri Perdana Menteri kita, Datin Seri Paduka Rosmah Mansor telah menghadiri Majlis Pesta Ang Pau sempena Tahun Baru Cina 2013.

Tiba tiba muncul seekor babi upahan mahu bikin kecoh...! Memakai baju t shirt perhimpunan haram jadah, sudah pasti mahu bertujuan merosakkan majlis yang dianjurkan untuk seorang isteri Perdana Menteri.

Kehadiran sipengacau ini rupa rupanya ditemani oleh wakil rakyat dalam kawasan tersebut.

Adun Telok Datuk dari parti chaivanist DAP, Philip Tan kelihatan tergesa gesa meninggalkan majlis ini setelah pihak keselamatan penganjur mengarahkan sipengacau berbaju Bersih 3.0itu segera beredar dari dari situ....

Majlis diteruskan dengan penuh kemeriahan, dan segala upacara dan acara yang diaturkan untuk Rosmah berjalan dengan lancar.

Tahniah diucapkan kepada pihak keselamatan penganjur program yang terdiri dari beberapa Persatuan kaum Tionghua di Kuala Langat iaitu Persatuan Peniaga Peniaga Cina, Persatuan Hokkien, Persatuan Hai Nam, Persatuan Hakka dan Persatuan Kwang Tung.

Berita penuh, klik SINI

15 comments:

Anonymous said...

Habih la .....pas ni kak jijah nak buat pa plak...nak sepak teloq bang non ka...hari tu da sepak bola.
Eeee memalukan toi la hng ni jijah.

Anonymous said...

Mcm tu rupa ny BABI dlm kamus blogger sasau ni!Cuba blk rumah,cari cermin besar dn tengok diri kamu atas bawah,sama tak?Kalau BABI mcm itu rupa ny makna ny ko pun BABI juga le!

afiq kltown said...

Aya apek.. apa lu mau bikin ?? lu ni suka bikin panas la apek, lu sedar tak lu ni keturunan komunis yang merempat kat tanah melayu ni ?? adoi.. apa pun aku program ni telah berlangsung dengan jayanya, tahniah pihak penganjur ! Tahniah datin rosmah !!

Anonymous said...

Aiya itu cina dap extremist manyak sial lo. Tahun baru mau kasi soi sama olang. Dia patut mau kasi bersih itu dap punya cec election ma. Kasi malu olang cina la dap cilakak punya olang. Dia lebih soi dari babi ooi.........

Anonymous said...

Lancau lu apek..lu sama itu olang dap punya yb.sama macam babi la...lu balik kasi tgk itu cermin la.mesti lu ckp ini kalilah.

kejora malam said...

dasar pakatan denggki..
mesti terbakar punya cina2 DAP nie semua..

Anonymous said...

Bangsa ultra kiasu..tak suka kena perintah dgn org melayu..apalagi?pi balik kg la..byak tanah kosong lagi kat mainland kamu tu.

DON MELAYU said...

aku kadang2 tak paham dengan anjing2 DAP ni,knp lah suka sangat nak rosakkan majlis org..walhal masa diorng buat majlis xde pun org BN nak kacau...kenapa apek??adakah dengan wang yg kau dapat tu dapat ttup rasa malu kau buat kacau kat majlis org??apa ke bangang sangat PR ni...xde maruah langsung beb,kau nak jtuhkan org pun agak2 la der,jangan sampai rosakkan majlis org...org buat majlis utk rkyat,utk bagi rakyat suka bkn buat majlis utk mmfitnah mcm korang buat,bikan majlis kutip derma masuk poket sendiri yg mcam kau buat...

mawar hitam said...

DAP2 nie semua bkn apa depa tu dengkilah tu tgk DS Rosmah pergi ke majlis tu...sbb tulah terbakar2 depa dibuatnya...hah bodoh pny DAPig!!

yusof hamid said...

Macam tu lah perangai orang-orang DAP.
kalau dia seorang saja tak apa,
ni pasai dia dah campur dengan PAS,
dan Keadilan,maka jadilah perangai beruk.
cerita beruk ni kalau kita bawak dia(beruk)naik motor duk belakang
dia pusing topi keleda,jadi mata tuan dia dah tak nampak,bagi duk di
depan dia kacau juga,dia tutup suis
injin bolih mati,jadinya semua tak
jadi,la ni kita pakat-pakat semua
kita tak payah sokong depa,selesai
masalah...

Anonymous said...

Siapa yang macam Babee? Yang baju kuning tapi kurus tu ke atau yang baju merah tapi.. tu?

kelly eng said...

Dasar busuk hati tak blh tgk org senang...apa2 pun tahniah kpd rosmah krn menjaya kan majlis dgn baik

Anonymous said...

Whether you are searching for specialty styling products
or specific Loreal hair products, you are sure to find what you need.
Before you go for them, try products at Keranique
for hair care. A well groomed woman will
look to her hair and makeup first and a poll of 3,
000 females across the UK revealed that about
44% feel attractive if they are having a good hair day, this compares to 16% who felt pleased with their appearance if
good teeth gave them that winning smile.

Anonymous said...

Instead, put grass clippings to use as mulch for your garden.
Cypress mulch has organic compounds that are allelopathic.
Starting Your Very First Flower Garden Preventing Pests and Diseases in the Perennial
Garden Gardening Tips from Fellow Gardeners.


my homepage :: mulching

Anonymous said...

If there's give in the stakes or the form, neither of them are doing their jobs correctly. The estimate you receive will be based on the number of skips you need, what size skip you want, and how long you plan to keep it. Read your warranty carefully, and you'll see that it
probably doesn't cover walls with efflorescence.

my homepage - concrete