MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Sunday, February 10, 2013

BOCOR Sudaah...! PKR Upah 5,000 Indon Buat Huru Hara Di K Lumpur Jika BN Menang PRU Ke 13


15 comments:

Anonymous said...

Yang dah pasti dan terbukti, mesyuarat merancang menyekat dan membuat huru-hara pada lawatan Mazlan Aliman aka Presiden ANAK.

Siap video dan audio.

Allah masih melihat dalam diri dan hati walaupun bertopeng setebal mana. Dosa menfitnah dicatat kerana malaikat duduk disebelah kiri dan kanan.

Bergembiralah wahai anak Adam dengan habuan dunia yang sedikit.

Anonymous said...

Nak dtg kg org buat kacau buat ape..undang2 ada suruh mazlan alimin saman felda ada brani ke..

Anonymous said...

anVar tak akan berjaya bawak indon masuk sini kerana indon dah semakin senang kat sana..

anVar tak akan berjaya buat demo kerana rehersal masa 'himpunan samsidar' ari tu berakhir aman malah masa anVar berucap, ribuan penganot pas meninggalkan stadium..

UNDI BN, JAMINAN MASA DEPAN GEMILANG ANAK CUCU.

gen2felda

Anonymous said...

Video tu kau caya lak. Video Anwar main cina doll kau tak caya lak. Lagi satu Masetan Aliman tu pun bukan org felda suka pun

Anonymous said...

Hati kau yg gelap. Anwar toron cina doll pun masih kau nak sokong. Sial punya olang

Anonymous said...

Lupa lak nak cakap, kaki liwat pun kau sokong. Bukan aku cakap, tapi Karpal singh cakap. Suka sama suka

Anonymous said...

Bukan Kapal Api je yang cakap... Mat Sabun pun cakap

Anonymous said...

Bukan saja Mat Sabun Burit yg cakap, Wikileaks pun dah dedahkan apabila mereka pintas Agen perisik Singapura, Australia, United Kingdom, sampekan majalah Jepun dah cetak aksi Videporn Anukerah tuhan dan Imam Mahadi PgayR, ketua Umum, Pakar Ekonomoney kerajaan Selangor. Ishh ish ishh seluroh dunia dan umat manusia dah tahu, cuma penjilat2 dan pencacai2 Nuar Jubor je yg suci dalam tahi vavi yg tak bole terima

Anonymous said...

5000 indon. Standby 5000 peluru. Bunoh habis....hanchorkan mereka yang nak merosakkan bumi Melayu ini....

Anonymous said...

ARAB SPRINGS;yang memberontak cuma SATU BANGSA SAJA[BANGSA ARAB]tidak ada bangsa lain[bangsa melayu,bangsa cina,bangsa india dan bangsa sikh tak ada].kalau negara mereka[arab]bertukar kerajaan[kalau parti PEMBANGKANGNYA menang dalam PILIHANRAYA negaranya]sekali pun orang arab juga yang memerintah,bukan bangsa lain.TAK MACAM negara ini[MALAYSIA].rakyat negara ini BERBILANG KAUM[BANGSA].silap haribulan bangsa lain yang memerintah.ini yang kita bimbang.

Anonymous said...

nuar and his geng jangan fikir orang lain tak berani usik. silap hari belum siap berdemo kau orang dah kena kerjakan

mahadzira said...

mana bukti indon akan dibawa masuk oleh PR. bahaya nih...

Anonymous said...

..jgn bagi peluang.. pancung je peliwat tegar sekoq ni.. elok tangkap yb jamban suruh sb turn over sama dia.. semua rahsia gay tua kutok dlm poket yb jamban.. taqbir!..

Anonymous said...

kalau ANUwar dpt naik jadi PM dgn cara mcm ni, mana dia nak letak muka???? satu dunia tahu moralnya yg tak berapa suci tu...

Anonymous said...

Dalam bahasa melayu disebut: BARUA, maknanya menjadi orang perantara dengan tujuan melakukan kerja jahat.
mereka sedia diarah asalkan diberi imbuhan duit dan sebagainya. PEMBANGKANG telah menggunakan BARUA dalam banyak agenda menghuru harakan ketenteraman awam.

selayaknya BARUA seperti anjing yg menyalak dan babi tunggangan pihak tertentu yang berkepentingan POLITIK dalam suasana negara yang aman dan ekonomi sedang berkembang pesat.

MALANGNYA mejoriti BARUA terdiri bangsa MELAYU yang OTAK KOSONG tak mampu kerja lain hingga sedia merosakkan ketenteraman dan keamanan yang ada. PEMBANGKANG baling batu sembunyi tangan, walaupon jelas siapa yang main wang dan mendalangi semua kerja GILA tersebut.

PEMBANGKANG Terus mimpi di siang hari, METELAMAT mereka cuma hendak menukar PERDANA MENTERI MALAYSIA yang ada kepada anuar ibrahim (MANUSIA SESAT AKA SEWEL) aku syurkan cara mudah jadi PM bergabunglah dengan pemerintah kerajaan langit. PENGUNDI disangka BODOH seperti angan-angan BODOH pembangkang yang hendak anuar ibrahim jadi PM (manusia terbanyak menghadapi kes moral yang belum selsai - tak layak jadi calun PRU 13).

HAK mutlak pemerintah menyekat mazlan yang jadi BARUA Pembangkang. tujuan sebenar mazlan tidak membantu menaikan ekonomi negara dan senghaja menimbulkan berbagai masaalah.

SESIAPA pon yang dijadikan BARUA misti dihukum sekeras-kerasnya termasuk PENGKIANAT, PETUALANG yang menaja BARUA.....
HANYA kerajaan bertindak TEGAS agar keributan tidak menjadi TAUFAN yang akan memusnahkan segala yang telah dibina selama ini.

PEMBANGKANG dinegara ini terlampau diberi muka oleh kerajaan, ibarat cacing menjolok mata. PEMBANGKANG akan menerima nasib yang sama jika jadi pemerintah. MEREKA tak akan senang duduk kerana sebelum jadi pemerintah mereka telah menggunakan cara BIADAB, KURANG AJAR DAN SENTIASA MENIMBULKAN KERESAHAN DIKALANGAN MASYARAKAT.

PEMBANGKANG terus gila dan membangkang walaupon perkara yang baik untuk rakyaat dan negara yang dijalankan oleh pemerintah hari ini yang mendapat undi mejoriti....

MASrudi