Wednesday, February 20, 2013

FuYoOO...! Video Klip Mak Lampir Nak Ajar Najib Cara Cara Pukul Gendang Gong Xi Fa Cai

Dah kena sawan babi hutan agaknya si Mak Lampir sekor nie...!

Ahli Parlimen Ampang Zuraidah Mak Lampir mempamerkan kebolehannya yang tidak ditauliahkan..., memukul gendang tradisi kaum cina. Sampai bergoyang goyang bergegar gegar buah dada makcik sekor nie..!

JOM saksikan video klip dibawah ini;


17 comments:

Anonymous said...

Selambak tetek si lampir ni..buruk perangai..

Anonymous said...

Perasan pun nasi lemak dia.......itu yang patut dipukul.

Anonymous said...

Mak Lampir kepakaran dia tang mengilai n mmfitnah jer...yg len tuh hish...ngeri dah macam antu KOPEK lak..bergegau-gegau tetek dia...

Anonymous said...

Tetek Mak Lempir kalau tak pakai coli da macam tetek kambing uzur tergantung sampai ketanah...pun tak sedar diri..Silap-silap anak kambing kejar nak nenen.....Oleh Power Ranger.

Anonymous said...

Takde nilai komersil pun...

Kah kah kah kah kah... kalau dibuat iklan, awal-awal lagi stesen tv dah reject....

Pok San said...

ha ha ha ha ..... pandaiiiiiii

Anonymous said...

Insyaallah lepas BN bungkus dalam PRU akan datang , Datuk Seri Anwar Ibrahim akan lantik Najib jadi DUTA KHAS KE MONGGOLIA. Cai-cai UMNO patut bersyukur DSAI lantik beliau ke MONGGOLIA. Nasib baik tak masuk ke PENJARA SUNGAI BULUH. Kalau ikut kesalahan Mat Monggol ni, humban je ke penjara. PM yang mempunyai akhlak yang paling buruk dalam sejarah pentadbiran negara.

Anonymous said...

ya betul ...tersangat betul...seburuk buruk perdana menteri adalah najib...SEMULIA MULIA MANUSIA...ras muka bumi adalah datuk Sri annuar ibrahim hahaha ... pakar amput tumbung... allewat juburi

Anonymous said...

Sebelum perasmian UTC di pudu sentral,jerebu melanda kuala lumpur dengan indeks tidak sihat,KLCC pun tidak dapat dilihat dari chow kit.tiga hari sebelum perasmian utc ,hujan turun setiap petang.pada sehari sebelum perasmian hujan turun dari petang sampai ke subuh.sebelum sejam perasmian hujan gerimis dan dipancari matahari,rasa pagi itu ceria.saya sebagai pemandu bas berhenti-henti dapat melihat klcc dengan jelas.jika kita memudahkan orang ,allah permudahkan urusan kita

Anonymous said...

bodoh! xlalu aku tgk.

Anonymous said...

aku tengok teteknye bergoyang macam pokok dilanda angin kencang

Anonymous said...

ekekkekekkek... udah2le mak cik oii...kalau balik umah jaga cucu lagi bagus, but still,nak termuntah aku tengok...

Anonymous said...

Bik Momma pula pun boleh belajar dengan 'Mak Lampir'.. Haramjadah punya Amenonok..

Anonymous said...

Si Kutty dah tak relevan dah.. "Dah lama dah.." Bak kata Kutty pada tahun 2002 dulu..

Anonymous said...

The city of Danbury's metro options into NYC, give anyone in New Milford, Newtown, Bethel, New Fairfield and Sherman options for travelling south. The estimate you receive will be based on the number of skips you need, what size skip you want, and how long you plan to keep it. And when we would cut for the plumbing work, I had to patch around that and make it solid.

my homepage; concrete

Anonymous said...

Therefore, if you wanted to specifically look for CNN News,
it is right there in its own directory on the front webpage.
The advert designs can range from being simple text affairs that are very basic, which also tend to be less expensive, to the more expensive, fully graphic designed adverts
with photo quality images that can take up a whole page of the newspaper.
That may be, the temperature that is certainly most
effective for catching fish. The process of printing conditions requires alteration of flow from a fan
or pump. This also means that you trust those who have already used the products
and know how they are used.

Also visit my web site :: click here

Anonymous said...

Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat acid content in the
soil composition. Place organic kitchen waste, as well as yard waste such as grass clippings, leaves, and the like into a compost bin.
Sure, you had your occasional exception that stupidly borrowed from the local loan shark, but most
learned to live on less.

Look into my website :: mulching