SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Monday, February 18, 2013

Huua.. HuUaAaA.... Ini "Sarkerk" Dari Mumbai Sudah Kasi Bongkar Laaa Itu Deepak Paria Punya HaL

Dalam isu terbaru Deepak Jaikishan berkenaan dengan pendedahan beliau terhadap apa yang gagal dilakukan oleh SUARAM, kisah berkenaan 'kaitan Perdana Menteri dan isteri terhadap pembunuhan seorang model dari Mongolia.....

Altantuya Sharibuu yang dikatakan sebagai penterjemah bagi 'skandal 'transaksi pembelian kapal selam Scorpene.

Deepak telah membuat pendedahan tergempar terhadap bekas penganalisa politik yang yang digugurkan dari menjadi suspek utama dalam kes pembunuhan tersebut, Razak Baginda, atas alasan beliau mandul.

Razak Baginda didakwa mempunyai hubungan sulit bersama Altantuya. Namun, tiada bukti yang dapat ditunjukkan bagi mengesahkan perkara tersebut.

Mungkin pada Deepak, mendedahkan nama Razak baginda dan memalukan beliau adalah sesuatu yang perlu dilakukan kerana hanya perkara tersebut yang boleh mengaitkan pembunuhan Altantuya, dengan Perdana Menteri.
Mungkin Deepak lupa bahawa Razak Baginda telah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan.
Deepak mungkin boleh berkata bahawa Razak Baginda baru sahaja mengalami masalah tersebut kerana anak beliau dilahirkan pada tahun 1987.

Namun, ini masih tidak memberi sebarang jawapan terhadap dakwaan Deepak.

Mengapa Deepak masih lagi mahu membuat pendedahan-pendedahan ini walaupun segala masalah beliau di mahkamah tentang masalah perniagaan beliau sudah selesai...? Mungkin Deepak masih mahukan sesuatu, jika tidak, mengapa Deepak menyambung kerja-kerja yang gagal dilakukan oleh SUARAM?

Bagaimanapun, terdapat beberapa komen daripada pemerhati-pemerhati kes Deepak di mahkamah yang mungkin dapat memberikan kita jawapan jelas. Ramai yang mendakwa bahawa tauke permaidani ini kelihatan tertekan, hilang arah dan tidak selesa. Ada juga yang mengatakan bahawa beliau mungkin mengalami masalah tekanan kerana kehilangan jumlah wang yang banyak.

Namun, jika kita lihat kembali kepada Deepak, mungkin kita dapat tahu mengapa beliau membuat dakwaan mandul terhadap Razak Baginda.

Deepak Jaikishan a/l Jaikishan Rewachand kini berumur 40 tahun. Sebelum perniagaan beliau mengalami masalah besar, beliau dikatakan sebagai seorang yang berjaya, datang dari keluarga yang berpengaruh dalam pembangunan dan pelaburan hartanah.

Telah dilaporkan bahawa dibawah pimpinan Deepak, kedua-dua syarikat beliau, Carpet Raya Sdn Bhd dan Tek Holding Sdn Bhd (syarikat pembangunan dan pelaburan hartanah), berjaya menjana wang hingga berbilion-bilion. Bursa Malaysia meyatakan, dari tahun 2000 hingga 2009, beliau berjaya menyiapkan projek-projek pelaburan hartanah yang berjumlah kira-kira RM3 billion.

Bagi industri permaidani pula, Deepak telah berjaya membuka dan mengambil alih kilang pembuatan terbesar di Malaysia yang dikenali sebagai Mulia Carpet Sdn Bhd.

Pada tahun 2000, unit pembuatan ini dikatakan sebagai satu-satunya kilang pembuatan yang menghasilkan benang permaidani sendiri. Pada tahun 2003 pula, Deepak telah membuka sebuah kilang pembuatan (Premier Weavers) yang mempunyai teknologi menenun yang terkini di Malaysia. Beliau telah berkecimpung dalam industri permaidani selama 15 tahun.

Dengan segala kejayaan yang dikecapi, hanya satu perkara sahaja yang masih belum cukup untuk saudagar karpet ini..., iaitu seorang wanita...! Deepak adalah seorang usahawan berjaya yang masih bujang.

Jika kita lihat pada logik, beliaulah yang sebenarnya mempunyai masalah 'dalaman', bukannya Razak Baginda. Cubaan untuk menuduh Baginda mengatakan bahawa beliau mandul kelihatan seperti Deepak hanya menipu diri sendiri....

Jika perkara ini benar, ini bukanlah pertama kali pihak Pembangkang mengupah orang yang mempunyai masalah mental untuk mambantu mereka menipu rakyat.

Raja Petra Kamaruddin, individu yang dipercayai telah menulis skrip terhadap kes pembunuhan ini, juga dikatakan mempunyai masalah mental ketika beliau muda. Bagaimanapun, Petra  telah membuat U-turn terhadap perkara yang sedang diceritakan oleh Deepak.

Terdapat juga kemungkinan mengapa seorang ahli perniagaan yang berjaya ini masih lagi bujang, mungkin Deepak tidak mempunyai sebarang minat terhadap wanita, mungkin Deepak adalah seorang homoseksual.
Mungkin ini juga kebetulan, Pembangkang juga sering mengupah golongan gay untuk melakukan kerja-kerja mereka.

Ini mengingatkan kita terhadap Hakim V.T. Singham yang dikenali sebagai penyokong Pembangkang kerana sering membuat keputusan yang berat sebelah dan sering memihak kepada pihak Pembangkang. Sama seperti Deepak, Hakim V.T. Singham juga berada pada peringkat umur yang sama, dan juga masih bujang. 

5 comments:

BOB MALAYA said...

deepak-deepak paria ini tak habis-habis buat kelentong bodoh..asyik mengunakan tipu helah yang sama dan rakyat sudah sudah muak dengan pembohongan yang dibuat...

bro yul said...

klu dah meniaga x pandai jgn la duk salah kan orng lain salah kan diri sendiri la x perlu la nk buat cerita2 murahan mcm nie deepak oi...hanya pencacai2 pakatan harami sajer yg pecaya dengan cerita murahan yg d reka si deepak nie sbb pencacai2 pakatan harami nie mmg senang d perbodohkan.....

Anonymous said...

..worst kinda gay.. hehe.. pariah dog.. a typical pandikutty.. taqbir!..

mawar hitam said...

deepak nie tak hbs2 lah dgn cerita dia tu!! ada2 jelah si paria bangang nie! org semua dh meluat kot dgn perangai gila dia tu...! hny org2 pakatan haram je yg sng si deepak nie nak makan, sbb depa tu bodoh bangang semuanya!!

DON MELAYU said...

lorh,rupanya mamat keling ni gay??buruk giler siot..!!aku tahu sebab apa dia bsing sangat sekarang ni,hri tu kan dia ckap nak sruh anwar tampil bagi dia skongan,sebab tu dia bsing dia nak tarikan anwar..dan secara tak langsung dia nak merasa anwar pnya barang kot..apa lagi bang nuar,biasa try melayu,sekali sekala baham india apa salahnya bang nuar..muahahahaha..