MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Tuesday, February 12, 2013

Isu Tunjuk Isyarat Lucah Kepada DYMM Permaisuri Agong.... Cina DAP Dah Mula BIADAP Nak Halau Melayu...? Video 1;15 Minit Ini Jadi Buktinya

Kecoh semalaman kisah seorang berbangsa cina yang terlampau biaDAP sehingga menunjukkan isyarat lucah kepada Permaisuri Agong yang tiba di Lapangan Terbang Pulau Pinang...

Rakan rakan bloggers mendedahkan identiti sipelaku tersebut dalam insiden yang berlaku pada jam 12;50 tengahari. Terbukti perbuatan tersebut memang sengaja dilakukan....,
ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.
Petikan diatas dari Blog AAKJ


Lihat semula apa yang dinyatakan diatas tadi...

"Polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina..". Ini merupakan satu kenyataan berbaur rasis tahap babi hutan seolah-olah mengharamkan mana mana orang melayu menjejakkan kaki dibumi negeri mutiara itu...!

Malah lebih parah lagi, kebiaDAPan itu ditujukan terus kepada seorang Permaisuri Agong, lambang kedaulatan kita semua orang orang melayu yang berpaksikan Rukun Negara.

Mereka baru dapat sebuah negeri pemerintahan DAP sudah mula naik tocang.., bayangkanlah sekiranya Putrajaya milik mereka nanti, apa akan jadi pada nasib orang melayu..?

Ingat semula suatu insiden yang berlaku sewaktu Perhimpunan Haram Bersih 3.0 tahun lepas... Bagaimana aksi seorang wanita cina sesuka hati mahu menghalau orang islam keluar dari negara ini, Malaysia.

Kata wanita cina itu, negara ini miliknya. FUYO..., rakusnya wanita tersebut seolah olah asal usul keturunan nenek moyangnya memang sejak dulu permastautin Tanah Melayu...?

JOM kita saksikan semula video klip 1;15:00 minit ini.


52 comments:

Anonymous said...

Are you ready for PSY...YESSSSSSS
Are you ready for BN....NOOOOOOOO

Tapi pencacai -pencacai UMNO jgn gundah gulana, walaupun BN kalah dlm PRU-13 nanti, Najib tak akan masuk penjara kerana Kerajaan PR akan lantik najib jadi DUTA KHAS DI MONGOLIA

Anonymous said...

Cai pakatan haramJADAH....

Lu mau AUTA apasaja , wa talak kisah wooo....BN/UMNO tetap di hati...

SAY YES TO BN...

HAKTUIIIIIIII to PAKATAN HARAMjadah...

PENGANUT PAKATAN IDOP PON SUKE MOHONG , LAGI MAU MATI PON TETAP MOHONG...

Tgk saje yg mati kat Memali dikatakn mati syahid ,hakikatnya mrk mati menentang pemerintah yg beragama Islam!!!!!!!!

Komunis di agongkn sbg wira!!!!!!!

HANYA ORG YG PENDEK AKAL SAJA YG MENYOKONG PAKATAN HARAMjadah....

suaralensa said...

apa cacai PR kt atas tu merepek? R u ready for BN? NO, (10 orang), YES, (80 ribu orang). Hahaha. Apa? BN kalah PRU13? Yakin ke? Buat lawak lah cacai PR ni. PR memang suka bermimpi disiang hari, angan angan mat jenin lah! Hahahaha

Anonymous said...

1st time aku rasa respect kat bangla, bagi aku, berbanding cina, bangla lebih aku hormati.hidup bangla!

Anonymous said...

Salahkan paklah paklah paklah, dia yg bagi muka kat ngo yahudi ni dulu..PDRM di malukan tanpa usul periksa, kini PDRM da tak ada taring..tinggal gusi aja, melayu Penang aka mamak dulu sokong pembangkang , padan muka..padan muka

Anonymous said...

Ala berapa kerat je cakap no tu, dah cara pencacai, style nuar guna strategi kuno ini, sekerat jer tapi melalak sedunia. Tak berubah dari dulu smpai la ni.

Anonymous said...

Ala cina2 je yg ckp no.kt tmpt lain majlis2 majoriti melayu sokong.lps ni bila bn memerintah blk jgn kasi satu sen pun muka kt cina2 ni

Abg Ben said...

Alaaa...dlm ramai2 yg dtg tu ade le kot 'sebucu' aje puak2 pmbangkang ni, kebetulan pulak dari bucu je yg diorang rakam, mmg nyaring le suara diorang yg terpekik terlolong say 'NO'tu kat recorder...tu yg diorang syok tu...kesiaaaaannn...

Anonymous said...

Punah ranahlah harapan Najib selepas balik Penang semalam. Ingatkan laba yang dapat , tapi bala yang menimpa Najib. tapi aku gerentilah, Najib pasti tersenyum lebar bila dapat tahu kerajaan PR akan lantik beliau sebagai DUTA KHAS DI MONGOLIA , Insyallah selewat-lewatnya penghujung MAC ni. Pencacai-pencacai UMNO , bolehlah hantar Najib kat airport utk berangkat ke MONGOLIA

Are you ready for PSY...YESSSSSSS
Are you ready for BN....NOOOOOOOO

hehehehe

Anonymous said...

Manyak malu ohhh muka Najib , rakyat malaysia dah tak layan beliau sebagai PM , rakyat layan NAJIB mcm BADUT dah skrg ni

Anonymous said...

Gembiranya aku jadi rakyat Malaysia, bila PM dah jadi BADUT sekarang semata-mata nak undi org CINA. Hinanya PM aku sorang ni

Anonymous said...

Pencacai-pencacai UMNO , sila baca blog PAPA GOMO, beliau dah mengaku kalah di P. Pinang.

mampus, mampus.. mampus BN
hancur , hancur ... hancur UMNO

Are you ready for PSY...YESSSSSSS
Are you ready for BN....NOOOOOOOO

Anonymous said...

video PR dah edit/cakap kat mic, kalau tengok kat TV1 punya yg dengar YES, pandai je diorang nak tipu.

Dunia said...

No no no kah kah kaj

Anonymous said...

Salah orang Melayu sendiri yg tidak bersatu dan membelot!!

Melayu PAS dan PKR PUKIMAK yg wajib di persalahkan!!

Anonymous said...

Lenyapkan Khawarij di muka bumi Tanah Melayu "MALAY"SIA!!!

Anonymous said...

Org islam turut berbangga dgn apa yg cina kafir buat terhadap pemimpin seugama & sebangsa dgn kita.tahniah utk rakan2 islam pas & pkr.jika tiada pemimpin islam jgn ingat anda senang2 duduk di malaysia.br anda semua tahu langit tinggi atau rendah.menang sorak kampung tergadai.

Anonymous said...

Apa kelas pemimpin BN. Penyamun kolar putih

Anonymous said...

Suruh the bitch to get out of Malaysia, we dont need bitch like her.

Anonymous said...

Melayu semua apa lagi? Cacing sudah naik ke mata!

Anonymous said...

Kalau komen yang mengutuk YAB PM Malaysia daripada orang kafir, lebih2 lagi Cina Kui, tu biasalah memang depa musuh Islam yang terang lagi Nyata. Tetapi kalau komen yang tak bernas buat PM datang daripada Orang Islam yang Melayu pula tu. Sememangnya Imannya sedang berkocak dengan nafsu syaitan. Kami Umat Islam Malaysia sentiasa berdoa untuk Rahmat dan segala kebaikan buat Malaysia dan Pemimpinnya baik Umarak mahupun Ulamak. Saatnya akan tiba bila doa2 kami Allah makbulkan dengan meniupkan keinsafan ke dalam hati sanubari setiap umat Islam yang bersaudara, maka kami akan bersatu dan menentang juga menghancurkan sekalian musuh2 Islam yang nyata mahupun tersembunyi. Insya Allah. Aminnnnnn.

Anonymous said...

Amin!

Anonymous said...

Amin!

Anonymous said...

sudah sampai masanya cina ni perlu di sekolahkan semula dgn parang panjang buatan penduduk sg manik....sama mcm 13 mei dulu....

Anonymous said...

orang cina cakap,mereka memang hidup dengan tipu. sampai mati pun mereka nak tipu tuhan mereka. baca baca baca. Allah suruh umat Islam membaca. kalu tak baca bukan umat Islam. bab baca tak mau, asyik nak memaki hamun jer. baca la dengan nama Allah. sebelum membaca ingat kepada Allah, moga Allah memberi kita nur hidayah menerangi hati, memberi petunjuk. bukannya maki hamun yang patut keluar, tetapi pujian untuk Allah sahaja. Moga Allah merahmati orang melayu yang beragama Islam serta melindungi kita daripada fitnah.

Anonymous said...

Bangga sangat kau bila rasa dap nak menang ya. Laba apa kau dapat bila dap menang. Kalau dah berkawan dgn anwar aqidah pun boleh jual.

Anonymous said...

Ameen

Anonymous said...

Sponsor la dlm 100, 000 bilah. Bila ready bg tau mahaguru omar din. Nnt dia tau la nak atoq?

Bila bole deliver?

Anonymous said...

kerana "1 Malaysia" maka hilanglah Melayu di Malaysia .. konon satu bangsa satu negara .. salah siapa..siapa yg mulakan angkara.. kalau bukan umno/bn pukimak haramjadah..?????

Anonymous said...

Kita dah boleh start kenal pasti individu cina yg kita patut diajar & patut diselamatkan dalam komuniti sekeliling kita.

Kalau tiada tindakan dari KDN, tsunami pertempuran bangsa akan berlaku dalam sebulan dua ni.

Anonymous said...

jadi cai cina lah kita lepas nih orang melayu dan islam. wahhhh, best nya gilap kasut cina.

Anonymous said...

Apa kelas pemimpin pembangkang? sanggup jual maruah bangsa n agama. Very low class......

Anonymous said...

Kau islam ke kafir?

Anonymous said...

No way penang nak d perintah cina...kita tengok sapa yg get out of this country wo ka lu....

Anonymous said...

.mosidol keramay idop segan mati takmau dgn bangganya akan berkata.. dia punya hal lah.. taqbir!.. gay tua kutok lahanat sekoq akan bertanya dgn bangganya.. can i fcuk u today.. hehe.. taqbir!..

Anonymous said...

.mosidol keramat idop segan mati takmau dgn bangganya akan berkata.. dia punya hal lah.. taqbir!..

..gay tua kutok lahanat sekoq akan bertanya dgn bangganya.. can i fcuk u today.. hehe.. taqbir!..

..liwat tetap liwat.. taqbir !..

Anonymous said...

Cai-cai UMNOngok , sudah bengang sekarang duit banyak habis , sokongan semakin merudum. Keluarlah cai-cai dari parti haramjadah tu.

Anonymous said...

Ingt CIBAI igt nuar brahim yg suke cibai cina.

Anonymous said...

Kita org2 mlyu brsedialah dr skrg waktunya bakal tiba utk kita mprtahankn bangsa dn bumi mlyu trcinta ini. ALLAHUAKHBAR

Anonymous said...

lu ma cibai..gor lux cow punya cina..lancau tarak potong itu pasai haa perangai itu selupa "pandikutty"..talak paham kaa???itu selupa babi ngooooooo...

D bawah Bayu said...

Bukan bangla lah mat salleh derrr

D bawah Bayu said...

Bukan bangla lah mat salleh derrr

4U2EXPLORE said...

Memang tak ada adap. Banyak sangat bawa movies dari Taiwan dan HongKong, ini lah yang membentuk budaya cina. India dengan perwatakan yg diterap oleh filem filem dari India.

Kalau kepada bapa sendiri boleh tunjuk dengan isyarat lucah tidak mustahil kepada Permaisuri agung cina nie bole buat begitu. Ini mesti kes terlepas flight dan kerana terlalu marah disebabkan kesesakan trafik menyambut ketibaan permaisuri, adap sudah tiada lagi.

Tindakan patut diambil.sebagai satu pengajaran pada yang lain.

4U2EXPLORE said...

Memang tak ada adap. Banyak sangat bawa movies dari Taiwan dan HongKong, ini lah yang membentuk budaya cina. India dengan perwatakan yg diterap oleh filem filem dari India.

Kalau kepada bapa sendiri boleh tunjuk dengan isyarat lucah tidak mustahil kepada Permaisuri agung cina nie bole buat begitu. Ini mesti kes terlepas flight dan kerana terlalu marah disebabkan kesesakan trafik menyambut ketibaan permaisuri, adap sudah tiada lagi.

Tindakan patut diambil.sebagai satu pengajaran pada yang lain.

Anonymous said...

Cina cina ini bukan boleh buat baik sangat ! Kalau apa apa terjadi orang melayu mesti kena bersatu kembali !

Anonymous said...

Termasuk la bapak awak sekali, akan kami org hantar bapak awak balik ke negara china.( bercuti terus)

Anonymous said...

Amat biadap betul china sekor ni, dia ingat malaysia negara dia ke, tak sedarlah nenek moyang dia asal dr negara china dtg ke malaysia kerja angkat najis.

Anonymous said...

Salam.. aku sebagai bekas penyokong parti pembangkang dengan ini mengisytiharkan aku dah bosan dengan helah parti pembangkang yang suka janji kosong. orang buta dalam waktu terdekat, tapi orang nampak dalam 4 tahun ni.. HIDUP BN. MELAYU TAK KAN DI TINDAS LAGI. CUKUP DENGAN SEBELUM MALAYSIA KITA BELUM MERDEKA!!!! HIDUP BN, HIDUP MELAYU. MALAYSIA MILIK KITA. JANGAN KITA BIARKAN MALAYSIA KITA DIJAJAH. AKU DOAKAN AGAR BN PEGANG MUTLAK PETI UNDI TAHUN NI.. AMIN RABANAL AL AMIN.... BYE2 PR, BYE2 PAS.

Pipih Melayang said...

Cina laknat ni dah tentu dengan ajenda nya, tapi yang lebeh malang orang yg bergelar Melayu bersekongkol dan terang terang diperalatkan oleh org yg akan tikam dia dari belakang tu memang patut di kerjakan dulu. Golongan Melayu Bangsat ini adalah saki baki keturunan Melayu Mandaliar yg menghancur bangsa sendiri pada zaman dahulu.

Anonymous said...

Skrg semua BN salah bla bla bla..yang melayu pun hentam sama sendiri,,yang hindu dok kata BN perlu undi dia DAP PR perlu india sebab dia penentu.

Udahla wahai bangsaku Melayu,Allah Kuasa Manusia Tiada..Islam Bersatu 1 Melayu polisi setiap orang melayu akan datang inshaallah....

Anonymous said...

Skrg semua BN salah bla bla bla..yang melayu pun hentam sama sendiri,,yang hindu dok kata BN perlu undi dia DAP PR perlu india sebab dia penentu.

Udahla wahai bangsaku Melayu,Allah Kuasa Manusia Tiada..Islam Bersatu 1 Melayu polisi setiap orang melayu akan datang inshaallah....

Anonymous said...

Skrg semua BN salah bla bla bla..yang melayu pun hentam sama sendiri,,yang hindu dok kata BN perlu undi dia DAP PR perlu india sebab dia penentu.

Udahla wahai bangsaku Melayu,Allah Kuasa Manusia Tiada..Islam Bersatu 1 Melayu polisi setiap orang melayu akan datang inshaallah....