Saturday, February 23, 2013

Kak Wan Mohon Rakyat Malaysia Yakin Bahawa....


16 comments:

Anonymous said...

cai-cai UMNO , tolong bagi talian hayat untuk Najib skrg ni. Kencing Najib makin tak lawas.


Seorang lagi nama wanita keluar dari Deepak hari ini

KUALA LUMPUR: Satu lagi nama baru keluar dari ahli perniagaan, Deepak Jaikishan hari ini yang dikaitkan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak iaitu Flora Ong.

Deepak berkata, Najib mengenali dan mempunyai hubungan rapat dengan kedua-dua wanita iaitu Altantuya Shariibuu dan Flora Ong.

Deepak juga mendakwa Najib memberikan sokongan kewangan kepada kedua-dua wanita ini.

Pampasan untuk anak Antantuya

Deepak hari ini berjanji akan memberikan semua pampasan yang beliau perolehi dari tindakan samannya ke atas Datuk Seri Najib Razak kepada anak dan keluarga wanita Monggolia yang dibunuh dengan kejam, Altantuya Shariibuu.

Ini kerana, merekalah mangsa sebenar dari kematian wanita dari Monggolia ini, kata Deepak kepada Harakahdaily.

"Saya berjanji akan memberikan seluruh pampasan yang bakal saya perolehi dari saman ini kepada anak yatim yang ditinggalkan Altantuya dan keluarganya.

"Biarkan kebenaran terdedah (melalui saman ini)," tegas Deepak dalam kenyataannya.

RM100 juta saman

Deepak hari ini memfailkan saman RM100 juta ke atas Najib Razak kerana mendakwa beliau sebagai orang yang tidak berkredibeliti.

Beliau juga mengaitkan adik beradik Najib dalam kes ini iaitu Nazim dan Johari Razak di samping isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.

Ini kerana, kata beliau, ketiga-tiga mereka mempunyai kaitan secara langsung dengan kes pembikinan akuan bersumpah kedua yang dibuat oleh P Balasubramaniam. -HD

Anonymous said...

anjing fuckatoon cukup percaya cerita dari dee-fuck yg.pasti dah dibayar mat jubo. Zul nordin kulim bandar baru dah mendedahkan kesanggupan mat jubo kasi duit pada seseorang jika mampu buat cerita atan-tuya...

bukti bergambar ttg.mat jubo dan segala kejahatan dia termasuk tak mahu bersumpah tu mereka buat pekak jee..Ni mmg.keturunan si kitol haramjadah.

BTW, melayu komunis penjilat Syiah saja yg.akan mencintai mat jubo dan mengundinya.

gen2felda

Anonymous said...

anuar saman nalakurapan 100 juta..kalo anuar benar2 anak jantan, sila percepatkan kes tu..Nalakurapan dah tak sabar nak dedahkan banyak video pada mahkamah !!!

Anonymous said...

Pagi-pagi anjing lbgt dah melalak. Nicky jis suruh balik kandanglah. Cepat-cepat sikit nanti kene sembelih. Take beer! Take beer! Take beer!!..
-kerusiroda

Anonymous said...

Ini aku ambik dari akuan bersumpah yang pertama dari PI Balauntu tatapan cai-cai UMNO.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Anonymous said...

TAHNIAH CHUA JUI MENG !!!

Tugas anda untuk menenggelamkan kapal komunis dan gay fuckatoon johor dah hampir selesai.. Bravooo!!

Dan kepada penjilat mat jubo kat atas, akaun bersumpah boleh dijual beli oleh mat jubo dengan duitnya yg.banyak hasil sumbangan dana dari yahudi..

I Love Johor

Anonymous said...

fitnah dari deefuck tak habis-habis penganut fuckatan ni copy paste kat sini. Satu je la pertanyaan aku, sepina untuk Najib dari Perancis bila nak sampai... bukan isu sepina tu antara kesinambungan cerita BODOH fuckatan dari hantu Altantuya ke?? Bila nak sampai sepina tu wahai fuckatan setan oooiii????

Anonymous said...

Mamat fuckatan klentong rakyat meroyan. Takde orang yang percaya dengan klentong bodoh kau.

Anonymous said...

PKR sabah bagi nuwaq anugerah gelaran anmende ntah !...Mat sabu dah lama bagi gelaran kat Pak Sheikh ..gelaran Al Juburi ! jahat toiii mat sabu norhh!

Anonymous said...

AKU TENGOK SEKARANG NAJIB BEGITU SENANG HATI SEKARANG. MUNGKIN BELIAU TAHU DATUK SERI ANWAR IBRAHIM AKAN LANTIK BELIAU JADI dUTA KHAS KE MONGGOLIA.Bagaimana cai-cai UMNO, hangpa pakat panggin Najib dengan panggilan Mat-Monggol

Anonymous said...

Kunyah dan telan je la semua dakwaan fuckatan2 songsang tu. Telan sampai hadam pastu pergi berak. Kemudian tadah montot kat puak2 tu minta disondol dan dijilat. Yarkkkkk! Percaya je la...

BLACK said...

WAA..NMPK X???BELOM APA2 PARIAH NI DA TAU DY AKAN MNG SAMAN 100JUTA.MMG XSYAK LG INSTITUSI PERUNDANGAN DI MALAYSIA NI MILIK PAKATAN HARAM.HATI2 SEMUA.

Anonymous said...

Penakut rupanya cai-cai UMNO ni.. sebelum perbicaraan dah ketar lutut & kencing sudah tak lawas.... hehehehe . Tak sabar rasanya tunggu Najib kat Mahkamah nanti

Anonymous said...

Barua PR yg menyalak kt sini ni sekor jer, anta komen banyak2 kononnye mcm ramai laa..amek tulang seketul lumur ngan taik baling jauh2..dia dh dpt tulang tu nnti senyap la tu..tulang ngan taik memang kegemaran barua2 PR.tu pasal boddo piang

Anonymous said...

anwar bijak.. Bila pru dah dekat dan dia dah tak ada isu maka dia upah deepak buat statmen baru tok panaskan kempen dia. Dia peduli apa sebab melengah2kan kes adalah kerja dia.. Dia ingat dia boleh jadi pm lepas ni dan semua masalah akan dia selesaikan. Dan bila dia kalah dah tentu deepak akan lari ke negara asal dia dan tingalkan kes macam tu je.. Macam bala..

Anonymous said...

JAHATNYA JIBBON AL JUBURIN/ANALSEKS AL TAN TU YA...!!