MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Sunday, February 10, 2013

MAHSYUUKS..! Setiap Rumah Urut Di Selangor "Kasi Wang Besar" Setiap Bulan....... Itulah Pasal

Bekas Pegawai Khas Ronnie Liu, Jafrei Nordin meminta Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor itu supaya tidak menimbulkan isu remeh sebaliknya menjawab soalan pokok yang dibangkitkannya semalam.

Jafrei berkata, dakwaan Ronnie yang beliau mencetak kad nama secara sulit tanpa pengetahuan wakil rakyat DAP itu adalah cubaan untuk mengalihkan isu besar yang harus dijelaskan kepada rakyat.

"Saya seorang profesional yang mana jika berurusan, saya akan pastikan segala dokumen rasmi lengkap.

"Kepada Ronnie, jangan cuba membuat provokasi terhadap saya, kelak beliau yang malu besar kerana saya tahu apa yang beliau tahu," katanya ketika dihubungi Mingguan Malaysia di sini hari ini.

Semalam, Jafrei, 41, mengumumkan peletakan jawatannya serta-merta sebagai pembantu khas Ronnie selepas hilang kepercayaan terhadap bekas majikannya itu selain sikap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pandamaran itu yang cuba memecah-belahkan rakan sekutu dalam pembangkang iaitu Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Selangor.

22 comments:

Anonymous said...

Kongsi Gelap, Ah Long dan gangsterisme wajib dibanteras supaya rumah-rumah urut dan pusat perjudian haram dapat dikurang atau dihapuskan. Wakil rakyat yang dapat komisen dari kegiatan haram juga perlu didakwa dan diheret ke muka pengadilan.

Diharapkan juga supaya kes penyelewangan kuasa dan rasuah yang terhenti akibat kematian Teo Beng Hock disambung semula oleh pihak berkuasa. Semacam ada isu besar yang cuba dirahsiakan apabila sprm dijadikan kambing hitam berikutan kematian Teo.

Anonymous said...

Biarlah...Masa BN perintah..asyik asyik kena raid...silap aribulan masuk 999

Sekarang best....rasa lenguh..pilih ajer..

Dulu nak urut kena pi sampai Kepong...Pudu

Sekarang..bukak pintu depan rumah dah ader..

Lepas dengar ceramah...mesti rasa lenguh berdiri lama kan..so apa lagi...pi urut kaki lah..

Hidup PAKATAN RAKYAT

otaistillkick said...

Dalang Wayang Kulit Di Cari ... Bertahun Menghilang

Rakyat ingin tahu kenapa dua anggota polis tu membunuh. Selama ini mereka tiada kaitan dengan ALTANTUYA SARIBU . Atas arahan siapa sebagai dalang pembunuhan. Mereka bukan gila jika kerja pun pengiring PM.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=337207966385778&set=a.227281110711798.41196.227154754057767&type=1&ref=nf

Anonymous said...

Rakyat nak tau juga kenapa dng gaji RM 1..ANUAR IBRAHIM boleh hentam chinadoll..adakah duit tu disponsor oleh kerajaan SELANGOR..muahahahaha

Anonymous said...

Awat yg dok kalut sangat dgn minah mongolia sorang ni? Kat malaysia, hari2 tawkey disco, gheja money lender & ejen2 maksiat lain kena tembak hampa tak kalut pon ?...

Anonymous said...

PAS menang tidak banyak KERUSI dalam negeri selangor.maka dia[pas]tak bolih mengambil apa2 tindakan terhadap SEMUA JENIS MAKSIAT dalam negeri itu.semua cadangan2[untuk membenteras semua jenis maksiat] yang dikemukakan olih wakil2 PAS didalam parlimen[DUN] negeri selangor, dan dalam MESYUARAT AHLI MAJLIS dijabatan pihak berkuasa tempatan selangor tetap akan DITOLAK[secara mejority] olih wakil2 dari parti PKR dan DAP kerana ahli mereka[PKR dan DAP]adalah lebih ramai dari wakil PAS[negeri selangor].sebab itulah maksiat menjadi2 dalam negeri itu.jadi wakil2 dan ahli2 PAS hanya main tengok aje akan gejala2 maksiat dalam negeri itu dan tak bolih buat apa2[sebarang jenis tindakan].

Anonymous said...

..entah!.. sibuk betol lebai2 kulop dgn situya tu.. bkn nya baik pompuan sekoq tu.. mati sbb nak peras ugut.. cer kalau gay tua konon2 nya diugut bunoh dgn pantas peliwat sekoq tu lari ke dutaan turkey.. hehe.. taqbir!..

Anonymous said...

DAP patut dihapuskan

Anonymous said...

This makes the mixing phase a lot easier, just put in your
concrete and
water, and off you go by the wheelbarrow load.
Make sure that you don't end up with a look of patches by checking to see that the glitter falls all the way around the edges of a newly-painted area. And when we would cut for the plumbing work, I had to patch around that and make it solid.

Anonymous said...

Wash your curly hair at the very least two days in a week.
My hair doesn't always look good when I'm going to attend
openings and red carpet events. Generally, these products are more expensive
than their watered-down counterparts, but you can find a few
affordable pure silicone hair products (see below).

Anonymous said...

Eva Mentis seemed like someone who had gone though what
I was going through so I ordered the product I got it in 10
days and I started using it immediately From the very first application I could feel a difference.
Before you apply heated gadgets onto your hair, protect your hair with heat protectant
sprays and also serums. Once you have determined what kind of
texture your hair has, you can then start using one
of the techniques described below to improve it. From my experience, it is quite
difficult to style hair immediately after a hot
oil treatment, so you might want to skip the curling iron or hot rollers.
Essential oils are very good agents to make the hair grow stronger, fuller and thicker.


Also visit my web blog - how to make your hair grow faster

Anonymous said...

This will give you an idea on the reputation of the company.
The particular classy aspect along with self-assurance which Hermes Birkins purses supply most women position these individuals the most sough immediately after manufacturers
for most girls getting databases. Now, many Indian advertising agencies begin to pay more attention to
Indian Hindi news and this can be led to the increase in
revenue generation. Assuming there is a God and assuming that the Bible
is God's word and an historical record of His activities (and you won't hear
anything to the contrary in church and from other formal Christian religious organisations) then the standard hype you hear, the
standard image projected of God (and son) tends
to be 'warm and fuzzy'. When scrapping with newspaper clippings, in
most situations it is important to take the proper steps to make
them archival safe before putting them with your photos in your scrapbooks.


My web blog; egyptian newspapers

Anonymous said...

Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat acid
content in the soil composition. Cypress mulch has organic compounds that are
allelopathic. Starting Your Very First Flower Garden Preventing Pests and Diseases
in the Perennial Garden Gardening Tips from Fellow Gardeners.


my homepage - mulching

Anonymous said...

These were referred to as Linotype and Intertype machines.

Your local newspapers are dynamic ways to boost your business in more
far-reaching local coverage in your city. Hamas itself would believe it can take over the entire movement,
making it more violent against Israel and aggressive toward other Palestinians", says Barry Rubin in a commentary on UPI. Generally Tuyetkegel Blognic could be consisted of any types such as social, economic, political, art, cultural, terrorism, suicides, religious, health, technology, science, business, marketing, and disaster news. A writer in San Francisco can read a story in New York at 3:00 AM (EST) and have it ready to go in his own paper for the Midnight (PST) deadline.

my blog; click here

Anonymous said...

Samuel Huntington's Clash of Civilizations, wherein the Judeo-Christian West vs. Include the locality Most realtors, property brokers and owners miss out on this when placing ads in newspapers for selling or leasing their properties. How to Unlock the Egyptian Level in Golden - Eye 007 I know that too unlock the Egyptian level i have to complete the game on 00 agent but i was just wondering something. An animal is substituted at the last minute and so God says "ha-ha, fooled you, I was only playing a little joke". The higher the or TC the softer and more lustrous the fabric and the more durable and less prone to shrinkage.

Also visit my homepage: egyptian newspapers

Anonymous said...

Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat
acid content in the soil composition. Owning a regular lawn mower does not
mean you have to give up on mulching your yard; you
just have to be willing to do some work. The less competition, the better off your plants will be.

Anonymous said...

Also, they are lighter and can be used around plants which prefer somewhat acid content in the soil
composition. Owning a regular lawn mower does not
mean you have to give up on mulching your yard; you just have to be willing to do some
work. The less competition, the better off your plants will be.

Anonymous said...

After application the hair is simply dried, either naturally or using a drier.

Right away register your GHD curly hair straightener concerning the
GHD webpage so that you just can enact the 2-year ensure
as well as to look at to make certainyours is genuine.
It has been proved that products which contain vitamins
will strengthen your hair.

Look into my blog post - hair products

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump