Monday, February 25, 2013

Malang Sungguh Nasib Wanita Ini Suaminya Seorang Penyamun Paling MERBAHAYA...! Owh.., Kamal Hisham

Kamal Hisham bukan sahaja seorang Penyamun Tegar..., anak kelahiran Majidee Johor ini seorang yang Penakut Tahap Gaban kerana masih belum berani untuk pulang dan membuktikan semua tuduhan tuduhan palsunya terhadap Tuanku Sultan Johor, Tuanku Sultan Ibrahim Ismail.

Penyamun Tegar yang memboncit dengan kekayaan jutaan wang ringgit hasil daripada kerja menyamun setelah bermodalkan tipu helah menjual nama Sultan Johor, masih berada diluar negara berbelanja sakan di Dubai dan beberapa negara Eropah.

Untuk membaca semula segala jenis penipuan oleh penyamun yang bernama Kamal Hisham, anda boleh klik SINI.

Sekarang ini difahamkan Kamal semakin resah kerana segala fitnah dan tuduhan palsu terhadap Tuanku Sultan Ibrahim tidak berjaya merosakkan minda rakyat. Apatah lagi rakyat di negeri Johor sangat mencintai seorang Sultan yang berjiwa rakyat, mudah didekati...

Penyamun Tegar ini beberapa kali sudah cuba mahu menyelinap pulang ke tanahair secara "pintu tikus" tetapi tidak berjaya. Apakah Kamal fikir bahawa sistem keselamatan negara ini tidak akan dapat mengesan kepulangannya..? Tambahan pula seekor Penyamun seperti Kamal ini sudah berada dalam senarai Most Wanted Person..!

Iya, sudah 5 Waran Tangkap oleh pihak berkuasa kerana pelbagai kesalahan terutamanya kes pecah amanah tahap melampau, selesai semua dikebasnya..., habis semua orang ditipunya dengan menjaja nama Istana Sultan Johor.

Yang paling perit menanggung segala-galanya sudah pasti isteri Kamal Hisham sendiri. Mempunyai seorang suami yang hidup mewah TETAPI datang dari wang haram jadah..., hasil dari menipu, merompak, menyamun...!

Nantikan sambungannya.....

18 comments:

Anonymous said...


* Najib mana lu mahu lari sekarang . Pekung kamu sudah pecah . Jgnlah berlagak baik & alim . Penjara sungai Buluh adalah temapt kamu selepas PRU nanti. Cai-cai UMNO , tak nak spin ke cerita ni.

Sumpah PI Bala: SD1 yang benar


Lu Wei Hoong
10:25PM Feb 24 2013


Penyiasat persendirian P Balasubramaniam bersumpah bahawa pengakuan berkanun pertamanya bertarikh Julai 2008 yang mengaitkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu adalah pengakuan sebenar.

Balasubramaniam yang mengalirkan air mata ketika tiba di KLIA petang ini menyatakan sumpah tersebut sambil memegang satu kitab Hindu Bhagavad Gita dan menegaskan bahawa pengakuan berkanun yang dibuat untuk membatalkan pengakuan pertama adalah tidak benar.

“Saya mengaku dengan kitab suci ini bahawa SD pertama adalah benar dan tiada yang benar melainkan yang benar. Saya meminta maaf kepada anda semua bahawa SD kedua adalah tidak benar," katanya.

SD pertamanya mengandungi butiran mengenai interaksinya dengan beberapa personaliti menjelang hari kematian Altantuya.

Antaranya, beliau mendakwa Najib mempunyai hubungan rapat dengan Altantuya.

Sehari selepas itu, beliau bagaimanapun menarik balik SD tersebut dan mendakwa beliau membuat pengakuan berkanun pertama itu dalam keadaan dures.

Beliau kemudiannya meninggalkan Malaysia dan mendakwa pengakuan pertama adalah pengakuan sebenar dan SD kedua pula dibuat dalam keadaan dures.

Balasubramaniam kini kembali ke Malaysia untuk berkempen untuk Pakatan Rakyat.

Katanya, beliau akan mendedahkan lebih banyak maklumat mengenai pembunuhan Altantuya sedikit masa lagi.

Balasubramaniam ketika ditanya berkata beliau tidak akan cuba mendapatkan kerjasama Deepak Jaikishan, ahli perniagaan yang terlibat dalam menyediakan SD kedua.

Beliau sedia untuk bekerjasama sekiranya Deepak datang mencarinya, namun beliau tidak akan mencari Deepak, katanya.


Anonymous said...

Akuan bersumpah pertama dari PI Bala untuk tatapan cai-cai UMNO.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Anonymous said...

Pencacai fuckatan dah usung fitnah dari bala . Boleh caya ke si bala tu . Sampai sekarang lari tah ke mana. kalau betul ngape sembunyi. Dah tak ada isu dah. Dok fitnah najib pulak. Ha ha ha rakyat dah tau tipu helah puak fuckatan luar tabie ni

Anonymous said...

PI Bala jugak bersumpah yang Mak dan Bapak kau tak penah kahwin...

Anonymous said...

Ha ha ha Deepak pulak . deepak karpet yang dah muflis tu pun dibawa nak fitnah najib. Mana datang tah. Terdesak sangat puak fuckatan haram ni. Ha ha ha ha ha

Anonymous said...

Cai-cai UMNO bleh ke aku panggil Najib Al-Duburi... nampak mmg sesuai dgn Najib ni. hehehe

Anonymous said...

cai-cai umno bleh ke aku panggil Najib Al-Duburi....haha boleh saja asal ko dapat buktikan seperti Filem China Dol dan Azmin jamban kalau takat nak citer bab SD Bala yang MUZABZIB tuuuu buat ngabih an boreh jooo jang oiiii

Anonymous said...

PI Bala Keling kata yang SD pertama betul (sambil mengalirkan air mata) tapi yang kedua salah (sambil mengalirkan air koneknya ke mulut Anwar Ibrahim).

Woi Cai Cina Bangsat!!! What makes you think that the second one was false? Kalau dia boleh tipu the first or the second time, anytime lah dia boleh tipu. Bodo punya cina makan babi.

Lu ha cina yang bernama Lu Wei Hoong, boleh makan babi sekor, gumuk punya, lepas ni boleh BELAH DARI TANAH MELAYU.

CIBAI!!!

Anonymous said...

bala bersumpah pegang kitap hindu. maka percayalah orang islam pakatan bahawa bala bercakap benar. najib bersumpah dengan nama allah pegang al quran, maka masih dianggap najib berbohong. yang manakah perlu kita, org islam perlu percaya.. bala atau najib?

Anonymous said...

Najib sudah kena makan sumpah , kata tak kenal dgn Altantuya. Sekarang persoalan sudah terjawab di mana mmg Najib kenal rapat dgn Altantuya. Cai-cai Umno tak rasa malu ke , sokong Najib yg punya moral yang menjijikkan.. eee gelinya aku.. kah kah kah
-Tak kusangkan Najib melakukan seks luar tabi'i dgn Altantuya. hehehe

Anonymous said...

Mintak Anwar bersumpah jugak.

Anonymous said...

Apa?

Jibbon menjubo Al Tan Tu Ya?

Apa ke jadah punya perangai ni, main belakang? Frakk you!

Anonymous said...

puak-puak fuckatan jadi anjing pit siang, kapal singki & anuwar juburi kepala babi

Anonymous said...

One should apply minimal pressure to lift these concrete grinders and also
hold it in flat motion while working. Despite the fact
that it uses concrete, an unfriendly environmental material, it has a
few advantages over tires and shares most of the earthship advantages.
Flawless Flooring's polished concrete floor product boasts durability and decorative seamless surfaces made mainly from epoxy and polyurethane materials.

Anonymous said...

Much of the Christmas celebration actually begins in the last week leading up to Christmas and
this is the time that the event s joined by those taken flights to Egypt from UK and other places.
The particular classy aspect along with self-assurance which Hermes Birkins purses supply most women position these
individuals the most sough immediately after manufacturers for most girls getting databases.
The news that you as a reporter tend to report must be based
on fact. Simply put on heavy eyeliner on your eyes and make sure that they extend beyond the edge of your
eyes and let the line go upward. Both clutched
and being clutched, she was driven to the safety of her home by the motorcyclists.


my blog - egyptian newspapers

Anonymous said...

Its not surprising that people might become depressed during stressful times – such
as going through a divorce, caring for a sick relative or financial
problems. When a patient comes to me with symptoms of this disorder,
I do not respond with mind-dulling medications or invasive techniques.
And, for individuals who are eligible for both CLASS and Medicaid,
a portion of the CLASS benefits will be used to offset the costs to Medicaid.
Michael has done his stint and it should be left to rest.
She was not the type to accept poverty and illiteracy without protest.


my web site ... macrural

Anonymous said...

It is widespread thing to encounter some sorts of illnesses within our life, but the factor is it really is uncommon to meet the proper
treatment as soon as. Predominantly the computer software will endeavor to lure you
into paying for non-existent software program to clear away the viruses that are infecting your Computer.
Company Name: Fayette Chiropractic Center Address: 126 New Hope Road,
Fayetteville, Georgia 30214 Contact Telephone Number: (770) 461-2225 Fax Telephone Number: (770) 461-0186 Email:
info@fayettechiropractic. Michael has done his stint and it should be left to rest.
Finally, I think anyone would be inspired by Lynda's story.

my website; marconi

Anonymous said...

This will give you an idea on the reputation of the company.

There were also interesting garden "flowers", made from tin cut into
petal shapes, bolted together on an aluminum rod, with bottle caps
as the center. Born in the village of Kafr Tahla outside of Cairo, El Saadawi received female genital
mutilation (FGM) when she was six years old. An animal is substituted
at the last minute and so God says "ha-ha, fooled you, I was only playing a little joke".
The second and major mutiny ends with a bang and not a whimper.


Also visit my page - egyptian newspapers