Friday, February 22, 2013

Nick Ajeees Jilat Tapak Kaki Anwar... Hmmmm Sodapnyer


18 comments:

Anonymous said...

ehhh yg 18X kat atas tuh rupa macam ANWAR IBRAHIM kan?

Anonymous said...

dia la tuhhh

Anonymous said...

Dia lebih suka ayam jilat anu dia.......

Anonymous said...

Salam Perjuangan..
TOLONG JANGAN LEKA DAN SELESA.. PUTRAJAYA BELUM SELAMAT LAGI!!


Jgn fikir soal ramalan, itu sbg 'sweetener' supaya jentera UMNO BN leka, syok sndiri dan mula lalai. Anggaplah kita akan hadapi perperangan, battle ship.. direction mesti tepat, must GO AHEAD!!

jgn lihat godaan di kiri kanan..

Musuh yg amat dahsyat sedang tunggu utk menghancurkan kita. PR anggap inilah peluang terbaik mereka utk habis2an tumbangkan UMNO BN. Anwar sudh caturkan ini peluang akhir utk dia jd PM!! Mereka akan buat apa shj, gunakan taktik paling kotor dr luar negara utk musnahkan UMNO (mereka tk kisah sgt dgn MIC MCA, itu senang urus)

PR akan pakai semua perkakas yg ada dlm kerajaan jika mereka menang (minta Allah jauhkan) utk balas dendam pd pemimpin UMNO BN.. terutama Tun M, DS Najib, Rosmah dan penentang2 Anwar.

Misi balas dendam ini dikhabarkan sgt mengerikan, dn Polis akan diperkudakan sepenuhnya utk capai cita2 ZALIM Anwar ini..

Kita tiada pilihan melainkan sepenuh jiwa raga mempertahankan PUTRAJAYA seterusnya mengembalikan 2/3.

DS Najib sudah lakukan yg terbaik dan bermacam2, jgn last minute ini ada yg jd dalang pengkhianat utk sebarkan fitnah buruk pd DS Najib/Rosmah dr DALAM JENTERA UMNO SENDIRI (aku sudah hidu maklumat)!! terpulang kpd kita utk fikir pakai otak atau kepala lutut.. Skrg we MUST ALL OUT with FULL THROTTLE!! PAS pn sudah ada treler propagand.. UMNO masih pakai cara lama??!

Skrg masa bkn bermain2 lg.. bukan masa utk buat lawak.. be serious, tingkatkan motivasi dan smgt juang utk jentera BN!!

Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan perolongan ALLLAH..

Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malat petaka..

skdr ingatan dr rakyat biasa yg tiada apa2 jawatan..

AMIINN!!

Anonymous said...

woii pncacai umgok wa nk kasi tau ckit yg umgok ni da dlm ICU da...tnggu mse je nk d talkin kan...al fatihah..

raismazzadam said...

kita tgk sape baca talkin dulu..lu sedia batik lepas dgn kapan banyak2..gua sediakan lu LUBANG BESAR PUNYA UNTUK LU DENGAN ALJUBURI DLM SATU LIANG LAHAD.,GUA RASA MASAK LU KAT DALAM SANA..

Anonymous said...

UMNO dalam ICU?? Kah kah kah kah kah.... kalau dalam ICU maksudnya belum mampus lagi, masih ade harapan untuk hidup pulih kembali. Tapi fuckatan nyawa dah dihujung tanduk setan... sediakan la kapan je eh... tak lama lagi tu nak kene bungkus dengan rakyat..!!!!!

Anonymous said...

memang patut pun Al-Juburi kata pork nick ni jahil agama... konsep bantuan pemimpin terhadap rakyat pun tak pernah tahu...

Anonymous said...

ehhh yg 18X kat atas tuh rupa macam ANWAR IBRAHIM kan?

___________________

Kalau dah sahih dia, tangkap dan penjarakan dia, jangan dibiar bebas kesana sini.

Anonymous said...

Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malat petaka..

Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan perolongan ALLLAH..

_______________________

Guna agama bila terdesak dan jika ada kepentingan, dulu ngata pembangkang, sekarang ni umno pulak yang buat

Anonymous said...

Saturday, 23 February, 2013
Anonymous said...
ehhh yg 18X kat atas tuh rupa macam ANWAR IBRAHIM kan?

___________________

Kalau dah sahih dia, tangkap dan penjarakan dia, jangan dibiar bebas kesana sini.

Saturday, 23 February, 2013

---------------------
Saya kata MACAM ANWAR IBRAHIM...saya xkata itu sah ANWAR IBRAHIM lol..

Anonymous said...

Berkat doa dan solat hajat PAS, akhirnya Allah mengizinkan Tun M masuk dan bersolat dalam Baitullah

Anonymous said...

Apa kata ko org penyokong PAS pakat-pakat buat laporan polis jika buku Air Mata Memali dan Kafirkah Aku tulisan CN Afghani tu tak betul. Sampai hati pemimpin yg mendokong kepimpinan Ulama dan ke arah perundangan Islam sanggup mengebas dan songlap duit dema org ramai pada anak-anak yatim dan balu.

Anonymous said...

Ada tak hukum hudud untuk org yg kebas dan songlap duit derma org ramai pada anak yatim dan balu?

Anonymous said...

Penerima BRIM macam ayam dan lembu.... ada tak Nabi guna perkataan yg seumpama itu. Setakat ikut sunnah pakai serban, jubah, simpat janggut sejemput...brother singh pun ramai gak yg seumpanya malahan janggut depa lagilah lebat.

Anonymous said...

TGNA ni pernah kata akan bersara jika Tun M bersara..... Tak boleh pakai cakap org tua ni. Klau banding dgn Tun M... maka Tun M ni jelas mengotakan apa yg dikata. Tun M tak perlu tunjuk zuhud makan nasi bungkus sana-sini.. tapi Tun M sanggup tinggalkan kedudukan yg paling tinggi. Sebab itu Allah telah mengizinkan Tun M masuk dan bersolat dalam Baitullah. Hanya Allah sahaja yg maha mengetahui.

Rehan Ahmed said...

Most Expensive Cars in the World, Top Concept Cars, Top Strange Vehicles in the World and Car latest hot top Wallpapers
worldlatestvehicles.blogspot.com

Anonymous said...

..moosidol keramat idop segan mampos takmau mana dia mau besara brader.. hehe.. mampos pun kalau boleh dia takmau tau.. dia mau tongkat langit.. taqbir!..