Friday, February 22, 2013

Nik Ajees Wali Selipar Terompah Lebih HINA Dari Haiwan...! Korang Tak Percaya...? JOM Tengok Nie...

WOI WALI SELIPAR TAHAB JAMBAN....!!

MAK KAU PUNYA POOKS LA WEI.., YANG KAU BAGI DUIT BANTUAN MASA PILIHANRAYA KECIL NI APA KER JADAHNYA WALI SELIPAR....??

33 comments:

Anonymous said...

Cuba kalau Nik Ajees ni orang Amenonok, tentu dia tak dihina macam ini.. Sebab dia orang PAS kan, maka dihina la dia siang malam oleh puak-puak AmNonok ni, hatta masa tidur pun puak-puak samseng haramjadah Amnonok akan berkokok menghina dia.. Kalau dia bukan ulama pun, kalau dia pekerja kilang pun, atas dasar hak asasi manusia, tak perlu lah buang masa hina orang.. Dapat apa? Dapat title Dato' ke kalau hina dia.. Kalau setakat dapat dosa, baik takyah..

Lu hina dia kalau dia penyamun pun, pahala lu semua bagi kat dia.. Lu akan menjadi insan yang muflis lah di padang mahsyar nanti.. Ni bukan aku cakap, ni Nabi yang cakap.. Gasak la lu, hari-hari menghinakan diri sendiri.. Lu mana mana ada nilai.. Nilai peribadi lu lagi rendah daripada khinzir..

Anonymous said...

Mangkok kat atas ...org xkan mengutok sesuka suki...dah di tegor akan kemungkaran tapi di balas dgn maki hamun, nista serta dgn pantas mengKAFIRkan UMNO...

Kalo PAS/pakatan haram mnghina malah mngafirkn org2 UMNO bole pulak ye...bukan baru trjadi tapi dah brpuloh tahun ...sbb tuhla Allah Taala hijabkn hati korng melihat kebenaran krn kemungkaran yg korg lakukn..sehingga kini korg sgp menggadaikan kalimah Allah demi perjuangan ke Putrajaya bkn perjuangan krn ISLAM......


Anonymous said...

Anon kat komen no tu: Dengar, dengar. dengar.... mulut janganlah terlalu "bangsat" sampai mengikut tak tentu usul. siapa yang menonok kan diri sendiri kalau bukan mulut Nik aziz itu sendiri yang berlancang. Janganlah nak salahkan orang umno atau pas ker sebagai bantaian. org PAS sendiri pun dah muak dengan kepala2 yang ada dalam kepimpinan PAS. Memanglah sapa-sapa yang ada dalam UMNO tak kerna hina macam ni sebab org UMNO tak suka maki atau hina orang, apa lagi mengumpat atau merendah-rendahkan orang lain.... Tanya lah POK NIK bila orang tanya... "Apa pandangan Tuan Guru mengenai kemungkinan PAS akan keluar dari pakatan berdasarkan situasi semasa sekarang ni bila rakan sekutu tak berapa perduli dengan ketetapan atau pegangan PAS?" nak tau POK nik jawab apa.... "MENGARUT!!!!!!" beliau maksudkan mana mungkin itu berlaku...fuh gila punya taksub dengan TAHALUF SIASI...yang malangnya di ikat bersama KAfir Harbi...so siapa yang cari nahas? UMNO gaks ker?

Mama Carrie said...

Anon no. 1.. Sedorlah sikit oiiii. Anon no. 2 tu cume kutok Nik Aziz sorang.. sebaliknyer Nik Aziz kutok lebih 500,000 org penerima BR1M. Jadi siape yg muflis kat padg masyar skrang? sorang lwn 500,000... congak2 lah sendiri...

Anonymous said...

".... Lu hina dia kalau dia penyamun pun, pahala lu semua bagi kat dia.. Lu akan menjadi insan yang muflis lah di padang mahsyar nanti.. Ni bukan aku cakap, ni Nabi yang cakap.. Gasak la lu, hari-hari menghinakan diri sendiri.. Lu mana mana ada nilai.. Nilai peribadi lu lagi rendah daripada khinzir.." ni ANON comment # 1.... wakakakakakakaka... dia tak perasan...dia pun hina orang.... dia bukan jer muflis di mahsyar...tapi lebih rendah (pendek) dari khinzir.....jangan layan lah pembaca semua...penulis tu budak mentah jer...yang sian merambu...malam kejar ceramah...lewat malam .... entah apa jer yg dia buat agaknya...kita tak tau kan..... BO LAH WEIII

Anonymous said...

Anon atas sekali...

Ko kena makan pil B12, B6 dan Bcompleks untuk otak jadi sihat.Jangan lupa juga, makan pil Viagra dgn nasihat doktor untuk hidup lebih ceria.Lakukan senaman berkala 30 min setiap pagi untuk mengelakn minda ko terus jadi bongok!

Anonymous said...

Nik Aziz sendiri yang membuka ruang dan peluang untuk dihina dan dikutuk. Minda Nik Aziz semakin bercelaru dan sudah tidak mampu lagi berfikir secara rasional. Dar dahulu pun Nik Aziz suka menyamakan manusia dengan haiwan. Beliau terlalu gemar orang yang dilihat tidak sealiran dengannya sebagai kera, ayam dan lembu sebagai perbandingan. Ternyata beliau bercakap ikut suka hatinya sahaja. Akhirnya beliau sendiri yang terpaksa menerima padah diatas keceluparannya sendiri. Untuk menyelamatkan diri perkara paling mudah ialah menuding jari kepada orang lain.

Kenapa Majoriti penerima BR1M dan BR2M adalah orang Kelantan? Ini kerana hasil 'usaha gigih' Nik Aziz sendiri yang telah 'BERJAYA' menjadi 'PENTERNAK' ayam dan lembu sehingga Kelantan menjadi negeri yang mempunyai bilangan 'ayam' dan 'lembu' terbanyak di Malaysia. TAHNIAH kepada Nik Aziz. Wallahualam.

bukan perak man said...

klu takut kena sumpah jadi lembu ke ayam ke, duit tu derma je kat tabung palastin, selesai !

Anonymous said...

PI Bala akan pulang ke Malaysia Ahad ini dan berkempen untuk Pakata Rakayat. cita-cita najib utk ke Monggolia semakin cerah bagi mengimbau kenangan manis bersama dengan Altantuya. Cai-cai UMNO, buatlah sambuatan besar-besaran sempena pemergian Najib Altantuya ke Monggolia nanti.

Anonymous said...

JIRAN AKU PENGANUT PAS MEREKOT...PI AMBIK DUIT PAKAI REBEN DGN TOPI..TAK KASI ORG KENAL....NAMPAK BAYANG ORG KAMPUNG KENAL....MALU TERSIPU SIPU!!! HEHEHEHE.......KANTOI !

Anonymous said...

Yang komen psl bala ni salah seekor lembu kot.. orang cakap pasal lain.. dia komen lain.. tadak otak ka?

Anonymous said...

Cai-cai UMNO bila dgr nama PI Bala terus kecut perut. Ade apa-apa ke? Takut Najib terkencing ke?

Anonymous said...

najib terkencing? kah kah kah kah...lawak la pagi2 jumaat ni...kita tgk sape yg terkena! toron cina doll pun x mengaku!

Anonymous said...

Sekadar kepastian . Ini aku ambik dari akuan bersumpah yang pertama dari PI Bala.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.


Ahmad Albab said...

Bagusla Bik Aziz.. Bagi wang salah.. Kalau tak bagi apa-apa tak salah.. Patut la Kelantan macam tu.. Patut la kerajaan rampas tanah rakyat Kelantan.. Bagi kat rakyat nanti salah.. Minum air kotor dapat pahala sebab tu tak boleh minum air bersih.. Patut la tak didirikan masjid di Kelantan.. Tak boleh dirikan masjid sebab salah kena dirikan patung buddha banyak-banyak.. Terima bantuan BR1M dari kerajaan dianggap seperti binatang.. Yang terima BR1M dari rakyat dalam tin milo macam apa pulak? Macam setan!!

Anonymous said...

Bang Jib main dubur..? Biar betul..? Lain macam selera orang tua tu? Astaghfirullah..

Tapi yelah kan, Ajax Badinda pun tk pasal-pasal lepas, dapat agak dah..

Pork Jib memang liabiliti kepada parti haramjadah sekarang.. Mudin nak naik? Entahlah, tak sempat kot..

Anonymous said...

Ini adalah diantara Iblis - Iblis yang menjual kalimah Allah.

Anonymous said...

Kau maksum, tak jual kalimah Allah. Tapi aku rasa kau pun tak semayang kot, hari-hari menjobo dalam blog ni maki Pakatan Rakyat..

Macam la kau bagus sangat.. Dalam blog ni kau berani la, sebab siapa yang nampak muka kau.. Pegii daa! Macam la hebat samdul lu!

Anonymous said...

Ba A BERFIKIR....fikir pada yang asal, apa tujuan diberikan BR1M itu?
Untuk ap? apa tujuannya? kalau nak bagi jugak mak berdiam dirilah..kerana klu dibunyikan dibelakng, disibukkan dengan hal perkara berkaitan BR1M tu ..makaa jelas sebenarnya tidak da keikhlasan dalam pemberian wang 500. Jadi kalu mjacam itu untuk apa? sudah pasti untuk memancing undi kan!
Kalau untuk memancing undi maka tidakl salhlah Tok guru berpendapat sedemikian... itu kiasannya..jkadi kalu benar ikhlas mak ...peerbetulkan diri ,,, fikir semasak-masaknya apkh dengan pemberian wang itu akn mengurangkan beban rakyat?...tidak sam sekali keran pemberian itu cuma boleh bertahan satu atau diua hjari saja......
Yang kami mahu, yang kami inginkan sebenarnya bukan itu tapi kalau dah diberi mak kami ambil kerana itu adalh wang rakyat bukannya wang BN.....

So..sudah sewajarnyalah pemerintah bersedia untuk memberikan kepada rakyat tak kira siapa asalh ianya rakyat Malysia.

Yang kami mahukan dari pemerintah ialh mengurangkan kos, samda dalh hal pemakanan, minuman dan kos sara hidup lain itu yang penting bukan one off seperrti sekarang ini. Kami dah 54 tahun cuba bverjimat cermat tapi tak jugak dapt kerana p yang dijimat telah dibalancekan balik dengan kenaikan kos sara hidup, kos kendrsan, kos minyak, kos pemakana, kos minuman, kos air, bil elektrik dan sebagainya jadi bagaiman kami nak menjimatkkan sedangkan ap yang kami cuba jimatkan alih-alih dinaikkan ... sudah dapat dijimatkan 10, kedua puluh ringgit alih-alih dinaikkan sehingga apa yang kami jimat selama ini, sebanyak 20 ke tiga puluh ringgit dah jadi terhutang 20 ringgit. Mannnna tidaknya dulu kalu isoi minyak dua puluh ringgit boleh pergi KL sekarang kena tambah 30 ringgit lagi baru sampai KL. Sudah terhutang 30 ringgit duit minyak. man jimatnya?
Itu bukan jimat namanya, tapi pembunuh dalam senyap.

Dihujung hujung PRU 13 ini maka timbullah rasa kedaran, rasa bertanggungjawab rasa simpati kepada rakyat.... sedfangkan selam 54 tahun rakyat ditindas, dibiarkan hidup melarat dan merana tanpa dipedulikan.. sekejap naik harga sekeap naik minyak, sekejap naik gula, kelapa dan sebagainya... ap kah itu yang sepatutnya rakyat tanggung? KeraNA mu pemerintah?

Apakah rintihan rakyat selama ini hanya satu ilusi, satu igauan semata-mata. Berpaksilah kepada realiti... jangan bersandiwara. Dimana rizab melayu, dimana tanah-tanah untuk orang melayu...... ken\mana perginya getah, kemana perginya Felda?

Bagi BR1M lah dan sebagainya sedangkan kos harian tetap sama ditahap hutang bukannya ditahap penjimatan. Dah tad jalan lagi untuk berjimat..... tahap jimat sudah diambil balik oleh kerajaan memerintah...

So sepatutnya tidak dipersoalkan kerana kerana itu satu kenyataan yang nyata. 500 ringgit bukan boleh di simpan sampai ketua.. dua tiga hari habislah.... yang menjadi persoalannya ialah memurahkan, menurunkan , mengurangkan kos perbnelanjan untuk semua rakyat malaysia itu yang sepatutnya dilakukan. kalau nak bagi jugak 500 tu alhamdulillah kami terima dengan baik....Jadi pihak kerajan yang nak bagi tu jangan lah nak dipersoalkan kerana itu adalah hak kamu untuk menetukan rakyat kamu dalam keadan baik. Nak bagi kami ambil, tak bagi kami tak ambil..... Dah 54 tahun itulah yang kami cuba maintainkan...taada penurunan harga taada BR1M tapi kami tetap rakyat Malysia.

Jadfi apa tugas kerajan memerintah selam 54 tahun ini? nak merosakkan rakyat, nak menyusahkann rakyat atau nak menyeksakan rakyat?

So, tak perlu lah nak mainkan isu-isu sebegini..buang masa saja.. kita tukar pemerintah dan lihat apate bedanya ....lima tahun bukan lama...... biar rakyat ntukan..kaliu tak jaln jugak kita tukar lain p-ulak.... baru betul.

Anonymous said...

Renung sejenak….BERFIKIR....secara logic akal… apakah tujuan asal diberikan BR1M tu? Untuk apa?
Kalau nak bagi jugak maka, akurlah, diam itu lebih baik. Kerana, setiap pemberian yg dikatakan ikhlas tidak boleh dipersoalkan lagi. kalau tetap diungkit maka pemberian itu menjadi tidak ikhlas. Jadi, kalau macam itu untuk apa? sudah pasti untuk memancing undi kan!
Kalau untuk memancing undi maka tidak salahlah siapa saja termasuk Tok guru sekalipun, berpendapat sedemikian... itu kiasannya..
Jadi..kalau benar jujur, kalau benar ikhlas, maka redho lah, ...peerbetulkan diri ,,, cuba fikir semasak-masaknya, apakah dgn pemberian wang itu akan mengurangkan beban rakyat?...
Tidak sama sekali, kerana pemberian itu cuma boleh bertahan satu atau dua hari saja...... itu bukan untuk menolong rakyat TAPI yang pasti untuk menarik perhatian rakyat mungkin, untuk memancing undi, boleh jadi. konon kerajaan perihatin terhadap rakyat. Nonsense, bukan itu yg kami mahu…. Yang kami mahu, yg kami inginkan sebenarnya bukan itu, tapi kalau dah diberi maka sudah sewajarnyalah kami menyambut dgn hati terbuka kerana wang itu adalah wang rakyat bukan wang BN Betul kan?
So sebagai sebuah parti yang telah diberikan mandat untuk memerintah Negara, maka sudah menjadi tugas dan tanggungjawab pemerintah, apa yang difikirkan baik untuk rakyat maka corakkanlah dengan baik... seperti menyediakan air percuma, free education, turun harga elektrik, harga telephone, astro, harga barang, minyak dan sebagainya ..dan itulah yang kita mahukan bukannya menaikkan harga kemudian cuba merasuah rakyat one off yg telah diberikan kepada rakyat itu.
Sudah 54 tahun crakyat cuba sedaya upaya berjimat cermat tapi tak jugak dpt kerana penjimatan yg dilakukan selama ini tanpa disedari telah diambil balik,ditolak balik dgn kenaikan kos sara hidup, kos kenderan, kos minyak, kos pemakana, kos minuman, kos air, bil elektrik dan DLL.Jadi bagaimana mungkin kami dapat berjimat cermat sedangkan apa yg kami dah pun jimatkan itu telah dinaikkan melebihi penjimatan yg telah kami cuba jimatkan selama ini.
Sebagai contoh: Mana tidaknya, dulu kalau isi minyak dua puluh ringgit boleh pergi KL sekarang kena tambah 30 ringgit lagi baru sampai KL. Sudah terhutang 30 ringgit duit minyak. mana jimatnya? Itu bukan jimat namanya, tapi pembunuh dalam senyap. Penyeksa jiwa rakyat.
Dihujung hujung PRU 13 ini, jelas tampak timbulnya rasa kesedaran, rasa bertanggungjawab rasa simpati kerajaan kononnya, kononnya kerajaan bersimpati kepada rakyat, kerajan sayang pada rakyat... walhjal, selama 54 tahun rakyat ditindas, dibiarkan hidup melarat dan merana tanpa dipedulikan.. sekejap naik harga sekejap naik minyak, sekejap naik gula, kelapa dan sebagainya... apabila disuarakan bermacam alasan namun tetap jugak dinaikkan tidak dipeduliukan rintihan rakyat…….apa kah itu yg sepatutnya rakyat tanggung, apakah itu yang sepatutnya kerajan lakukan kepada rakyat… hidup Melayu! keranaMu pemerintah? Apakah rintihan rakyat selama ini hanya satu ilusi, satu igauan semata-mata. Jangan bersandiwara. Dimana rizab melayu, dimana tanah-tanah utk org melayu...... kemana perginya getah, kemana perginya Felda?
Hanya itulah yg dapt kita lihat, hanya itulah yg dapt kita katakana. Bagi BR1M bukan satu penyelesaian… sedangkan kos harian tetap sama ditahap hutang bukannya ditahap penjimatan. Tidak ada penurunan..semakin rancak dinaikkan…. … sepatutnya kerajan patut akur, patut realized, patut sedar, patut membuat perubahan… patut menyerahkan pucuk pimpinan kp yg lebih berwibawa kerajan baru kerana kerajaan yang sedia ada GAGAL!
Jadi apa tugas kerajaan memerintah selam 54 tahun ini? nak merosakkan rakyat, nak menyusahkan rakyat atau nak menyeksakan rakyat?
So, tak perlu lah nak mainkan isu-isu sebegini..buang masa saja.. kita tukar pemerintah dan lihat apa bedanya kerajaan baru dan kerajaan lama…....lima tahun bukan lama...... biar rakyat yg tentukan…Kalau tak baik, kalau tak seperti yg digembar gemburkan selama ini…maka selepas 5 tahun kita tukar lagi…senangkan!

Anonymous said...

Renung sejenak….BERFIKIR....secara logic akal… apakah tujuan asal diberikan BR1M tu? Untuk apa?
Kalau nak bagi jugak maka, akurlah, diam itu lebih baik. Kerana, setiap pemberian yg dikatakan ikhlas tidak boleh dipersoalkan lagi. kalau tetap diungkit maka pemberian itu menjadi tidak ikhlas. Jadi, kalau macam itu untuk apa? sudah pasti untuk memancing undi kan!
Kalau untuk memancing undi maka tidak salahlah siapa saja termasuk Tok guru sekalipun, berpendapat sedemikian... itu kiasannya..
Jadi..kalau benar jujur, kalau benar ikhlas, maka redho lah, ...peerbetulkan diri ,,, cuba fikir semasak-masaknya, apakah dgn pemberian wang itu akan mengurangkan beban rakyat?...
Tidak sama sekali, kerana pemberian itu cuma boleh bertahan satu atau dua hari saja...... itu bukan untuk menolong rakyat TAPI yang pasti untuk menarik perhatian rakyat mungkin, untuk memancing undi, boleh jadi. konon kerajaan perihatin terhadap rakyat. Nonsense, bukan itu yg kami mahu…. Yang kami mahu, yg kami inginkan sebenarnya bukan itu, tapi kalau dah diberi maka sudah sewajarnyalah kami menyambut dgn hati terbuka kerana wang itu adalah wang rakyat bukan wang BN Betul kan?
So sebagai sebuah parti yang telah diberikan mandat untuk memerintah Negara, maka sudah menjadi tugas dan tanggungjawab pemerintah, apa yang difikirkan baik untuk rakyat maka corakkanlah dengan baik... seperti menyediakan air percuma, free education, turun harga elektrik, harga telephone, astro, harga barang, minyak dan sebagainya ..dan itulah yang kita mahukan bukannya menaikkan harga kemudian cuba merasuah rakyat one off yg telah diberikan kepada rakyat itu.
Sudah 54 tahun crakyat cuba sedaya upaya berjimat cermat tapi tak jugak dpt kerana penjimatan yg dilakukan selama ini tanpa disedari telah diambil balik,ditolak balik dgn kenaikan kos sara hidup, kos kenderan, kos minyak, kos pemakana, kos minuman, kos air, bil elektrik dan DLL.Jadi bagaimana mungkin kami dapat berjimat cermat sedangkan apa yg kami dah pun jimatkan itu telah dinaikkan melebihi penjimatan yg telah kami cuba jimatkan selama ini.
Sebagai contoh: Mana tidaknya, dulu kalau isi minyak dua puluh ringgit boleh pergi KL sekarang kena tambah 30 ringgit lagi baru sampai KL. Sudah terhutang 30 ringgit duit minyak. mana jimatnya? Itu bukan jimat namanya, tapi pembunuh dalam senyap. Penyeksa jiwa rakyat.
Dihujung hujung PRU 13 ini, jelas tampak timbulnya rasa kesedaran, rasa bertanggungjawab rasa simpati kerajaan kononnya, kononnya kerajaan bersimpati kepada rakyat, kerajan sayang pada rakyat... walhjal, selama 54 tahun rakyat ditindas, dibiarkan hidup melarat dan merana tanpa dipedulikan.. sekejap naik harga sekejap naik minyak, sekejap naik gula, kelapa dan sebagainya... apabila disuarakan bermacam alasan namun tetap jugak dinaikkan tidak dipeduliukan rintihan rakyat…….apa kah itu yg sepatutnya rakyat tanggung, apakah itu yang sepatutnya kerajan lakukan kepada rakyat… hidup Melayu! keranaMu pemerintah? Apakah rintihan rakyat selama ini hanya satu ilusi, satu igauan semata-mata. Jangan bersandiwara. Dimana rizab melayu, dimana tanah-tanah utk org melayu...... kemana perginya getah, kemana perginya Felda?
Hanya itulah yg dapt kita lihat, hanya itulah yg dapt kita katakana. Bagi BR1M bukan satu penyelesaian… sedangkan kos harian tetap sama ditahap hutang bukannya ditahap penjimatan. Tidak ada penurunan..semakin rancak dinaikkan…. … sepatutnya kerajan patut akur, patut realized, patut sedar, patut membuat perubahan… patut menyerahkan pucuk pimpinan kp yg lebih berwibawa kerajan baru kerana kerajaan yang sedia ada GAGAL!
Jadi apa tugas kerajaan memerintah selam 54 tahun ini? nak merosakkan rakyat, nak menyusahkan rakyat atau nak menyeksakan rakyat?
So, tak perlu lah nak mainkan isu-isu sebegini..buang masa saja.. kita tukar pemerintah dan lihat apa bedanya kerajaan baru dan kerajaan lama…....lima tahun bukan lama...... biar rakyat yg tentukan…Kalau tak baik, kalau tak seperti yg digembar gemburkan selama ini…maka selepas 5 tahun kita tukar lagi…senangkan!

Anonymous said...

Ular dalam semak. Nak pergi haji pun harap duit dedak 65k. Bagi kontrak pasang billboard.

OP said...

Aku pun pelik, xtau apa lagi yg Rakyat Malaysia mau, sebab bandingkan dgn banyak negara2 lain Malaysia adalah salah sebuah negara yg stabil.... xkanlah semua nak free,sedangkan nak masuk syurga pun kena kerja kuat utk mendapatkannya yg xde siapa pun tahu samade kita dapat terus kesana atau tidak....bagi aku, xde yg perfect tapi hampir2 perfect kira dah ok n that's what BN/UMNO has been provided for the country....n it will stays that way...

Anonymous said...

Kalau semua nak harga lama dan tak mahu perubahan duduk je lah di dalam hutan simpan. Aman, damai dan bahagia.

Anonymous said...

Kesian Anon Renung Sejenak tu. Tidak bersyukur. Kerajaan dah bagi subsidi sebanyak RM18.92 Bilion bagi barang kawalan pada tahun 2012. Harga petrol RON95 dapat subsidi 43 sen.Harga setong gas memasak RM26.60 setelah disubsidi.Harga sebenar RM53.62. Dapat susidi RM27.00. Harga tepung, minyak masak, beras, gula ada subsidi. Buku teks anak dapat. Rawatan dihospital kerajaan RM1.00.Ada BR1M pun nak bising. Nak pi duduk di negara lain kot?

Anonymous said...

Siapa dominan dalam PR?

Anonymous said...

Lima tahun tu tak lama?

Anonymous said...

Siapa dominan dalam PR?

Anonymous said...

Siapa dominan dalam PR?

Anonymous said...

Susah juga orang tak pernah belajar ekonomi cuba pula nak cerita bab ekonomi. Nak di kekal sama spt tahun 1950an..... Ingat negara Malaysia ni berdiri dengan sendiri je ke. Lain-lain negara tak ada dalam dunia ini selain Malaysia je ke. Mangkuk Hayun punya olang.

Anonymous said...

BRIM tu duit mak bapak org UMNO semuanya ke....haramjadah...duit rakyatlah.....kalau hrp duit org UMNO kebulur rakyat....

Anonymous said...

BRIM tu duit kerajaan yang diuruskan oleh rakyat Malaysia. Yang diuruskan orang PAS ialah Tabung Memali, Kohilal dan duit tong Milo.

Anonymous said...

Kurang ajar je sape yang buat blog nie...hmm korang sokong le kerajaan bn yang zalim tu..korang nie memang umngok...!!! Aq bangga menyokong Islam...!! Rezeki itu datang dari Allah bukan dari UMNGOK...!!!