SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Monday, February 4, 2013

PANAASS Pagi Ini...! Satu Lagi Skandal Seks ADUN Pakatan Di Hotel Grand Seasons K Lumpur.....

Bermula cerita, seorang ADUN PAS Kelantan yang selalu menjengah ke Kuala Lumpur.

Lawatannya bukan sekali dan bukan dua, tetapi berkali-kali, setiap bulan, malah adakala 2 kali sebulan dan adakala 3 kali sebulan.

Tempat lawatannya pula amat unik dan luar biasa !!!

Kekerapannya yang sanggup berulang alik dari Kelantan ke Kuala Lumpur juga mengundang rasa hairan bin ajaib bukan sahaja keluarganya tetapi juga menjadi tanda tanya dikalangan penyokong dan juga penduduk setempat.

Nak dijadikan cerita, maka terserempaklah seorang penduduk tempatan dari DUN Kelantan ni dengan ADUN yang tersebut semasa penduduk ni datang ke Kuala Lumpur menguruskan hal ehwalnya yang akan berangkat ke Mekah bagi menunaikan umrah.

Lalu terdetiklah dihati sang penduduk ini untuk mengekori ADUN berkenaan yang dalam keadaan penuh curiga tanpa kopiah di kepala.

Maka, sampailah penduduk ni yang dibawa kakinya mengekori ADUN Kelantan ni di sebuah Hotel berbintang 4.

Dibawa kakinya melangkah masuk kedalam hotel berkenaan ke sebuah SPA...!

Alangkah terkejutnya hati sang penduduk berkenaan. Ada minah gedek menanti sang ADUN....!!

Maka, aku pun lakukanlah sikit siasatan disana.

Nama minah tu aku letak nickname samaran je la ye, 'Tina' (bukan nama sebenar atau mungkin nama sebenar... hahaha...) yang berasal dari Indonesia.

Baca seterusnya..., di SINI

15 comments:

Anonymous said...

..nafsu buas.. hati buta.. tu la pemimpin party pas.. taqbir!.. tu yang tak kisah peliwat bakal pm tu..

Anonymous said...

keke.. taktik fitnah ni orang dah muak la bro.. buat cerita fitnah lainla plak..tak real la

Anonymous said...

Puak tu, kalu ditunjuk video bukti pun dikatakan besi, inikan sekadar cerita saja.

Anonymous said...

..pemimpin taraf kucing kurap ni buat la apa scandal pun tak jadi hal la kalau bakal pm msia sendiri dah pioneered dlm segala jenis scandal.. depan belakang jantan betina.. hatta bini yb jamban sekali pun.. taqbir!..

Anonymous said...

Kote baru nak bengkok kot'!

Anonymous said...

Inilah parti yang kita patut sokong.. Mereka mampu memasang kamera di setiap bilik hotel sebelum pemimpin PR menginap.. Hebat! Mengalahkan Jebon! Inilah yang terbaik.. Kita cari semua salah pemimpin Pakatan Pembangkang.. Kalau mereka tak buat salah pun, kita reka lah sikit cerita, hehe..

Kita kan hebat dalam mereka cerita.. Mereka kan 100% buruk semuanya...

Anonymous said...

..apa yg ko merapu ni setan.. hehe..

Anonymous said...

..dato eskay boleh bawak anwar Ibrahim ke mana mana bilik hotel tapi dato eskay tidak boleh memaksa anwar Ibrahim menenggek atas cinadol.. sapa2 pun boleh pasang cctv tapi takde sapa boleh paksa anwar ibrahim menenggek atas cinadol.. taqbir!..

Anonymous said...

Pengikut syaitan yang dikenali dan otak udang ajeyang percaya kerja2 mcm ini....

Anonymous said...

Nama pun pengikut UMPORNO...salama2nya macam inilah perangai mrk bro.....tak habis2 dgn cerita porno....mudah2an Allah melaknat org2 yang mcm ni perangainya.....

Anonymous said...

..hehe.. yg melakukan aksi porno serta liwat mmg patut didedahkan.. esp yg bercita2 nak jadi pm.. taqbir!.. ini tidak moosidol & hadi boroi teruja sgt nak anwar aljuburi menjadi perdana menteri kerana kebodohan mrk berpolitik.. hmm terbakar madrasah di rusila kira petanda tu tau.. taqbir!..

Anonymous said...

Gua rasa Pak lu lah yang chinadoll tu.. Budak remaja baru beli videocam pun boleh buat cerita macam tu.. Hehe.. Haramjadah anakharam punya samdol Bien... Hehe..

Anonymous said...

..gay tua kutok aka anwar ibrahim sudah kantoi big time.. hehe.. dgn saifol dia liwat.. dgn cinadol dia fuck various positions.. hehe.. so much la dia punya temberang sakit belakang.. taqbir!.. trade mark gay lahanat tua kutok sekoq ni ialah dia akan akan memelok mangsa sex rakusnya dahulu sebelum menibai mrk dgn kote bengkoknya.. taqbir!.. hehe.. ini jelas dlm keterangan saifol di mahkamah serta adengan cctv cinadol.. taqbir!..

Anonymous said...

..madrasah rusila terbakar jelas tuhan murka dgn hadi boroi tau.. kerana menyokong peliwat tegar negara bernama anwar ibrahim.. taqbir!.. insaf la hadi boroi segera..

Anonymous said...

http://www.site.com - [url=http://www.site.com]site[/url] site
site