Monday, February 25, 2013

POP Kuiz..! Cuba Teka, Yang Mana Satu Haiwan Sedang Dikasi Makan....?

JOM teka nak..? Yang mana satu jadi haiwan yang sedang disajikan makanan untuk dimakan...?

31 comments:

Anonymous said...

kedua-duanya haiwan!

Anonymous said...

camner nak teka ehhh...hok makan nasi tu ayam kut, hok makan sayur tu itik kut, hok makan ikan tu kucing kut. ayam,itek, kucing nate blakooo....ish ish

jambatan selumit said...

Salam Perjuangan...saya dah pautkan blog saudara. mohon pautkan blog kami di blog tuan..terima kasih

http://jambatanselumit.blogspot.com/

Otak geliga said...

ermm..Alhamdulillah...sungguh zuhud Tok Guru ambo ini...buke mace pemimpin UMNO, mantekedarah wang rakyak ja

Azmin dah jemput mak makan sama ka?...ingat pesan Tok Guru, jgn DERHAKA pada omak kau....Syurga buke bwh telapok kaki Tok Guru, tapi omak kau....ingat tu

Tok Guru cuma pegang kunci Syurgo-nerako ja

sapa natang, sapa pengembala sek2 mung cari sendiri deh, Tok Guru dah kata, sapo penerima pemberian ore waima apapun, natang la jadinya..sesungguhnya falsafah Tok Guru TINGGI, buke mace sek2 UMNO..harap maklum deh

jap gi ambo nak beri pitih pada PAS utk ke Putrajaya...sapa natang, sek2 mung tentukan deh

Anonymous said...

yg sorg babie yg lg satu hanjing...x kira la mana2 pun.mampus laa...gampang dua ekor nie. aman malaysia....

PENYOKONG PAS said...

jangan sekali2 nak kutuk tuan guru...kami orang PAS dah anggap dia mcm Rasulullah, setiap hari dalam solat kami berzikir dengan nama Tuan guru yg disayangi...mencintai tuan guru menjanjikan syurga buat kami..org UMNGOK apa tau

Anonymous said...

Yang makan tuu menatey beghok!

Anonymous said...

Akuan bersumpah pertama dari PI Bala untuk tatapan cai-cai UMNO.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Bolehkah aku panggil Najib sebagai Najib Al-duburi. Cai-cai UMNO , sesuaikah panggilan tu.Cai-cai UMNO , boleh tak cai-cai bayangkan macammana Najib Al-duburi sontot Altantuya dari belakang. Ganaslah Najib ni, depan bini pijak semut pun tak mati. Belakang bini, masyaallah depan belakang dia sapu. Apalah malang nasib cai-cai yang berPM kan Najib al-duburi. Cai-cai jgn marah tau. Kalau cai-cai marah najib Al-duburi menangis tau. hehehehe

Anonymous said...

Adessss...susahnyer soklan ...acane nak jawabye...sy nak jawab dua2 ekor yg dlm gambar tuh PATOT DI KASI..kate org kampong sy 'kasi' tuh maknanye di MANDOLKAN...sbb kalo kuar beneh pon takot yg jeneh mentahkedarah wet rakyat gak...

muahahhahahhahahhahhahahhahahah

Anonymous said...

Kalau Madey Kutty mesti penuh dgn arak gamaknya bila mengketedarah makanan. Sebab anak dia kan ada share dalam syarikat arak. Ca-cai yang kaki botol mesti dapat arak dari Madey Kutty kan sebab selalu puji Madey Kutty ni.

Anonymous said...

Bala dah kemabali. Hilang nafsu Al-duburi sekarang oini. Mana taknya segala keburukannya akan terbongkar di seluruh dunia. Cai-cai umno , cepatlah bagi talian hayat pd Mat Monggol tu.

Anonymous said...

Akuan bersumpah pertama dari PI Bala untuk tatapan cai-cai UMNO.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Anonymous said...

Bala...? bersumpah kitab hindu org melayu percaya..??

Najib sumpah Wallahi Wabillahi Wattalahi korang tak nak percaya..??

GILA la penyokong pembangkang...!

Ade bukti video Anwar PAKSA Zul Noordin dapatkan pengakuan palsu dari Azilah & Sirul kununnya Rosmah & Najib terlibat bunuh Altantuya.

Tengok video klip ini;

http://www.youtube.com/watch?v=ax-Hxhz-JNs&feature=player_embedded

Anonymous said...

HOI penjilat2 anwar yg percaya cakap si Bala hindu mabuk tu, apa lagi..??

tontonlah video klip tuuuu

Anonymous said...

Akuan bersumpah pertama dari PI Bala untuk tatapan cai-cai UMNO.

Dalam akuan bersumpah itu salah satunya menyatakan:

Najib Razak beritahu Abdul Razak Baginda yang dia ada hubungan seks dengan Altantuya dan Altantuya tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

Anonymous said...

Ganasnya Najib ni. Kasihan Altantuya menahan kesakitan yang amat sangat penangan Najib Al-duburi menyetubuhinya dari belakang. Jib, Jib ganasnya kau. cai-cai tak takut ke? hehehe...

bell said...

baca balik apa depak and bala punya akuan bersumpah...



soroh dia tulih 3 perenggan balik depan presss...banyak ngada2 punya akuan bersumpah..

kah kah kah..bukan kah... itu ayat agen2 pkr ka??? haiya..

CaiPR said...

Ooittt..mana buleh senang2 amik gelaran Al-Jubury tu dr Anuwar karipap.. nanti byk kciwa lah itu jambu2 seluruh pelosok tanah air tercinta..

tkble2.. tarak boleh angkat itu nama kasi lain worang... itu Pandy Kutty punya laaa!!

Anonymous said...

dkt2 nk PRU13, pencacai PR semakin 'kreatif' bikin cerita.. hahaha.. pandikutty.. ayooyoo mana mau lari aar.. JAM OEMGA mana taruhh aarr???

Ayoo...manyak cilaka punya Pandikutty punya bini.. dia ada subahat juga sama dia punya laki..ayooyoo...

ada betul ka dia sudah kena AIDS?? ayoooyoo manyak takottt..

Anonymous said...

Aik..Najib pon nak ikut Jubor jugak ke?? Hihi..hanya 'Penjubor mengenal penjubor' Takkan buat sumpah tu pun ada perkataan 'Jubur'? Anwar nak buang title dia yang 'maha agong' tu ke?

Ciannye..ingat kite org nk pecaya dgn puak2 PR punya ckp ke? Ko org dah sama taraf dgn puak Yahudi mana kita org mau pecaya. Nati suruh la Anuar sumpah jugak kat Kuil..mesti kami pecaya..huhuhu

Anonymous said...

Cai-cai UMNO sungguh gembira & berbangga bila dapat tahu dari akuan bersumpah Bala bahawasanya Najib Al-duburi menyotot Altantuya dari belakang.Altantuya mesti puas bila Najib Al-duburi melakukan seks luar tabi'i. Ish..ish..ish... Najib, najib. Apa yang kau buat denagn wanita Monggolia tu. Berani kau Najib menggatal-gatal dengan perempuan lain tanpa pengetahuan Kak Ros. kesian Kak Ros ditipu oleh najib Al-juburi.Cai-cai UMNO tentu gembirankan..kan..

Anonymous said...

Sekarang ni tengah galak le..tup2 nanti bala yang hang puja tu koner baring kata bang nuar yang menjubur altantuya..cai-cai pkr mesti kata bala dah kena beli..dah basila oiiii..ada lagi ke yang caya kat nuar ni..bengong bin bahalol namanya tu..

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHA!!!! Najib britahu Bala dia balun jubor Altantuya?? HAHAHA Bala tu siapa? Skandal Najib? Lelaki simpanan Najib? Pembancuh kopi Najib kot. Nampak sangat fitnah ni dibuat BERTUJUAN UTK MENGHALALKAN KES LIWAT ANUWAR.. dan dan tuduh Najib pon meliwat.. HAHAHAHAHAHA!!!!!

ali raza said...

Latest popular cars of 2013 with latest hot pictures, 2013 Most Speed Vehicles and Top Engine Cars and Vehicles
worldlatestvehicles.blogspot.com

Anonymous said...

Amnonok yang haiwan.. Orang cakap lain, dia faham lain.. Memang dasar otak haiwan betul.. Tak faham bahasa.. Haramjadah punya parti Amnonok!

Anonymous said...

Jibbon mulut merah menjubo Al Tan Tuya.. Aduh, kesian minah tu.. Nuar kita tahulah tak menjubo, Jibbon pula menjubo.. Kiranya berzina tu sedangkan dah ada isteri yang sah.. Macam tu ke personaliti pemimpin..?

Haramjadah!

Anonymous said...

Surat akaun sumpah RM4 tu yang dipercayai sangat. LGBTQih

Anonymous said...

Amenok yang promote LGBT.. 56 tahun lepas kalau dia yang punyai kuasa tu, laksanakan Islam, tak ada lah jadi macam hari ini..

Panggil Psy untuk galakkan Maksiat.. Jahanam parti San Miguel!

Anonymous said...

JAHATNYA JIBBON AL JUBURIN/ANALSEKS AL TAN TU YA...!!

Anonymous said...

pok nik tua kutuk lebih hina dari haiwan yg melata, lebih hina dari babi tua reput yg terkena penyakit nipah virus.

Anonymous said...

With all due joys, this should be the period of utmost carefulness and conscious
concentration on the vital issues affecting the future the nation and due attention of not being stabbed from the
back. There were also interesting garden "flowers", made from tin cut into petal shapes, bolted together on an aluminum rod, with bottle caps as the center.
This is where the online websites play quite a vital role.
They also delight in the creativity provided by the activities.
Studies about Egyptians lend itself to activities such as mummy-making,hieroglyphics tablets or Egyptian jewelry.



Check out my blog - egyptian newspapers