SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Wednesday, February 13, 2013

Satu Lagi Artis...! Pelakon, Bekas Guru Tari Akademi Fantasia, Corrie Lee Abdullah Masuk PAS....?

Nampak gayanya Aisyah, Abby Abadi dan Bob Lokman sudah mendapat seorang lagi pengikut untuk menyertai parti PAS menjelang Pilihanraya Umum ke 13 ini.

Koreografer terkenal Corrie Lee yang sudah memeluk agama islam dengan menggunakan nama islamnya Adam Corrie Abdullah dilihat menghadiri ceramah PAS Kawasan Bukit Gantang baru baru ini.

Rakaman foto dibawah ini Corrie bersama dengan YDP PAS Taiping, Ustaz Fakaruddin


17 comments:

Anonymous said...

Rugi jer masuk Islam. Harap harap sempat betulkan arah sebelum apa yang berlaku nanti sama saja duduk dalam Islam atau jadi kafir.

Anonymous said...

terpesona dgn janji syurga tok guru pas, dia kan baru masuk islam, mudah ler terpengaruh olh ajakan syaithon

bob tambun said...

kesian dia... bacalah hadis di bawah.. semoga saudara baru kita ini mendapat hidayah...
Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda :

يُخْرُجُ قَوْمٌ مِنْ اُمَّتِيْ يَقْرَؤُوْنَ الْقُرْآنَ يَحْسَبُوْنَ اَنَّهُ لَهُمْ وَهُوَ عَلَيْهِمْ لاَتَجَاوِزُ صَلاَتِهِمْ تَرَاقِيَهُمْ

“Akan keluar satu kaum (Khawarij) dari umatku yang membaca al-Quran, mereka menyangka bahawasanya diberi pahala untuk mereka padahal (kemurkaan Allah) atas mereka. Solat mereka pula tidak melepasi tenggorokan mereka”.
(Hadis Riwayat Muslim No. 1066)
Rasulullah bersabda :

يَقْتُلُوْنَ اَهْلَ اْلاِسْلاَمَ وَيَدُعُوْنَ اَهْلَ اْلاَوْثِانِ

“Mereka (Khawarij) membunuh (memerangi) ahlul Islam, tetapi membiarkan para penyembah berhala”
(Hadis Riwayat Al-Bukhari No. 3644, Muslim No. 1064. Lihat : Sahih Al-Jami’ No. 2227, Nasiruddin Al-Albani.)

Anonymous said...

dah tak dpt kerja lah tu. terpaksa berlakun atas pentas pas.

Anonymous said...

Syabas artis Malaysia yang semakin mendapat rahmat Allah. persetankan cai-cai UMNO yang haramjadah tu . Awie salah seorang artis yang begitu taksub dgn UMNO. Tauke kelab malam beb

Anonymous said...

Kalo PAS betol2 perjuangkan islam nape gadaikan kalimah Allah?..

Awie tokeh kelab malam tapi dia xgadai kalimah Allah ....

Anonymous said...

..moosidol keramat idop segan mati takmau dgn bangganya akan berkata.. itu dia punya pasal lah!.. gay tua kutoq lahanat+musibat tu pulak akan bertanya.. can i fcuk u today?.. hehe.. taqbir!..

Anonymous said...

Pas perjuang islam......butoh la.....ada kuasa kat negeri selangor tapi pusat maksiat makin bertambah....dulu pas kata umno bagi lesen skrg pas berkuasa.....bagi lesen pusat maksiat....haramjadah punya pas....

Anonymous said...

Artis masuk pas tapi ulamak dan tok imam muda masuk umno. Artis yg masuk tu mungkin nak cari income jadi penceramah kut......

Anonymous said...

Artis2 masok PAS kerana PAS mampu memberi keuntungan[mungkin dari segi duit]kepada mereka.IMAM2 muda masok UMNO kerana mereka sudah nampak PENYELEWENGAN PAS.

Anonymous said...

jgn salah sangka dia nk wat filem baru bertajuk "topeng agama"dimana dlm waktu yg sama menjual kalimah ALLAH..jd contoh yg terbaik bleh jumpa kt malaysia ni org pas lah siapa lg kan.

Anonymous said...

Apa ke bangangnya tukang posting ni.. Dia hadir kuliayah Agama, dengar ceramah agama. Celik sikit hati, betapa ramainya ahli UMNO yang pergi ceramah tu. Bodoh orang yang buat posting ni.

Anonymous said...

Apa ke bangangnya tukang posting ni.. Dia hadir kuliayah Agama, dengar ceramah agama. Celik sikit hati, betapa ramainya ahli UMNO yang pergi ceramah tu. Bodoh orang yang buat posting ni.

Anonymous said...

Nak bersama jemaah PAS pun lu orang nak bising? Lu ni politik politik politik aje ke dalam kepala otak lu? Masalah rakyat lu tak mau tahu? Lu kata lu pejuang membela Melayu kan? Bloody fool punya madafakar!

Bunksat punya meon!

Anonymous said...

Pas nak glamour kejar artis. Ustad2 dah keluar pas jadi tarikla artis ramai2.

Anonymous said...

Tk lama la tu, nanti dia akan tahu siapa PAS sebenarnya. Kalau tengok dari luar memang la ok belaka... Berserban, berjubah dan berjanggut bercelak ikut sunnah. tak naik unta dan kuda saja. Budu dan tempoyak depa sodok juga, tak pulak makan dgn makanan yg nabi makan.

Anonymous said...

This simulator combines the realistic control panels and control
experience with the military element. Solution Options: It was decided to use a web services
simulator
to simulate the exact functions of a web services
backend. Multiple PC and Controller Support Install on as many PCs/MAC as
you like. If you are running your simulator for commercial purpose
and there are people playing with their own golf clubs,
ask them to wipe their clubs with a wet clean
piece cloth. This game allows players to take on a whole different side of themselves and express their wild
side, or even the business man lurking in each of us.