Thursday, February 21, 2013

Sex Maniac Deepak Jaikishan...! Rupa rupanya Deepak Pernah Nak Try Nak DOT DOT DOT Raja Ropiah...?

Akhirnya Senator Datuk Raja Ropiah bersuara setelah sekian lama beliau berdiam diri....
Lama sungguh Deepak Jaikishan saudagar karpet menyerang dengan segala macam fitnah samada khas ditujukan pada beliau ataupun Datin Seri Rosmah Mansor maupun pemimpin BN.

Kisahnya bermula dari Raja Ropiah yang juga Ketua Wanita UMNO Selangor dikatakan terlibat dalam urusniaga bersama Deepak membeli tiga bidang tanah pada tahun 2007 dengan nilai RM13 juta dengan jaminan bank RM72 juta untuk bon tanah dari Ketua Wanita itu.

Projek tersebut adalah penswastaan RM100 juta untuk pembangunan sebuah pusat penyelidikan pertahanan yang dipanggil Pusat Pengajian Pertahanan Nasional (PUSPAHANAS).

Entah di mana silapnya tiba-tiba Deepak mula menyerang Raja Ropiah dan juga mengaitkan nama isteri Perdana Menteri bersama dalam isu ini. Malah ada sumber mengatakan bukan Deepak yang kaitkan tapi ada "suara bisikan ghaib" yang menokok tambah agar nama Rosmah diselitkan sekali dalam cerita perbalahan antara Deepak dan Raja Ropiah.
Cerita rekaan yang mengaitkan nama Datin Seri Rosmah Mansor ini timbul kerana tukang provokasi nampak ianya amat mudah untuk kenakan Rosmah kerana isteri Perdana Menteri ini mempunyai hubungan baik dengan semua peringkat kepimpinan Wanita UMNO Malaysia dan negeri.

Kini, Raja Ropiah mula membuka mulut bercerita bahawa beliau mempunyai rahsia besar mengenai Deepak....!
Rahsia yang berkait dengan apa sebenarnya yang berlaku antara beliau dan Deepak. Rahsia perjanjian perniagaan dan usahasama mereka selama ini.

Raja Ropiah bakal dedahkan perkara sebenar yang Deepak sengaja sembunyikan agar menampakkan seolah olah si saudagar karpet ini kunuunnya teraniaya.

Iya, pendedahan akan dibuat dalam masa terdekat....!!


Foto foto lucah Deepak, klik SINI

20 comments:

Semboyan said...

Anjing suruhan anwar ibrahim apa yang kita boleh harap kalau bukan fitnah fitnah fitnah! lumrah cara kehidupan pembangkang!

Chan Fong said...

I think Deepak has been cornered now. he has no way to out that stay shut, keep quite. the truth mush be revealed so that DS Rosmah's name must be cleared. Oppositions seems to be happy condemning PM's wife

Daddy Cool said...

alah kalau raja ropiah tak buat pendedahan pun semua org dah tahu yang deepak ni anjing anwar yang tamakkan duit,,,apa2 pun kita tunggu pendedahan dari raja ropiah dan kita tgk apa plak reaksi sin anjing 2h sekor...

perodua honda said...

Biarlah orang cakap apa pun, Kita tahu yang Deepak ini memang menari ikut rentak anwar ibrahim dan kunco kunconya. Dah memang jadi modus operandi mereka dalam memastikan Barisan Nasional ini dijatuhkan walau apa cara pun! ini adalah salah satu daripadanya

Yusri Hunus said...

penjual carpet yang telah dibeli secara bulk oleh pakatan rakyat. kerana mereka tahu kelemahan mereka yang akan menjadi penyebaab utama kekalahan mereka dalam PRU nanti. Maka mereka menunggang kuda yang bernama DEEPAK supaya dapatlah cari publisiti sikit. time time macam ini.

bro yul said...

saper nak pecaya dengan cerita rekaan anjing upahan pakatan harami yg bernama deepak nie..aku tengok muka si deepak nie pun dah naik menyampah....aku sokong raja ropiah dedahkan tentang si deepak nie dedahkan biar terlodeh seluar dia...lepas tu kita sama2 tunggu dan lihat la apa pulak si deepak nie nak cari alasan..dah meniaga x pandai nak salah kan orng lain pulak...mmg bodoh la si deepak nie...

suaralensa said...

dah semakin teruk da deepak nii... Anwar Ibrahim tak kasi dia makan dah ke?

Afiq KLtown said...

woi macha, lu ni tak betul ke ?? Dah sebijik anwar aku tengok ko ni, macam macam cara dah ko buat tapi gagal jugak, ko kena sedar diri, ko tu si penjual karpet je, dapat upahan anwar untuk membuat fitnah kepada kerajaan, takde sape nak eprcaya ko lah. puii

Anonymous said...

If there's give in the stakes or the form, neither of them are doing their jobs correctly. Despite the fact that it uses concrete, an unfriendly environmental material, it has a few advantages over tires and shares most of the earthship advantages. For faster setting concrete, use less water, for more workability, use more water.

Anonymous said...

Use oils that can help keep your hair soft and manageable.
As well as in this article I am going to explain why
and how to use it to cultivate hair - According
to dermatologist Marianne ODonoghue its the most proven supplement for growing a prolonged mane.

You repeat the exact same procedure maybe once or twice every week.
Ideally, prepare the day before dilution and in the evening, put the mixture in the palm of
your hand and apply and hold your hair and scalp. * Lavender Oil — prevents further hair loss and improves
the health and quality of the hair.

Feel free to surf to my blog how to make your hair grow faster

Anonymous said...

Here’s what your property ads in newspapers must have in
order to get the best offer. There were also interesting garden "flowers", made from tin cut into petal
shapes, bolted together on an aluminum rod, with bottle caps as the center.
Hindi News Portals are catering regional people in different parts of
India. An animal is substituted at the last minute and so God says "ha-ha, fooled you, I was only playing a little joke".

Lap books are another tool a teacher can use to help students create booklets that they will
want to keep and review.

Also visit my page egyptian newspapers

Anonymous said...

With all due joys, this should be the period of utmost carefulness and conscious concentration on the
vital issues affecting the future the nation and due attention of not
being stabbed from the back. Egyptian cotton bedding has become the popular
choice of many savvy consumers. Hindi News Portals
are catering regional people in different parts of India. I mean there is certainly
intelligence behind the construction, so Mother Nature has to take a back seat in
this case. " Despite Saudi assurances of textbook reform, the May 2006 Freedom House report entitled "Saudi Arabia's Curriculum of Intolerance" reveals that the teaching of hatred continues.

Feel free to surf to my web site :: egyptian newspapers

Anonymous said...

Other FSX Virtual Airlines are based on real airlines,
from major carriers to small operators. Some of the game titles that are part
of this genre involve the more recent of the Red Baron
series and European Air model. Best of all, the basic version of
this game is free. Hardness is less then quartz, or ca 6 on Mohs scale.
It features its own unique economy in which players can buy and sell things they make and so on, several real world companies are actually
getting into the game to offer services, such as H&R Block.



my homepage; simulator

Anonymous said...

With over 30 years of specialisation in seamless flooring, Flawless Flooring has managed to satisfy the different
and unique requirements of every customer. Polished
concrete floors come in different colours and types to suit the different decorative and functional requirements of domestic or commercial customers.
And when we would cut for the plumbing work, I had to patch around that and make it solid.

Anonymous said...

Mira Hair Oil is a simple item to make use of, all you have to do is to try using 1 / 2 a
teaspoon or even a full teaspoon at the most plus massage the oil directly
on your scalp and hair. Just focus on one herb at a time that suits your present needs.
I confess that I was a little bit skeptical at initially.
When choosing a treatment for your own hair, pick something organically grown or natural as opposed to
something fabricated. As a hair growth stimulant, you can add 10 drops of rosemary oil, 10 drops of
sandalwood oil and 10 drops of lavender oil to 50ml of carrier oil and massage it into your scalp.


Feel free to surf to my blog post :: how to grow long hair

Anonymous said...

Pilots complete flights for their airline, using their simulator, either online (using a network
such as Sim - Miles) or offline, and then file a pilot report.
Solution Options: It was decided to use a web services simulator to simulate the exact functions
of a web services backend. This game by Hexacto is simple, straightforward, and fun.

In order to compete for market shares on routes you must have a
virtual airline management game account. If you are looking for a fun way
to spend your weekends, aflight simulator games is one of the
most fun things to have.

Anonymous said...

Natural remedies help the body's immunity system by assisting in the regeneration of good bacteria in the body. Go here to instantly download Yeast Infection No More Book What precisely makes Yeast Infection No More Book unique is the degree of focus that is given to each and every aspect needed to attain permanent escape from candidiasis linked symptoms. licitations with regards to making ones cachet that is most certainly Talbots at present. The fourth chair of the Fine Group is a rotating chair filled by Jimmy Gaudreau (veteran of The Country Gentlemen, J. You must be introduced with a display screen with several alternatives one particular of which will be safe mode with networking.

Feel free to surf to my page; Ayatollah Khomeini

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump