Thursday, February 7, 2013

SUBHANALLAH...! Ini Bukti Anwar Cuba Dapatkan Pengakuan Palsu Chief Inspector Azilah & Koperal Sirul Azhar Nak FITNAH Najib & Rosmah Bunuh Altantuya.... Sebarkan BUKTI Ini Segera

AKHIRNYAAAA....! Terbongkaar sudah...

Rupa rupanya begitu terdesak sekali mahkluk bangsat bernama Anwar Ibrahim mahu memfitnah Najib dan Rosmah secara habis-habisan sehingga tergamak mahu mendapatkan pengakuan palsu daripada dua orang yang tertuduh dalam kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya.

Chief Inspector Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar telah cuba dijadikan alat untuk kepuasan nafsu jahat Anwar...!  Saksikan sendiri video klip dibawah ini, dengar sendiri cerita yang dibongkarkan...!

42 comments:

Anonymous said...

ZALIMNYA BINATANG YANG BERNAMA ANWAR BIN IBRAHIM. MUKA MANUSIA HATI BABI.
PADAN LAH MELIWAT, BERZINA TAK BERANI BERSUMPAH.
INIKAH PEMIMPIN IDOLA AKU........SORRY NO MORE.
BINATANG BINATANG BINAANG PUNYA ANWAR.
DOA ALLAH LAKNAT DIA.
ABIM PUN BODOH, BAHLOL DAN TONGONG.
KALAU ZUL DAH BUIT U TURN ABIM TAK PERCAYA JUGA !
JELAS ABIM SEBODOH bodoh UMAT.

Anonymous said...

Hanya orang2 bodoh tahap kaldai sahaja yang akan percaya kepada fitnah yang mengatakan DS Najib dan DS Rosmah terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya. Cuba fikirkan.

1) Inspekter Azilah dan Koperal Sairul akan menghadapi hukuman mati mandatori jika mereka disabitkan kesalahan. Tidak mungkin mereka akan dengan 'senang' hati 'berkorban' untuk Najib dan Rosmah. Mereka berdua ada eamak dan bapak, ada tunang dan isteri serta anak. Maruah keluarga terlacar diatas perbuatan mereka.

2) Altantuya adalah warga asing. Jika Najib dan Rosmah terlibat pasti ia akan mengundang campurtangan antara bangsa setidak2nya dari NGO2 asing.
3) Abd Razak Baginda sendiri yang ada hubungan langsung dengan Altantuya telah dibebaskan oleh mahkamah diatas tuduhan bersubahat.

4) Bapa Altantuya sendiri pernah menafikan penglibatan DS Najib dan Rosmah.

DS Rosmah pula terbukti sedang menghadiri program dengan anak2 yatim pada tarikh dan waktu pembunuhan itu berlaku.

Jadi sesiapa pun yang masih percaya dengan fitnah Dajjal yang bernama Anwar Ibrahim adalah lebih BODOH dari KALDAI. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Kata keluar PR untuk jadi Ahli Parlimen Bebas..

Tapi jadinya 'Mesra Be End'

Kiranya tak berapa bebas lah..

Kalau betul bebas, PR betul dikata betul, PR salah dikata salah.. Be End betul di kata betul, Be End salah di kata salah..

Ini tidak, PR betul dikata salah, PR salah memang dia bersorak kata salah.. Be End betul diagung-agungkan kata betul, Be End salah, diam-diam sudahlah.. 25%...

Apa punya Ahli Parlimen daa.. Aku kalau aku tak suka kawan aku, aku cuba jauhkan diri daripada dia, tak ada nya aku nak pakai pembesar suara keliling bandar cakap kawan aku tu buruk, salahlaku dan sebagainya, apatah lagi buat cerita fitnah pasal dia..

Ini tidak, dah keluar, pi gebang cakap macam2, musuh yang dia musuhi dulu, dia kawan baik pula.. Kata kena bayar kang, marah pulak.. Tapi perbuatan menunjukkannya..

Cuba bila dah keluar tu, duduk diam-diam sudah, amati senario semasa, kalau salah, komen, kalau betul, sokong.. Jangan jadi mat kecoh siap buat cerita lagi.. Dulu kau juga yang menyokong, aku ingatlah sebab masa tu time aku di universiti.. Ramai MPP kena pasal menolak pemecatan.. Budak2 U sekarang ni tau apa pasal masa lepas? Tu yang buta-buta sokong kulup biru tu (kalau iya lah depa sokong - menurut laporan media perdana)..

Anonymous said...

ABIM dah terima duit dana dari ANNUAR. Nak cakap pe lagi. Mangkuk betul.

Anonymous said...

Ana dah banyak kali sebut, kalau kita selalu tengok cerita hollywood yang berbentuk thriller, berbentuk suspense, senang aje nak solve ini kes.. macam ini

Umpan dipasang untuk tangkap ikan besar tapi ikan besar tak makan , ikan disebelah yang makan tapi oleh kerana sasaran si pemberi umpan itu adalah ikan besar, maka ikan besar terus diburu dan dipersalahkan. Ini semua adalah permainan ahli ahli politik yang kotor yang bukan calang calang orang. Skrip disediakan oleh orang yang arif dalam permainan kotor ini tapi

"MANUSIA MERANCANG ALLAH JUGA MERANCANG DAN ALLLAH SEBAIK BAIK PERANCANG" seperti tersebut dalam ALQuran.

Allah telah selamatkan NAjib sepertimana Allah telah selamatkan Dr Mahathir selama ini.






Anonymous said...

..zul nordin ni drama sgt kadang2 elok keep things short & simple.. apa pun kita tunggu gay tua kutok saman zul nordin.. taqbir!..

Anonymous said...

caya ckp mangkuk..ni?kesian..BN..baik hati2 lah .

Wesmail gelek

Anonymous said...

Abang Zul,

Bila nak balik mai ke Kulim nie?Kami duk tunggu lama dah, nak pangkah perabih PRU-13 nie.Rupa Bang Zul pun,kami dah lupa macam mana.Maklumlah dah jadi Dato' la nie.

Anonymous said...

aku 100% percaya YB Zul dari cakap si BABI. So pencacai parti klentong rakyat, kalau kau tak percaya kebenaran apa lagi yang korang nak percaya. tak apa lah fitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh. so akan ada balasannya kepada pemfitnah dan orang2 yang mempercayai fitnah ini.bukan sahaja percaya fitnah , malah mereka juga suka memfitnah. all the best to you olls..

Anonymous said...

BN terbaekkk...sila jeles PAKATAN HARAM....hahaha

Anonymous said...

Benar tu.. Yang haram cuma Pakatan Haram.. Yang halal ialah Pakatan Rakyat.. Haram tu Be End, sebab haram jadah.. Sekarang baru sibuk nak bagi RM 500.. Masa senang dulu tak mau bagi.. Baru dapat idea kot.. Hehe..

Anonymous said...

Ok jugak idea baru tue kan...at least boleh senangkan rakyat..buat modal jual cucor udang..alhamdulilah...rezeki dtg dr Allah...tak sia sia sokong kerajaan..ada faedah.. :) sikit2 membantu jugak..

terjuntiruk said...

Iya la en anon,engkaulah yg baik,xcrita jahat org... Ko bela xanuar ibrahim? Ingat xsblm thn 1998,anuar dlm umno?org plg pebangkang xsuka anuar la. Kes liwat,pecah amanah,kroni,kaki betina pas yg dok canang. Pernah xkenyataan tu ditarik balik? Samada,pas kaki fitnah,atau pas skrg dh angkat sapa yg dia kutuk dl. Sama ja dgn zul kulim ni...kan???

terjuntiruk said...

Ko caya xkat fadhil syed fadhil?kesian jugak kat korg,bawak kehulu kehilir kutip derma utk org kaya kan????

terjuntiruk said...

Janji rm500 wlw nmpk dh tersepit dpt la jugak rm500...kat klantan,bkn stakat janji,siap buat perasmian dh kutip derma,projek xjalan2. Lalang dh penuh. Apa jd dgn stadium tbesar,kambing janapari,ladang rakyat,highway? Okla tuh,dh terdesak pon xbuat lg janji,kena la tipu berkali2.

Anonymous said...

aku kalo kawan aku buat jahat nk pelingkup diri dy mmg aku biaq ja kalo da tegoq xmkn.tp kalo nk bwk org len melingkup sama mcm dy mmg aku lawan.steady yb.yb bekas lawyer anwar.tp yg xdk kena mngena plak lebih2 ptahan anwar.

Anonymous said...

Bajet bagus la si kaki henjut atas ni.. Dia ajelah yang baik.. Orang lain semuanya jahat.. Hamlau betul.. Kau nak kata orang lain jahat, tengoklah dulu Jibbon pun takkan lah 100% maksum.. Mak Som adalah.. Frakk iyu..

Anonymous said...

mcm pas,yg dikutuk2 aljuburi dulu la yg disanjung2 skrg.ptuii

Anonymous said...

busuk2 zul nordin ni pon anwar xberani saman wehhh

Anonymous said...

Politik Mesia Low Class! Tak ada competition.. Satu pihak nak memang at all costs.. Maka dijangka pihak yang itu jugalah akan menang dengan bantuan hantu-hantu dan pemegang IC percuma.. :P

rosli mohd yunus said...

Apa2pun aku bersyukur dgn apa yg telah kukecapi selama hari ini dan tak lah rasa mcm hidup merempat di tanahair sendiri..zaman ubi kayu dah berlalu pergi..

Anonymous said...

Pihak admin sila tambah lagi komen or VIDEO RPK Raja Petra Kamaruddin berkenaan isu ini. Biar tambah panas punggung n hati pencacai PR...
p/s: Kalu boleh tambah lagi komen n video KARPAL SINGH DAP DAP DAP (kena tulis banyak kali baru otak tu tak kena spin hehehe) pada 8th Februari 2008 pasal suruh ANWAR IBRAHIM BERTAUBAT.

PakSu AloqSetaq said...

Syabas ada pembela Abim yg TAK TERIMA DUIT dari aljubri....! Tapi drp dana yg xpernah diberitahu dr mana. !!! MUNGKIN jugak dr Yahud.....aljubri best friend yg tak pernah jemu nk pecah belah umat....'kau apa tau? Tak skolah....hehehe!!!

Kesianlah Tengok ... said...

Merata-rata blog pencacai tukang kilat dan penegang kote bengkok Al-Jubs meroyan dan meraban ... Kesiaaaannn ....

Anonymous said...

aku sokong bekas lawyer aljub.ri(pinjam gelaran mat sadu)dedahkan keburukan aljub... sebelum terlambat...tentu banyak rahsia dlm tangannya tentang arahan aljub... demi mencapai cita2 nak dpt kuasa..supaya pengundi tak cerdik mcm aku jangan percaya lagi pembohongan anwar dan kuncu2nya..memang selama ini aku percaya habis...semenjak 3 dekad dulu..dia perburuk pemimpin kerajaan...rupanya dia yg buruk..

Anonymous said...

Ya.....si Dajjal kechil tu masih promosi Mata 1 di benderanya.

Islam mengaitkan Mata 1 dengan Dajjal dan sekutunya...

Ya Allah...lindungi kami dari Dajjal ini...amin!

Anonymous said...

Mamat Zul ni dulu ditipu oleh Dajjal Anuar...masa tu Allah tutop hati dia ikut Dajjal Kechik tu...

Lepas tu Allah bg hidayat kat Mamat Zul tu...langsong dia sedar dan mufarakah...salah ke...?

Sekarang Mamat tu berjuang memaklumkan umat ttg sifat burok Dajjal Kechil itu...salah juga ka?

Korang dia betui2 tak adil...dah tu sebut adil adil adil....!

Wake up la!

Anonymous said...

Mudah2 najib tetap sabar...

Anonymous said...

Dajjal Anuar ni berpuaka !

Apabila berkata2, Iblis sentiasa dengan dia...ramai yg akan ikut...

Mari kita berdoa kpd Allah swt agar dilindungi kita sema dari permainan Dajjal Kechil ini....amin..

Anonymous said...

Kalau Dajjal Kechil tu saman Mamat Zul....demam la Dajjal tu nnt...

Anonymous said...

Jibbon adalah dijjal..

Anonymous said...

Bajet hebat lah tu mat kupiah ni..

Anonymous said...

Hanya munafik jer yg kekal dgn mat liwat tu..yg benar2 beriman termasuk aku dah lama kluar..
Sepatutnya bila dah kena buang dari umno...diam jer lah..
Ni krn dulu sebelah kaki dah hampir masuk pjbt pm..impian itu mesti tercapai walau dgn apa cara sekalipun hatta ibarat membunuh sesama islam..
Kenal sgt dgn prinsip manusia mcm ni..selagi msh bernyawa selagi nafsu msh kuat.....selagi itu dia akan berjuang..
Biar memfitnah..biar menipu..biar isle dihina asal impiannya tercapai..

Anonymous said...

Menang bn bukan krn memfitnah n sampai membunuh org..mat liwat tu dulu pernah berpengaruh...tak heran klu dia ada geng dlm polis n atm..
Apatah lagi waktu tu ramai org msh sanjung termasuk aku..Tapi jelas sekarang makin teruk dia dibogelkan krn cuba membogelkan org dgn fitnahnya...
Yg susah payah jadi pencacai mat liwat ni bermuhasabahkan diri anda dan buatlah smbhyg istiqarah utk dpt petunjuk..

Anonymous said...

Yg aku kesian dgn puak pas ni ...mrk teruk kena kencing dan dihina kerana telah peluk cium mat liwat nie..Ni adalah hakikat.Ramai kwn dlm pas sedar hakikat tersebut tapi pihak vvip pas cuma tutup seblh mata takut dimalukan oleh puak bn..
Mereka sanggup jadi munafik krn terminum kencing mat liwat nie..kan puak barua parasit mat liwat ramai dlm pas..
Klu mat liwat bwa parasit nie main dgn china doll..no hal bagi mrk sambil gurauan berbunyi 'Undi pas masuk syurga'.

Anonymous said...

kes altantuya ni melibatkan 2 buah negara iaitu m'sia dn mongolia..selain polis m'sia, interpol juga menyiasat kes ini dan kalau najib dn juga rosmah terlibat sdh pasti akan dijumpai buktinya oleh interpol krn interpol memang hebat di dlm tugasan mereka...

Anonymous said...

Penyokong Pa&Pkr ni mmg betul2 buta matahati.Tapi hidayah tu mmg milik ALLAH..Namun begitu jika kita tidak berdoa supaya ALLAH tunjukkan kita ke jalan yg lurus dan benar..atau mohon taufiq dan hidayah,petunjuk dan rahmatnya..maka beginilah akhirnya 'perjalanan hidup' Pas.Saban waktu megutuk,memfitnah .Yg paling menjengkelkan bergabung dgn Yahudi,Syiah dan Komunis..Ntah apa2 Pas ni..malam ni kat tempay aku ada program mengumpat dan menegakkan benang yg basah lagi...sokonglah anuar dan komunis tu Pas..esok lusa tahu lah kamu...kita tunggu dan lihat..adakah kawan kamu tu syaitan yg bertopeng atau manusia berakal dan beriman.

Anonymous said...

Ko orang kalau tak nak percaya cakap Zul tu, korang tolong lah percaya cakap mat sabun yang beri gelaran al juburi Dan cakap kapal API sing dalam parlimen tentang aktiviti aljub

Anonymous said...

Kurang2 BN bg jugak wlpun sblom ni x penah janji nk bg, tp kjaan selangor ade bg pe2...ops lupe manifesto bukan janji

Anonymous said...

Klu di kaji btul2 yg sama berjuang dgn anwar semua dh tinggalkn dia..skrg byk kaki2baru saje yg ada..yg 2 3 kerat masih stay sbb diaorg ade masaalah ....

Anonymous said...

Mmg dia hebat, sbb berani mengaku kesilan dan berusaha menyedarkn org yg masih tidur mcm ko tu...tp masalahnya org mcm ko n masih x sedar2 lg....

Anonymous said...

Ntah klu berani buat la perhimpunan besar2an bg chance mt sabun n karpal pusing tarik balik kenyataan diorg sblom nih....ada brani