MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Wednesday, February 20, 2013

SUBHANALLAH..! Tun Dr Mahathir Masih Hebat Berpidato... Wajib Tonton Video Klip Penuh Nasihat Dari Negarawan Ulung Ini

Ya Allah Ya Tuhanku..., kau panjangkanlah usia Tun Dr M, kurniakanlah beliau kesihatan yang sempurna agar dapat terus menjadi bapa kepada kami rakyat negara ini....

HEBAT..! Setelah menonton video ucapan Tun Dr M yang berlangsung pada 18 Februari dalam satu Majlis Warga FELDA Bersama Negarawan Ulung di Dewan Merdeka PWTC, rumusannya adalah negara kita masih memerlukan tokoh seperti Tun...!!

Masih "steady" walaupun berucap sehingga lebih sejam, namun beliau berjaya menarik perhatian audience sehingga ke akhir ucapannya. Penuh nasihat dan peringatan khususnya kepada mereka yang anak anak peneroka FELDA yang menjilat Mazlan Aliman, alpa dan khayal dengan janji palsu juak juak murahan Pembangkang.

Tolonglah luangkan masa anda menonton video ini, selepas itu sebaarkaan...!


41 comments:

Anonymous said...

Insyaallah lepas BN bungkus dalam PRU akan datang , Datuk Seri Anwar Ibrahim akan lantik Najib jadi DUTA KHAS KE MONGGOLIA dan Madey Kuttey kat ruamah penjagaan org tua.Dapat belajar agama . Dia ni dah nyanyuk. Cai-cai UMNO patut bersyukur DSAI hantar Madey ni kat rumah org tua, kalau akulah humban je org tua ni ke penjara. Hidup menyusahkan rakyat.

Anonymous said...

Tak berapa kuat provok nyer... bina la ayat yang lebih kuat untuk provok...

Podahhhh...

Anonymous said...

LGBTqqqqqpr

Anonymous said...

Kalau pakatan haram menang..nuar berahim lantik kau sebagai duta PENJUBO sambil di liwat...babi lu

Anonymous said...

kseian nya pencacai PR..kunoon nak konsi idea dlm blog...tp...hampehh..otak zerro...merapu xtentu hujuong pangkal..pencacai PR dh meroyan wei...PRU dh nk dkat....

Anonymous said...

Adakah kita nak nafikan kata kata tun itu walaupun kita tak suka kat tun nampak generasi sekarang tak toleh belakang dah nonong kedepan je. Tapi harus di ingat seburuk buruk kain berguna untuk dibuat pengelap air mata

Anonymous said...

Org tua nyanyuk berucap , mmglah cai-cai umno kata hebat. Cai lah katakan. Org tua ni , gelabah sangat sekarang ni. kerana tahu masanya akan dihabiskan di penjara sungai buluh, bi PR perintah Malaysia. Tu lah cai-cai asyik puji je org tua lidah biawak ni.

Anonymous said...

SESUMPAH CENGKARUNG.

Anonymous said...

dia susahkn hati ko aje sbb ko salah seorang melayu mudah lupa. sian ko dgn org tua yg dh nyanyuk ni pun ko dh gentar. mcm mn nk berperang dgn yg muda dan cergas lg. sian ko ni....

Anonymous said...

anwar plak hebat mcm2 kan encik kan. smua hebat woooo...kan kan kan. baik suci aje orgnya. tapi bila d perangkap walau non halal sebat aje. tu salah st bukti dia memang hebat.

Anonymous said...

Lepas PRU nanti pakat-pakatlah cai-cai UMNO mengiringi Madey Kutty ni ke penjara sungai Buloh

Anonymous said...

aNUGERAH TUHAN, TOTEY PANJANG.

Anonymous said...

..caya la tun.. 86tahun still steady berucap tanpa text.. Alhamdulillah syukur niqmat.. minta2 dpt tun saksikan nasib gay tua kutok nnt.. merengkok dlm penjara sg buloh kali ke2.. taqbir!..

Anonymous said...

..mossidol keramat idop mampos takmau pun tak sempat tgk peliwat tegar negara lahanat+ musibat sekoq bersumpah dlm mahmakah.. taqbir!..

Anonymous said...

..mossidol keramat idop mampos takmau pun tak sempat tgk peliwat tegar negara lahanat+ musibat sekoq bersumpah dlm court.. taqbir!..

Anonymous said...

Allah panjangkan umur tun sebab beliau byk menolong orang orang islam ditindas pernah menghantar tentera di bosnia dan hantar senjata ke mindanao utk bangsa moro.cerita boleh di lawati di laman web military of malaysia

Anonymous said...

Anwar memang pemimpin terhebat di malaysia iaitu peliwat terulung negara dan pemimpin dikenali seluruh dunia dengan kote bengkoknya

Anonymous said...

..kote bengkok dia tak sapa kisah pun kalau dia duduk diam2 dgn bini or gundek dia.. tak kira la jantan kan betina.. tarak sapa nak kisah pun kalau tiap2 mlm dia nak liwat ka kongkek ka.. tapi lahanat+ musibat sekoq tu bercita2 nak jadik pm msia.. jatuh fardhu ain wajib umat islam beriman menentang serta menghalang gay tua kutok lahanat sekoq tu dari mencapai impian dia.. taqbir!..

Anonymous said...

tak mustahil kote bengkoknya akan jadi buruk dan reput.

Anonymous said...

hehe berangan lah pencacai pencacai pakatan..ko ingat senang2 nak usik tun?bukan setakat dalam negara shaja malah dri luar pun akan masuk campur jika tun di apa2 kan.

Anonymous said...

hebat betul tun ni ye..eloklah ikut nasihat dia...masa jepun mengganas di tanah melayu...jepun suruh sembah matahari terbit...tak ikut dipancunngnya...jepun lari balik kerana negaranya kena bom...bila tun ni jadi perdana menteri dia pula suruh rakyat malaysia pandang ke timur (jepun)...apa maksud tu...sembah matahari terbitlah...rakyat malaysia pakat ikut...bukan main bangga dgn jepun...kalu negara jepun tak kena bom...entahkan rakyat tanah melayu habis jadi buruh paksa...

Anonymous said...

..apa yg ko merapek ni syaitan.. hehe..

Anonymous said...

Heran aku cai-cai UMNO ni , org tua nyanyuk ni kau percaya bulat-bulat. Sahihlah pemimpin UMNO lain mmg lebih teruk dari org tua ni. hehehe

Anonymous said...

Jgn kate TUN ni Syaitan . tak baik tau...

Anonymous said...

Ya Allah, kau panjangkan lah usia Tun Dr M negarawan ulung ini.. Semoga dengan panjangnya usia beliau, kau tunjukkanlah juga saat kejatuhan Be End dan Be End menjadi pembangkang sebaik sahaja Pakatan Rakyat diumumkan membentuk kerajaan, Amin.. Ya Rabbul Alamin..

Biarlah 3 Stooges (Amenok, EMAiCi dan EMCeeA) tu menjadi pembangkang..

Anonymous said...

..umur tun pjg sempat tgk aljuburi berzina dgn cinadol.. taqbir!.. tuhan nak tunjukkan bahawasanya aljuburi mmg patot dipecat & disumbat dlm penjara sg buloh for his own good.. at least aljuburi tak dpt berjubur & berzina dlm penjara.. hehe.. taqbir!..

Anonymous said...

Sekadar perbandigan, pada usia 87 tahun Tun Dr Mahathir masih lagi gagah dalam banyak perkara terutama dari segi mentalnya. Pendapat dan pandangan TDM masih lagi bernas dan tajam. Nik Aziz pula sebaliknya, pada usia 82 tahun yang diraikan dirumah Karpal Singh, Nik Aziz kelihatan uzur dari segi fizikal dan mentalnya. Media melapurkan sekembalinya Nik Aziz dari Mekah beliau dilapurkan sebagai menghina penerima BRM sebagai ayam dan lembu. Nik Aziz lupa bahawa bilangan penerima terbanyak BRM terdiri dari rakyat Kelantan. Nik Aziz secara tidak langsung menghina rakyat Kelantan yang berada dibawah pemerintahannya selama 22 tahun. Nik Aziz 'berjaya' melahirkan 'ayam dan lembu' di Kelantan. Tidakkah ada sedikit pun rasa malu pada Nik Aziz kerana GAGAL melahirkan modal insan yang berkualiti? Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Tote aku lg panjang...kepala besar plak tu...tak bengkok..lurus je...senang masok..

Anonymous said...

Ya....apa yang ngko merepek ni iblis...kui kui kui

Anonymous said...

Hang punya terbakar dasat no....Allah dah ja kuli hang ka?

Allah lagi kokoh perancangannya..Lu buta ka?

Anonymous said...

TUN patut DIHORMATI.bukan dia saja malah SEMUA ORANG TUA2 dalam negara ni memang patut dihormati kerana dia[orang tua2]lebih dulu MAKAN GARAM[banyak pengalaman]dari orang muda.siapa2[orang muda]yang tidak menghormati orang tua2[tak kira orang tua itu siapa]maka dia dianggap sebagai KURANG AJAR dan akan dihukum sebagai TULAH.jika kita tidak setuju dengan IDOLOGI POLITIKNYA hendaklah kita TOLAK dengan cara BAIK kerana itulah KESOPANAN kita [ORANG MELAYU].

Anonymous said...

..org tua mkn garam ye.. hehe.. moosidol tu harap tua bangka je tapi buta dan rabun tahap dewa.. tiny man huge ego thats what he is.. sbg yg tua dan kononnya berilmu dia patut tahu bahawa penyatuan ummah ialah formula kejayaan ummah.. ni tidak demi peliwat tegar aljuburi dan demi bai lumpoh sanggup dia lacurkan agama sendiri.. mmg dasar org klantan paling lurus bendol.. taqbir!.. moosidol keramat idop segan mampos takmau..

Anonymous said...

Tak baik kata TUN iblis tau?

Anonymous said...

Tun mahathir dianugerahkan umur yang panjang. Masuk umur 88 tahun dengan kemampuan berucap dalam tempoh sejam. Tidak ramai yang mampu berbuat demikian termasuklah kita yang kondem beliau nyanyuk dan sebagainya. Allah Taala sahaja yang maha mengetahui jasa bakti dan sumbangan ikhlas beliau sebagai doktor semasa muda merawat tanpa mengharapkan bayaran terutama golongan miskin yang tidak mampu. Mungkin itulah sebabnya Allah Taala panjangkan umurnya tanpa ada tanda penyakit tua spt strok, parkinson dll yg biasa dihidapi oleh orang yang seumur dgnnya. Siapa kita untuk menghukum beliau dengan kata yang kurang sopan dan biadap. Belum tentu nasib kita macam mana. Wallahualam.

Anonymous said...

One part compost to two or three parts potting soil would be a sufficient combination.
Blotches or tunnels usually mean your plant has leaf miners.
In some cases, the quantity of materials for making compost in the amounts desired (an annual layer 2 inches deep across the garden) cannot be obtained.


Take a look at my page ... multiplicity

Anonymous said...

Nanokeratin locks onto the hair, forming a fine, smooth coat of
keratin. As natural products don't have any side-effects, you can rest assured for healthy hair. The product should be one that is made for your type of hair, whether it be dry, oily, curly or straight.

Stop by my blog post hair products

Anonymous said...

Apply 2 to 3 inches of mulch over the plants root system once all foliage is removed and discarded.
Wood chips: This material contains bark, and
wood of various sizes. Cardboard mulch is very uncommon
in Los Angeles, California and other parts
of the country.

My website: mulching

Anonymous said...

With a 60 day maturity, turnips need to be in the ground
by August 15. And your shoes will not be tracking
soil into the house. In this same respect, mulch aids in the prevention of soil splashing onto plants.


My web site - mulching

Anonymous said...

Wash your curly hair at the very least two days in a week.
This article will explain the hair product diversion conspiracy and list ways that you can determine whether or not the beloved salon brand you saw in Walgreens last week was
truly diverted merchandise or strategically placed by the powers that be.

When one thinks of fungus, they don't generally associate it with the head or scalp, but the itching, burning scalp, rash or pimples on the scalp could very well be caused by a fungus, requiring antifungal shampoo to provide well needed relief to the symptoms.

My weblog; hair products

Anonymous said...

Nanokeratin locks onto the hair, forming a fine, smooth coat of keratin.
As natural products don't have any side-effects, you can rest assured for healthy hair. Generally, these products are more expensive than their watered-down counterparts, but you can find a few affordable pure silicone hair products (see below).

Anonymous said...

http://paleodietrecipesbook.net/
http://howtoloseweightfastindays.com
http://purelivinghcg.com/
http://getlaid2night.us/male-enhancement
http://getlaid2night.us/penis-pump